Lediga tjänster Kundrådgivare

Kundrådgivare

 

Välkommen att söka jobb som kundrådgivare hos oss på Herrfors. Vi ser fram emot din ansökan senast den 9. oktober.

Som kundrådgivare upplever du aldrig en tråkig dag på kontoret, de utmanande och omväxlande arbetsuppgifterna tillsammans med de energiska arbetskamraterna och landets bästa kunder gör att du hålls alert under hela dagen. För att du skall trivas hos oss behöver du tycka om att lära dig nya saker och behöver även känna dig hemma i en arbetsmiljö var många saker händer samtidigt.

 

Vad gör vi?

Herrfors levererar den energi och den fjärrvärme våra kunder behöver på ett miljövänligt och kostnadseffektivt sätt. För tillfället jobbar 7 personer vid Herrfors kundbetjäning . Vi söker nu en kundrådgivare till vårt kontor i Jakobstad eller Ylivieska. Som kundrådgivare betjänar du våra kunder via telefon, e-post, ansikte mot ansikte och chat samt deltar vid behov i olika mässor/kundevenemang.  Till tjänsten hör även olika typer av back-office uppgifter: vi har omväxlande arbetsbeskrivning, och tråkigt på arbetet får du inte.

 

Arbetsuppgifter

Kundrådgivarens roll är att svara på kundernas frågor, att marknadsföra och berätta åt våra kunder om våra produkter, samt att uppdatera kunduppgifter och hantera elavtal. Den slutgiltiga arbetsbilden skapas baserat på tidigare arbetserfarenheter, utbildning samt den sökandes personliga egenskaper.  Som kundrådgivare har du möjlighet att fördjupa dig i olika arbetsmoment helt utifrån egen kompetensnivå och intresseområden.

 

Vem är du / kvalifikationer

Vi önskar att du är en lagspelare med goda kommunikationsegenskaper samt en positiv attityd. Du får energi av att hjälpa andra och genom att utveckla dina egna kunskaper i en arbetsmiljö som genomgår fortsatt förändring. Om du är intresserad av utmaningar och vill jobba inom en aktiv organisation så är Herrfors den rätta organisationen för dig.  

Du bör kunna kommunicera flytande på  svenska och/eller finska med våra kunder, engelska ses som en merit.

 

Din utbildning / relevanta erfarenheter / kompetenser

Du har

  • En passande högskoleutbildning (tex. merkonom el tradenom)
  • Erfarenheter av kundbetjäning samt en äkta vilja att utveckla dina kundbetjäningsegenskaper.
  • Förmåga att lära dig nytt och tar ansvar för dina egna arbetsuppgifter.
  • Lätt för att använda och lära dig nya moderna dataprogram.

 

Vi erbjuder dig

  • En intressant och utmanande position i en bransch som är i ständig förändring.
  • Förutom de traditionella konkurrenskraftiga förmånerna, en trivsam arbetsmiljö, humoristiska kollegor och möjlighet att utvecklas, även kaffe av anspråkslös kvalité i obegränsade mängder.  

 

Tilläggsuppgifter

 

  • Team Leader Katri Lehtola, katri.lehtola@katterno.fi el. 044-7815351
  • CHRO Jan Höglund, 044-7815389

 

Din ansökan

  • Vill vi ha senast den 9.10.2022, herrfors.fi/rekry. Tjänsten besätts genast vi hittar en lämplig kandidat, så sänd in din ansökan så snabbt som möjligt.


Länk till ansökan