Käytämme evästeitä tarjotaksemme paremman käyttökokemuksen ja henkilökohtaista palvelua. Suostumalla evästeiden käyttöön voimme kehittää entistä parempaa palvelua ja tarjota sinulle kiinnostavaa sisältöä. Sinulla on hallinta evästeasetuksistasi, ja voit muuttaa niitä milloin tahansa. Lue lisää evästeistämme.
Nämä evästeet ovat välttämättömiä, jotta verkkosivumme toimisi oikein, esimerkiksi suojaustoiminnot tai evästeiden suostumusasetukset.
Mieltymysevästeiden avulla sivusto tallentaa tietoja, jotka muuttavat sivuston käyttäytymistä ja ulkonäköä, kuten kielivalintoja tai käyttäjän sijainteja.
Parantaaksemme verkkosivuamme keräämme nimettömästi tietoja tilastollisiin ja analyyttisiin tarkoituksiin. Näiden evästeiden avulla voimme esimerkiksi seurata verkkosivumme tiettyjen sivujen käyntien määrää tai kestoa, mikä auttaa meitä optimoimaan käyttäjäkokemusta.
Nämä evästeet auttavat meitä mittaamaan ja optimoimaan markkinointitoimiamme.
Asiakaskokemusta ja digitaalista palvelua kehitetään.
Herrforsin verkkosivusto näyttää hieman erilaiselta tästä syksystä lähtien. Työn alla on täysin uusi alusta, jossa on sekä uusia toimintoja että uusi ulkoasu. Lisäksi Herrforsin ja Herrfors Verkon erottaminen toisistaan helpottuu.
”Olemme pohtineet paljon asiakaskokemusta – mitä asiakkaamme hakevat ja miten voimme yksinkertaistaa ja parantaa sekä tiedonvälitystä että prosesseja. Samalla molemmat yhtiöt saavat visuaalisen kasvojenkohotuksen.” Näin kertoo markkinointipäällikkö ja hankejohtaja Anniina Aho.
Digitaalista kehitystä sujuvampien prosessien tueksi
OmaHerrfors-palvelu ja chättibotti Elli säilyvät, ja verkkosivustolle tulee myös lisää digitaalisia palveluja.
”Tavoitteena on, että asiakas voi hoitaa asiansa ympäri vuorokauden, myös silloin kun asiakaspalvelu on kiinni. Olemme panostaneet paljon uusien sähköisten lomakkeiden kehittämiseen, jotka helpottavat sekä asiakkaan asiointia että meidän sisäisiä prosessejamme.”
Logo pysyy ennallaan, samoin markkinointislogan Pieni mutta…, mutta värimaailmaa ja fontteja uudistetaan. Huomioon otetaan luonnollisesti erilaiset luettavuus- ja saavutettavuusvaatimukset. Herrfors saa käyttöönsä miellyttävän murretun väripaletin, kun taas Herrfors Verkon tunnusväri on sininen.
Herrforsin ja Herrfors Verkon verkkosivuilla käy päivittäin nelinumeroinen määrä kävijöitä etsimässä tietoa, hoitamassa asioita tai tekemässä uusia sähkösopimuksia.
July 15, 2024 Nähdään Jaakon päivillä keskiviikkona 24.7.! Tänäkin vuonna Herrfors on yksi Jaakon Päivien pääsponsoreista, ja keskiviikkona olemme paikalla Isokadulla. Tule käymään ja keskustelemaan ajankohtaisista sähköasioista, kysymään uudesta sovelluksestamme tai vain moikkaamaan! Voit myös osallistua arvontaamme, jossa sinulla on mahdollisuus voittaa mukavia lahjakortteja. Olemme myös mukana Tule tänne! -messuilla Campus Allegrossa samana päivänä.
Herrfors Nät-Verkon kehittämissuunnitelman julkisen kuulemisen tulokset on julkaistu
July 2, 2024 Herrfors Nät-Verkon kehittämissuunnitelman julkisen kuulemisen tulokset on julkaistu Herrfors Nät-Verkon kehittämissuunnitelma oli julkisesti kuultavissa 1.5.2024-31.5.2024. Nyt kehittämissuunnitelman kuulemisen tulokset on julkaistu. Kehittämissuunnitelmaan antoi palautetta kuulemisalustan kautta 47 vastaajaa, joista 41 kpl antoi profilointitiedot. Profiloiduista vastaajista yksityishenkilöitä oli 40 kappaletta ja yrityksiä 1 kappaletta. Lisäksi vastaajista sopimusasiakkaiksi itsensä luokitteli 35 kappaletta ja
“Minulla on monipuolisia tehtäviä ja vastuunalaista vapautta, voin suunnitella työpäiväni itse. Minusta on hauskaa, kun tapahtuu paljon, mutta tietysti on mukavaa myös kun on rauhallinen lämmin kesäpäivä ja voimme istuskella ulkona ja grillata makkaraa lounaaksi.”