Evästeasetukset

Käytämme evästeitä tarjotaksemme paremman käyttökokemuksen ja henkilökohtaista palvelua. Suostumalla evästeiden käyttöön voimme kehittää entistä parempaa palvelua ja tarjota sinulle kiinnostavaa sisältöä. Sinulla on hallinta evästeasetuksistasi, ja voit muuttaa niitä milloin tahansa. Lue lisää evästeistämme.

Siirry sisältöön

Asiakaspalvelussamme on ruuhkaa ja vastausaika on hieman normaalia pidempi. Pahoittelemme tilannetta ja kiitämme kärsivällisyydestänne.

Perjantaina 5.12. asiakaspalvelumme on poikkeuksellisesti suljettu koulutuksen takia.

Osa asiakkaistamme on virheellisesti saanut kaksi laskua heinäkuun aikana

Osa asiakkaistamme on virheellisesti saanut kaksi laskua heinäkuun aikana

Osa asiakkaistamme on virheellisesti saanut kaksi laskua heinäkuun aikana

Palveluntarjoajan ongelmatilanteen takia noin 140 asiakastamme on saanut virheellisesti saman laskun kahteen kertaan heinäkuun alussa. Pyydämme asiakkaitamme tarkistamaan saapuneet laskut, ja vertaamaan niitä toisiinsa. Mikäli laskunumerot ovat identtisiä, ei laskua tarvitse maksaa toista kertaa. Mikäli kuitenkin olet ehtinyt jo maksaa molemmat laskut, hyvitämme maksetun summan seuraavalla laskulla. Pahoittelemme aiheutunutta häiriötä.