Evästeasetukset

Käytämme evästeitä tarjotaksemme paremman käyttökokemuksen ja henkilökohtaista palvelua. Suostumalla evästeiden käyttöön voimme kehittää entistä parempaa palvelua ja tarjota sinulle kiinnostavaa sisältöä. Sinulla on hallinta evästeasetuksistasi, ja voit muuttaa niitä milloin tahansa. Lue lisää evästeistämme.

Siirry sisältöön

Perjantaina 26.9. asiakaspalvelumme on poikkeuksellisesti avoinna klo 12.30-15.00.

Oletko sitoutunut sähkösopimukseen puhelinmyyjän huijaamana?

Oletko sitoutunut sähkösopimukseen puhelinmyyjän huijaamana?

Oletko sitoutunut sähkösopimukseen puhelinmyyjän huijaamana? Uusimmassa asiakaslehdessämme (Katternö 1/2020) annoimme parhaat vinkkimme asian selvittämiseen. 

 

1. Tee aina suoraan myyjälle kirjallinen reklamaatio (mieluiten sähköpostitse), jotta sinulla on mustaa valkoisella reklamaation sisällöstä. Varusta reklamaatio päiväyksellä. 

2. Tee reklamaatio mahdollisimman nopeasti, viimeistään 14 päivää puhelun jälkeen. Selitä, että haluat reklamaatiolla purkaa vastoin tahtoasi tehdyn sopimuksen. Lisäksi vaadi myyjältä kirjallinen vastaus/vahvistus sopimuksen purkamisesta. Pyydä myös myyjältä kopio koko puhelinkeskustelusta. 

3. Älä ikinä anna puhelinmyyjälle henkilötunnustasi. Tällöin myyjän on vaikeampi tunnistaa sinua asiakkaana ja solmia kanssasi sopimusta.

4. Jos et pääse yhteisymmärrykseen myyjän kanssa, ota yhteyttä kuluttaja-asiamieheen, joka auttaa sinua eteenpäin prosessissa. 

5. Ota yhteyttä omaan sähköntoimittajaasi varmistaaksesi, että nykyinen sähkösopimus jatkuu keskeytyksettä.