Käytämme evästeitä tarjotaksemme paremman käyttökokemuksen ja henkilökohtaista palvelua. Suostumalla evästeiden käyttöön voimme kehittää entistä parempaa palvelua ja tarjota sinulle kiinnostavaa sisältöä. Sinulla on hallinta evästeasetuksistasi, ja voit muuttaa niitä milloin tahansa. Lue lisää evästeistämme.
Nämä evästeet ovat välttämättömiä, jotta verkkosivumme toimisi oikein, esimerkiksi suojaustoiminnot tai evästeiden suostumusasetukset.
Mieltymysevästeiden avulla sivusto tallentaa tietoja, jotka muuttavat sivuston käyttäytymistä ja ulkonäköä, kuten kielivalintoja tai käyttäjän sijainteja.
Parantaaksemme verkkosivuamme keräämme nimettömästi tietoja tilastollisiin ja analyyttisiin tarkoituksiin. Näiden evästeiden avulla voimme esimerkiksi seurata verkkosivumme tiettyjen sivujen käyntien määrää tai kestoa, mikä auttaa meitä optimoimaan käyttäjäkokemusta.
Nämä evästeet auttavat meitä mittaamaan ja optimoimaan markkinointitoimiamme.
Herrfors-sovelluksessa on tällä hetkellä häiriöitä, tämän vuoksi kaikki käyttöpaikat eivät näy sovelluksessa. Teemme töitä ongelman ratkaisemiseksi mahdollisimman pian. Kiitos kärsivällisyydestäsi!
Asiakaskokemusta ja digitaalista palvelua kehitetään.
Herrforsin verkkosivusto näyttää hieman erilaiselta tästä syksystä lähtien. Työn alla on täysin uusi alusta, jossa on sekä uusia toimintoja että uusi ulkoasu. Lisäksi Herrforsin ja Herrfors Verkon erottaminen toisistaan helpottuu.
”Olemme pohtineet paljon asiakaskokemusta – mitä asiakkaamme hakevat ja miten voimme yksinkertaistaa ja parantaa sekä tiedonvälitystä että prosesseja. Samalla molemmat yhtiöt saavat visuaalisen kasvojenkohotuksen.” Näin kertoo markkinointipäällikkö ja hankejohtaja Anniina Aho.
Digitaalista kehitystä sujuvampien prosessien tueksi
OmaHerrfors-palvelu ja chättibotti Elli säilyvät, ja verkkosivustolle tulee myös lisää digitaalisia palveluja.
”Tavoitteena on, että asiakas voi hoitaa asiansa ympäri vuorokauden, myös silloin kun asiakaspalvelu on kiinni. Olemme panostaneet paljon uusien sähköisten lomakkeiden kehittämiseen, jotka helpottavat sekä asiakkaan asiointia että meidän sisäisiä prosessejamme.”
Logo pysyy ennallaan, samoin markkinointislogan Pieni mutta…, mutta värimaailmaa ja fontteja uudistetaan. Huomioon otetaan luonnollisesti erilaiset luettavuus- ja saavutettavuusvaatimukset. Herrfors saa käyttöönsä miellyttävän murretun väripaletin, kun taas Herrfors Verkon tunnusväri on sininen.
Herrforsin ja Herrfors Verkon verkkosivuilla käy päivittäin nelinumeroinen määrä kävijöitä etsimässä tietoa, hoitamassa asioita tai tekemässä uusia sähkösopimuksia.
Olemme alentaneet määräaikaisia sähkönhintojamme jopa 15 %
February 11, 2020 Olemme alentaneet määräaikaisia sähkönhintojamme jopa 15 % Leuto talvisää sekä normaalia runsaammat sateet ja voimakkaat tuulet ovat laskeneet sähkönhankintakustannuksia. Tämän ansiosta olemme voineet laskea määräaikaisia energiahintojamme jopa 15 %. Tutustu uusiin sähkönhintoihimme täällä.
Herrfors lahjoittaa Project Liville 5 € jokaisesta 1.3. – 30.4. välisenä aikana tehdystä sähkösopimuksesta
February 10, 2020 Herrfors lahjoittaa Project Liville 5 € jokaisesta 1.3. – 30.4. välisenä aikana tehdystä sähkösopimuksesta Herrfors on jo pitkään toiminut eri järjestöjen ja aktiviteettien paikallisena tukipilarina. Kannamme ylpeänä oman kortemme kekoon tukemalla hyvinvointia vauvasta vaariin. Viime vuosina olemme tarjonneet myös asiakkaillemme erilaisia mahdollisuuksia olla mukana tukemassa paikallisia projekteja ja hyväntekeväisyysjärjestöjä. Herrfors + Project
Harhaanjohtavaa sähkön puhelinmyyntiä asiakkaidemme keskuudessa
January 24, 2020 Harhaanjohtavaa sähkön puhelinmyyntiä asiakkaidemme keskuudessaViime viikkoina olemme saaneet asiakkailtamme lukuisia yhteydenottoja koskien harhaanjohtavaa sähkön puhelinmyyntiä asiakkaidemme keskuudessa. Epäselvä puhelinkeskustelu on saattanut johtaa sähkösopimukseen, jota asiakas ei ole hyväksynyt tai mistä irti halutessaan on maksettava korkea irtisanomissumma.Suosittelemme asiakkaitamme olemaan erityisen tarkkoina puhelinkeskusteluiden aikana, ja välittömästi kääntymään puoleemme, mikäli myyntitilanne on ollut epäselvä ja