Ajankohtaista Epsi Rating tutkii asiakastyytyväisyyttämme syyskuussa
8.9.2023
Asiakastiedote

EPSI Rating tutkii asiakastyytyväisyyttämme syyskuussa

Tämän vuoden asiakastyytyväisyyskysely Herrforsin yksityisasiakkaiden keskuudessa käynnistyy 12. syyskuuta, kestäen arviolta kaksi viikkoa. Tutkimuksen suorittaa EPSI Rating Herrforsin toimesta. Asiakkaisiimme tullaan ottamaan yhteyttä joko soittamalla tai vaihtoehtoisesti sähköpostitse, missä asiakkaita pyydetään vastaamaan kysymyksiin. Marraskuun lopussa julkaistavia tuloksia tullaan hyödyntämään asiakaskokemuksen ja palveluiden kehittämisessä. 


Toivomme, että ehdit osallistua tutkimukseen saadessasi mahdollisen yhteydenoton. Mielipiteesi on meille tärkeä. Kiitos ajastasi! 

Aiheeseen liittyviä uutisia

Uutinen

Uusi OmaHerrfors-verkkopalvelumme on lanseerattu

Lue lisää
Uutinen

Alentuneet sähkönmyyntihinnat 1.7.2025 alkaen

Lue lisää