Vi använder cookies för att ge dig en bättre användarupplevelse och personlig service. Genom att samtycka till användningen av cookies kan vi utveckla en ännu bättre tjänst och tillhandahålla innehåll som är intressant för dig. Du har kontroll över dina cookiepreferenser och kan ändra dem när som helst. Läs mer om våra cookies.
Dessa cookies hjälper oss att mäta och optimera vår marknadsföring.
Cookies för inställningar låter en webbplats komma ihåg information som ändrar hur webbplatsen fungerar eller visas. Detta kan t.ex. vara föredraget språk eller regionen du befinner dig i.
För att förbättra vår hemsida samlar vi anonym information som är till för statistikföring och analyser. Med hjälp av dessa cookies kan vi t.ex föja med hur många besökare sidan har eller hur länge de stannat på sidan. Detta hjälper oss att skapa en bättre användarupplevelse.
Dessa cookies är nödvändiga för att sidan skall fungera korrekt.
Kundupplevelsen och de digitala tjänsterna utvecklas.
Från och med i höst kommer det att se lite annorlunda ut när du surfar in på Herrfors webbplats. En helt ny plattform med både nya funktioner och nytt utseende byggs som bäst. Dessutom ska de två bolagen Herrfors och Herrfors Nät bli enklare att skilja åt.
”Vi har funderat mycket på kundupplevelsen – vad söker våra kunder efter och hur kan vi göra för att förenkla och förbättra både informationen och processerna. Samtidigt blir det ett visuellt ansiktslyft för båda bolagen.” Det berättar Anniina Aho, marknadsföringschef och projektledare.
Digital utveckling för smidigare processer
TjänstenMinHerrfors och chattboten Ellifinns kvar och webbplatsen kommer även att ha fler digitala tjänster – allt för att underlätta för kunderna.
”Målsättningen är att du som kund ska kunna uträtta dina ärenden dygnet runt, även när kundtjänsten är stängd. Vi har också jobbat mycket med att utveckla nya elektroniska blanketter som underlättar både för kunden och för våra egna interna processer. I höst lanseras till exempel helt nya elavtalsprodukter som nu blir integrerade på webben.”
Logon finns kvar oförändrad, precis som marknadsföringssloganenLiten men…, men däremot kommer färgskalan och fonterna att förnyas, naturligtvis utgående från olika krav på läsbarhet och tillgänglighet. Herrfors får en behaglig bruten färgskala, medan Herrfors Näts signaturfärg blir blå.
Herrfors och Herrfors Näts webbplatser har varje dag ett fyrsiffrigt antal besökare som letar efter information, vill uträtta ärenden eller teckna nya elavtal.
Herrfors levererar ett solenergisystem med 112 paneler till Alma daghem
March 3, 2020 Herrfors levererar ett solenergisystem med 112 paneler till Alma daghem Oy Herrfors Ab och Fastighets Ab Ebba Kiinteistöt Oy har avtalat om en leverans av solpaneler till Alma daghem i Jakobstad. Systemet med 112 solpaneler producerar 25 MWh per år och täcker 190 kvadratmeter av takytan. ”I alla Ebbas nybyggen ska vi
Är du fast med ett elavtal på grund av att du lurats av en telefonförsäljare?
February 24, 2020 Är du fast med ett elavtal på grund av att du lurats av en telefonförsäljare? På vår senaste kundtidning (Katternö 01/2020) har vi delat våra bästa tips för att reda ut situationen. 1. Gör alltid en skriftlig reklamation direkt till försäljaren (helst via e-post) så att du har svart på vitt om vad
Vi rekryterar en elförsäljningschef och en teknisk försäljare
February 17, 2020 Vill du vara med och förändra energibranschen? Vi rekryterar en elförsäljningschef och en teknisk försäljare. Herrfors försäljningsteam växer och nu söker vi både en elförsäljningschef och en teknisk försäljare. Som elförsäljningschef upplever du aldrig en tråkig dag på kontoret. De utmanande och omväxlande arbetsuppgifterna tillsammans med de energiska arbetskamraterna och landets bästa kunder gör att