Vi använder cookies för att ge dig en bättre användarupplevelse och personlig service. Genom att samtycka till användningen av cookies kan vi utveckla en ännu bättre tjänst och tillhandahålla innehåll som är intressant för dig. Du har kontroll över dina cookiepreferenser och kan ändra dem när som helst. Läs mer om våra cookies.
Dessa cookies hjälper oss att mäta och optimera vår marknadsföring.
Cookies för inställningar låter en webbplats komma ihåg information som ändrar hur webbplatsen fungerar eller visas. Detta kan t.ex. vara föredraget språk eller regionen du befinner dig i.
För att förbättra vår hemsida samlar vi anonym information som är till för statistikföring och analyser. Med hjälp av dessa cookies kan vi t.ex föja med hur många besökare sidan har eller hur länge de stannat på sidan. Detta hjälper oss att skapa en bättre användarupplevelse.
Dessa cookies är nödvändiga för att sidan skall fungera korrekt.
Invigningsdagen samlade kunder, personal och samarbetspartner för att fira de nya, moderna lokalerna.
Den 11 september invigdes Herrfors och Herrfors Näts nya utrymmen i Ylivieska.
Herrfors vd Roger Holm och Herrfors Näts vd Kristian Finell presenterade de nya lokalerna för inbjudna gäster. I stället för den traditionella bandklippningen klippte Kristian en elnätskabel.
På eftermiddagen var dörrarna öppna för alla kunder, som fick möjlighet att bekanta sig med utrymmena och ta del av ett program för hela familjen. Det ordnades lotteri och skattjakt för barnen, och besökarna bjöds på grillkorv. Stämningen var varm och energifylld, och många passade på att diskutera både el och framtid med personalen på plats.
Invigningen blev ett tillfälle att inte bara visa upp nya lokaler, utan också att bekräfta de nära band som Herrforsbolagen har till Ylivieskaregionen.
Bildtext: Herrfors elförsäljningschef Kari Sipilä samt Herrfors Näts utvecklingschef Kari Vaara och kundansvarig Joonas Häkkilä är nöjda med de nya lokalerna.
Herrfors placerade sig på första plats i den nationella kundnöjdhetsundersökningen
December 3, 2019 Herrfors placerade sig på första plats i den nationella kundnöjdhetsundersökningen EPSI Rating utför årligen en undersökning bland elbolagen över kundnöjdheten och kundlojaliteten samt vad det är som gör att kunderna är nöjda och lojala. I undersökningen utreds branschbolagens image, kundernas förväntningar, produkt- och servicekvalitet samt värde för pengarna. Herrfors placerade sig i
November 10, 2019 För att säkerställa och förbättra kvaliteten på våra fjärrvärmeleveranser kommer Oy Herrfors Ab att utföra värmekamerafotografering av fjärrvärmenätet i Jakobstad med helikopter.Utgående från fotografier tagna med värmekamera och med hjälp av mjukvara undersöks temperaturförändringar på markytan för att lokalisera möjliga fjärrvärmeläckage. Helikopterflygningen utförs efter solnedgången då markytans temperatur är jämn och trafiken