Vi använder cookies för att ge dig en bättre användarupplevelse och personlig service. Genom att samtycka till användningen av cookies kan vi utveckla en ännu bättre tjänst och tillhandahålla innehåll som är intressant för dig. Du har kontroll över dina cookiepreferenser och kan ändra dem när som helst. Läs mer om våra cookies.
Dessa cookies hjälper oss att mäta och optimera vår marknadsföring.
Cookies för inställningar låter en webbplats komma ihåg information som ändrar hur webbplatsen fungerar eller visas. Detta kan t.ex. vara föredraget språk eller regionen du befinner dig i.
För att förbättra vår hemsida samlar vi anonym information som är till för statistikföring och analyser. Med hjälp av dessa cookies kan vi t.ex föja med hur många besökare sidan har eller hur länge de stannat på sidan. Detta hjälper oss att skapa en bättre användarupplevelse.
Dessa cookies är nödvändiga för att sidan skall fungera korrekt.
Just nu har vi tekniska störningar i Herrfors-appen, vilket gör att alla förbrukningsplatser inte är tillgängliga. Vi jobbar på att lösa problemet så snart som möjligt. Tack för ditt tålamod!
Kundupplevelsen och de digitala tjänsterna utvecklas.
Från och med i höst kommer det att se lite annorlunda ut när du surfar in på Herrfors webbplats. En helt ny plattform med både nya funktioner och nytt utseende byggs som bäst. Dessutom ska de två bolagen Herrfors och Herrfors Nät bli enklare att skilja åt.
”Vi har funderat mycket på kundupplevelsen – vad söker våra kunder efter och hur kan vi göra för att förenkla och förbättra både informationen och processerna. Samtidigt blir det ett visuellt ansiktslyft för båda bolagen.” Det berättar Anniina Aho, marknadsföringschef och projektledare.
Digital utveckling för smidigare processer
TjänstenMinHerrfors och chattboten Ellifinns kvar och webbplatsen kommer även att ha fler digitala tjänster – allt för att underlätta för kunderna.
”Målsättningen är att du som kund ska kunna uträtta dina ärenden dygnet runt, även när kundtjänsten är stängd. Vi har också jobbat mycket med att utveckla nya elektroniska blanketter som underlättar både för kunden och för våra egna interna processer. I höst lanseras till exempel helt nya elavtalsprodukter som nu blir integrerade på webben.”
Logon finns kvar oförändrad, precis som marknadsföringssloganenLiten men…, men däremot kommer färgskalan och fonterna att förnyas, naturligtvis utgående från olika krav på läsbarhet och tillgänglighet. Herrfors får en behaglig bruten färgskala, medan Herrfors Näts signaturfärg blir blå.
Herrfors och Herrfors Näts webbplatser har varje dag ett fyrsiffrigt antal besökare som letar efter information, vill uträtta ärenden eller teckna nya elavtal.
Är försäljning och ledning dina passioner? Vi söker ny försäljningsdirektör!
December 30, 2021 Är försäljning och ledning dina passioner? Vi söker ny försäljningsdirektör! Vi på Herrfors vill erbjuda el till alla finländare, oavsett var i landet de bor. För att lyckas med detta söker vi nu en försäljningsdirektör som älskar försäljning, nya produkter, lösningar och kunder. Om du är en ivrig typ som utan att
December 15, 2021 Julens och nyårets öppethållningstider Bästa kund, Julen och julfriden utlyses även hos Herrfors. Eftersom vi vill garantera en glittrande och varm jul till alla våra kunder, betjänar vår driftcentral vid eventuella ström- och värmeavbrott 24/7. Kundbetjäningen betjänar enligt följande: 21.12 9-1622.12 9-1123.12 9-1624.12 stängt25.12 stängt26.12 stängt27.12 9-1628.12 9-1629.12 9-1630.12 9-1631.12 9-131.1 stängt2.1 stängt3.1 9-164.1 9-165.1
Herrfors kundnöjdhet på mycket hög nivå – igen i topp tre inom energisektorn
December 3, 2021 Herrfors kundnöjdhet på mycket hög nivå – igen i topp tre inom energisektornFör tredje året i rad placerar sig Herrfors bland de tre bästa elförsäljarna i en av EPSI Rating utförd kundundersökning. Till 2021 års undersökning intervjuades 1 318 kunder från tio olika elförsäljningsbolag.Herrfors klarade sig särskilt väl när det gäller image,