Aktuellt EPSI Rating undersöker kundnöjdheten hos Herrfors i september
8.9.2023
Kundmeddelande

EPSI Rating undersöker kundnöjdhet hos Herrfors i september

 

Årets kundundersökning bland Herrfors privatkunder påbörjas 12 september, och kommer att pågå i ett par veckors tid. Undersökningen utförs av EPSI rating på uppdrag av Herrfors. Undersökningen där kunden får besvara frågor utförs per telefon eller e-post. Resultaten, som används för att utveckla kundupplevelsen och servicen, kommer att publiceras i slutet av november. Undersökningen gäller enbart våra elförsäljningskunder. 


Vi hoppas att du hinner delta i undersökningen om du kontaktas. Din åsikt är viktig för oss. Tack för din tid! 

 

Relaterade nyheter

Nyhet

Vår nya onlinetjänst MinHerrfors har lanserats

Läs mer
Nyhet

Sänkta elförsäljningspriser från och med 1.7.2025

Läs mer