Käytämme evästeitä tarjotaksemme paremman käyttökokemuksen ja henkilökohtaista palvelua. Suostumalla evästeiden käyttöön voimme kehittää entistä parempaa palvelua ja tarjota sinulle kiinnostavaa sisältöä. Sinulla on hallinta evästeasetuksistasi, ja voit muuttaa niitä milloin tahansa. Lue lisää evästeistämme.
Nämä evästeet ovat välttämättömiä, jotta verkkosivumme toimisi oikein, esimerkiksi suojaustoiminnot tai evästeiden suostumusasetukset.
Mieltymysevästeiden avulla sivusto tallentaa tietoja, jotka muuttavat sivuston käyttäytymistä ja ulkonäköä, kuten kielivalintoja tai käyttäjän sijainteja.
Parantaaksemme verkkosivuamme keräämme nimettömästi tietoja tilastollisiin ja analyyttisiin tarkoituksiin. Näiden evästeiden avulla voimme esimerkiksi seurata verkkosivumme tiettyjen sivujen käyntien määrää tai kestoa, mikä auttaa meitä optimoimaan käyttäjäkokemusta.
Nämä evästeet auttavat meitä mittaamaan ja optimoimaan markkinointitoimiamme.
Herrfors-sovelluksessa on tällä hetkellä häiriöitä, tämän vuoksi kaikki käyttöpaikat eivät näy sovelluksessa. Teemme töitä ongelman ratkaisemiseksi mahdollisimman pian. Kiitos kärsivällisyydestäsi!
Asiakaskokemusta ja digitaalista palvelua kehitetään.
Herrforsin verkkosivusto näyttää hieman erilaiselta tästä syksystä lähtien. Työn alla on täysin uusi alusta, jossa on sekä uusia toimintoja että uusi ulkoasu. Lisäksi Herrforsin ja Herrfors Verkon erottaminen toisistaan helpottuu.
”Olemme pohtineet paljon asiakaskokemusta – mitä asiakkaamme hakevat ja miten voimme yksinkertaistaa ja parantaa sekä tiedonvälitystä että prosesseja. Samalla molemmat yhtiöt saavat visuaalisen kasvojenkohotuksen.” Näin kertoo markkinointipäällikkö ja hankejohtaja Anniina Aho.
Digitaalista kehitystä sujuvampien prosessien tueksi
OmaHerrfors-palvelu ja chättibotti Elli säilyvät, ja verkkosivustolle tulee myös lisää digitaalisia palveluja.
”Tavoitteena on, että asiakas voi hoitaa asiansa ympäri vuorokauden, myös silloin kun asiakaspalvelu on kiinni. Olemme panostaneet paljon uusien sähköisten lomakkeiden kehittämiseen, jotka helpottavat sekä asiakkaan asiointia että meidän sisäisiä prosessejamme.”
Logo pysyy ennallaan, samoin markkinointislogan Pieni mutta…, mutta värimaailmaa ja fontteja uudistetaan. Huomioon otetaan luonnollisesti erilaiset luettavuus- ja saavutettavuusvaatimukset. Herrfors saa käyttöönsä miellyttävän murretun väripaletin, kun taas Herrfors Verkon tunnusväri on sininen.
Herrforsin ja Herrfors Verkon verkkosivuilla käy päivittäin nelinumeroinen määrä kävijöitä etsimässä tietoa, hoitamassa asioita tai tekemässä uusia sähkösopimuksia.
Poikkeuksellinen vuosi nostaa kokonaistyytyväisyyttä energia-alaan – Herrforsilla alan kolmanneksi tyytyväiset asiakkaat
November 30, 2020 Poikkeuksellinen vuosi nostaa kokonaistyytyväisyyttä energia-alaan – Herrforsilla alan kolmanneksi tyytyväiset asiakkaat Energia-alan asiakastyytyväisyystutkimuksen kärkikolmikko pysyi tänä vuonna samana kuin viime vuonna, Herrforsin sijoittuessa kolmannelle sijalle. Herrfors on suoriutunut tutkimuksen eri osa-alueilla toimialan keskitasoon nähden tasaisen vahvasti, asiakastyytyväisyyden sijoittuessa toimialaa huomattavasti korkeammalle. EPSi Ratingin Sähkön vähittäismyynti 2020 -tutkimuksessa havaitaan sähkön vähittäismyyntialan asiakastyytyväisyyden
November 20, 2020 Päivitämme parhaillaan asiakastietoja. Päivitämme parhaillaan asiakastietojamme varmistaaksemme asiakkaidemme tietosuojan, sekä varmistaaksemme että tiedot ovat datahubin vaatimuksien mukaisella tasolla. Keräämme tiedot kirjeitse, sähköpostitse sekä tekstiviesteinä. Tekstiviestien lähettäjä on Herrfors. Sähköpostitse pyydämme asiakkaitamme lähettämään puuttuvat tiedot sähköpostitse osoitteeseen herrfors@katterno.fi. Kirjeiden mukana tulee valmiiksi maksettu vastauskirjekuori, missä meille voi postittaa puuttuvat tiedot. Ystävällisin terveisin, Herrforsin asiakaspalvelu
November 4, 2020 EPSI Rating tutkii asiakastyytyväisyyttämme. Tämän vuoden asiakastyytyväisyyskysely on parhaillaan meneillään, kestäen arviolta ensi viikon loppuun saakka. Tutkimuksen tekee EPSI Rating Herrforsin toimesta. Asiakkaisiimme tullaan ottamaan yhteyttä joko soittamalla tai vaihtoehtoisesti sähköpostitse, missä asiakkaita pyydetään vastaamaan kysymyksiin. Tulokset tullaan julkaisemaan marraskuun lopussa, ja niitä hyödynnetään asiakaskokemuksen ja palveluiden kehittämisessä. Toivomme, että ehdit osallistua tutkimukseen saadessasi