Vi använder cookies för att ge dig en bättre användarupplevelse och personlig service. Genom att samtycka till användningen av cookies kan vi utveckla en ännu bättre tjänst och tillhandahålla innehåll som är intressant för dig. Du har kontroll över dina cookiepreferenser och kan ändra dem när som helst. Läs mer om våra cookies.
Dessa cookies hjälper oss att mäta och optimera vår marknadsföring.
Cookies för inställningar låter en webbplats komma ihåg information som ändrar hur webbplatsen fungerar eller visas. Detta kan t.ex. vara föredraget språk eller regionen du befinner dig i.
För att förbättra vår hemsida samlar vi anonym information som är till för statistikföring och analyser. Med hjälp av dessa cookies kan vi t.ex föja med hur många besökare sidan har eller hur länge de stannat på sidan. Detta hjälper oss att skapa en bättre användarupplevelse.
Dessa cookies är nödvändiga för att sidan skall fungera korrekt.
Kundupplevelsen och de digitala tjänsterna utvecklas.
Från och med i höst kommer det att se lite annorlunda ut när du surfar in på Herrfors webbplats. En helt ny plattform med både nya funktioner och nytt utseende byggs som bäst. Dessutom ska de två bolagen Herrfors och Herrfors Nät bli enklare att skilja åt.
”Vi har funderat mycket på kundupplevelsen – vad söker våra kunder efter och hur kan vi göra för att förenkla och förbättra både informationen och processerna. Samtidigt blir det ett visuellt ansiktslyft för båda bolagen.” Det berättar Anniina Aho, marknadsföringschef och projektledare.
Digital utveckling för smidigare processer
TjänstenMinHerrfors och chattboten Ellifinns kvar och webbplatsen kommer även att ha fler digitala tjänster – allt för att underlätta för kunderna.
”Målsättningen är att du som kund ska kunna uträtta dina ärenden dygnet runt, även när kundtjänsten är stängd. Vi har också jobbat mycket med att utveckla nya elektroniska blanketter som underlättar både för kunden och för våra egna interna processer. I höst lanseras till exempel helt nya elavtalsprodukter som nu blir integrerade på webben.”
Logon finns kvar oförändrad, precis som marknadsföringssloganenLiten men…, men däremot kommer färgskalan och fonterna att förnyas, naturligtvis utgående från olika krav på läsbarhet och tillgänglighet. Herrfors får en behaglig bruten färgskala, medan Herrfors Näts signaturfärg blir blå.
Herrfors och Herrfors Näts webbplatser har varje dag ett fyrsiffrigt antal besökare som letar efter information, vill uträtta ärenden eller teckna nya elavtal.
Vi har sänkt våra tidsbundna elpriser med upp till 15 %
February 11, 2020 Vi har sänkt våra tidsbundna elpriser med upp till 15 % Tack vare det milda vintervädret med ovanligt mycket regn och vind har inköpspriserna på el sjunkit. Detta har gjort det möjligt för oss att sänka våra energipriser med upp till 15 %. Bekanta dig med våra nya elpriser här.
Herrfors skänker 5 € för varje tecknat elavtal till Project Liv 1.3 – 30.4.2020
February 10, 2020 Herrfors skänker 5 € för varje tecknat elavtal till Project Liv 1.3 – 30.4.2020Herrfors har sedan länge fungerat som en stödpelare/stödspelare för många olika lokala föreningar, projekt och välgörenhetsorganisationer. Vi bär vårt strå till stacken genom att stöda olika åldersgrupper i olika livssituationer. Under de senaste åren har vi erbjudit samma chans
Vilseledande telefonförsäljning av el till våra kunder
January 24, 2020 Vilseledande telefonförsäljning av el till våra kunderUnder de senaste veckorna har flertalet av våra kunder kontaktat oss gällande vilseledande telefonförsäljning av el. Den otydliga telefondiskussionen har ibland kunnat leda till ett elavtal, som kunden inte har godkänt och för vilket kunden måste betala en hög uppsägningsavgift för att komma ifrån.Vi rekommenderar våra