Evästeasetukset

Käytämme evästeitä tarjotaksemme paremman käyttökokemuksen ja henkilökohtaista palvelua. Suostumalla evästeiden käyttöön voimme kehittää entistä parempaa palvelua ja tarjota sinulle kiinnostavaa sisältöä. Sinulla on hallinta evästeasetuksistasi, ja voit muuttaa niitä milloin tahansa. Lue lisää evästeistämme.

Siirry sisältöön

Elli-robotti soittaa Herrforsin asiakkaille marraskuussa auttaakseen e-laskun käyttöönotossa.

Meillä on tällä hetkellä teknisiä häiriöitä Herrfors-sovelluksessa, eikä kustannuslaskenta toimi oikein. Työskentelemme ongelman ratkaisemiseksi niin nopeasti kuin mahdollista. Kiitos kärsivällisyydestäsi!

Elli-robotti auttaa asiakkaita ottamaan e-laskun käyttöön

Elli-robotti alkaa soittaa Herrforsin asiakkaille viikolla 44 auttaakseen e-laskun käyttöönotossa. Jos et vastaa ensimmäiseen puheluun, robotti yrittää uudelleen – jotta mahdollisimman moni saisi avun e-laskuun siirtymiseen.

Puhelun tarkoituksena on helpottaa asiakkaiden siirtymistä e-laskuun. Elli-robotin avulla vaihto e-laskuun sujuu helposti. Robotti kysyy sinulta pankkiasi, jotta voimme lähettää e-laskupyynnön oikeaan pankkiin. Robotti ei kuitenkaan koskaan kysy kirjautumis- tai tilitietojasi.

Halutessasi voit ottaa e-laskun käyttöön myös suoraan omassa verkkopankissasi.