Vi använder cookies för att ge dig en bättre användarupplevelse och personlig service. Genom att samtycka till användningen av cookies kan vi utveckla en ännu bättre tjänst och tillhandahålla innehåll som är intressant för dig. Du har kontroll över dina cookiepreferenser och kan ändra dem när som helst. Läs mer om våra cookies.
Dessa cookies hjälper oss att mäta och optimera vår marknadsföring.
Cookies för inställningar låter en webbplats komma ihåg information som ändrar hur webbplatsen fungerar eller visas. Detta kan t.ex. vara föredraget språk eller regionen du befinner dig i.
För att förbättra vår hemsida samlar vi anonym information som är till för statistikföring och analyser. Med hjälp av dessa cookies kan vi t.ex föja med hur många besökare sidan har eller hur länge de stannat på sidan. Detta hjälper oss att skapa en bättre användarupplevelse.
Dessa cookies är nödvändiga för att sidan skall fungera korrekt.
Kundupplevelsen och de digitala tjänsterna utvecklas.
Från och med i höst kommer det att se lite annorlunda ut när du surfar in på Herrfors webbplats. En helt ny plattform med både nya funktioner och nytt utseende byggs som bäst. Dessutom ska de två bolagen Herrfors och Herrfors Nät bli enklare att skilja åt.
”Vi har funderat mycket på kundupplevelsen – vad söker våra kunder efter och hur kan vi göra för att förenkla och förbättra både informationen och processerna. Samtidigt blir det ett visuellt ansiktslyft för båda bolagen.” Det berättar Anniina Aho, marknadsföringschef och projektledare.
Digital utveckling för smidigare processer
TjänstenMinHerrfors och chattboten Ellifinns kvar och webbplatsen kommer även att ha fler digitala tjänster – allt för att underlätta för kunderna.
”Målsättningen är att du som kund ska kunna uträtta dina ärenden dygnet runt, även när kundtjänsten är stängd. Vi har också jobbat mycket med att utveckla nya elektroniska blanketter som underlättar både för kunden och för våra egna interna processer. I höst lanseras till exempel helt nya elavtalsprodukter som nu blir integrerade på webben.”
Logon finns kvar oförändrad, precis som marknadsföringssloganenLiten men…, men däremot kommer färgskalan och fonterna att förnyas, naturligtvis utgående från olika krav på läsbarhet och tillgänglighet. Herrfors får en behaglig bruten färgskala, medan Herrfors Näts signaturfärg blir blå.
Herrfors och Herrfors Näts webbplatser har varje dag ett fyrsiffrigt antal besökare som letar efter information, vill uträtta ärenden eller teckna nya elavtal.
4000€ understöd för byte från oljeuppvärmning till fjärrvärme i egnahemshus och parhus
August 21, 2020 4000€ understöd för byte från oljeuppvärmning till fjärrvärme i egnahemshus och parhus Nu är det ännu förmånligare än tidigare att byta till fjärrvärme i och med att man kan erhålla understöd på upp till 4000 euro från staten om man avstår från uppvärmning med olja för huset. Bidragssumman på 29 miljoner euro
August 18, 2020 Så här når du Herrfors under tiden för koronaepidemin Vi gör vårt bästa för att undvika att koronaepidemin sprider sig. För att försäkra vår personals hälsa samt elöverföringens driftsäkerhet under epidemitiden så stänger vi våra kundbetjäningskontor från och med den 18.3.2020. Från och med onsdag 18.3.2020 betjänar vi våra kunder:per telefon 06 781 5300
Teckna ett tidsbundet elavtal utan grundavgift 24.8.-6.9.2020
August 17, 2020 Teckna ett tidsbundet elavtal utan grundavgift 24.8.-6.9.2020 Hur låter ett tidsbundet ettårigt, tvåårigt eller treårigt elavtal utan grundavgift? Enligt oss helt fantastiskt! Därför erbjuder vi alla våra tidsbundna elavtal till en grundavgift på 0 euro under tiden 24.8-6.9.2020.Du kan teckna ett miljövänligt elavtal med oss på vår hemsida eller genom att kontakta vår