Käytämme evästeitä tarjotaksemme paremman käyttökokemuksen ja henkilökohtaista palvelua. Suostumalla evästeiden käyttöön voimme kehittää entistä parempaa palvelua ja tarjota sinulle kiinnostavaa sisältöä. Sinulla on hallinta evästeasetuksistasi, ja voit muuttaa niitä milloin tahansa. Lue lisää evästeistämme.
Nämä evästeet ovat välttämättömiä, jotta verkkosivumme toimisi oikein, esimerkiksi suojaustoiminnot tai evästeiden suostumusasetukset.
Mieltymysevästeiden avulla sivusto tallentaa tietoja, jotka muuttavat sivuston käyttäytymistä ja ulkonäköä, kuten kielivalintoja tai käyttäjän sijainteja.
Parantaaksemme verkkosivuamme keräämme nimettömästi tietoja tilastollisiin ja analyyttisiin tarkoituksiin. Näiden evästeiden avulla voimme esimerkiksi seurata verkkosivumme tiettyjen sivujen käyntien määrää tai kestoa, mikä auttaa meitä optimoimaan käyttäjäkokemusta.
Nämä evästeet auttavat meitä mittaamaan ja optimoimaan markkinointitoimiamme.
Asiakaskokemusta ja digitaalista palvelua kehitetään.
Herrforsin verkkosivusto näyttää hieman erilaiselta tästä syksystä lähtien. Työn alla on täysin uusi alusta, jossa on sekä uusia toimintoja että uusi ulkoasu. Lisäksi Herrforsin ja Herrfors Verkon erottaminen toisistaan helpottuu.
”Olemme pohtineet paljon asiakaskokemusta – mitä asiakkaamme hakevat ja miten voimme yksinkertaistaa ja parantaa sekä tiedonvälitystä että prosesseja. Samalla molemmat yhtiöt saavat visuaalisen kasvojenkohotuksen.” Näin kertoo markkinointipäällikkö ja hankejohtaja Anniina Aho.
Digitaalista kehitystä sujuvampien prosessien tueksi
OmaHerrfors-palvelu ja chättibotti Elli säilyvät, ja verkkosivustolle tulee myös lisää digitaalisia palveluja.
”Tavoitteena on, että asiakas voi hoitaa asiansa ympäri vuorokauden, myös silloin kun asiakaspalvelu on kiinni. Olemme panostaneet paljon uusien sähköisten lomakkeiden kehittämiseen, jotka helpottavat sekä asiakkaan asiointia että meidän sisäisiä prosessejamme.”
Logo pysyy ennallaan, samoin markkinointislogan Pieni mutta…, mutta värimaailmaa ja fontteja uudistetaan. Huomioon otetaan luonnollisesti erilaiset luettavuus- ja saavutettavuusvaatimukset. Herrfors saa käyttöönsä miellyttävän murretun väripaletin, kun taas Herrfors Verkon tunnusväri on sininen.
Herrforsin ja Herrfors Verkon verkkosivuilla käy päivittäin nelinumeroinen määrä kävijöitä etsimässä tietoa, hoitamassa asioita tai tekemässä uusia sähkösopimuksia.
Kaukolämpöverkkoa optimoidaan tulevaisuutta varten
Yhä useammat liittävät kotinsa kaukolämpöverkkoon Pietarsaaressa, jossa on tarjolla runsaasti biopolttoainetta ja vihreää kaukolämpöä. Verkkoa laajennetaan ja uudistetaan energiatehokkaammaksi. Tavoitteena on hyödyntää eri prosessien hukkalämpöä ja pitkällä aikavälillä lisätä sähköpohjaisen kaukolämmöntuotannon osuutta.
Herrfors sijoittui kuudennen kerran peräkkäin vuosittaisen sähkönmyyntialan asiakastyytyväisyystutkimuksen kärkikolmikkoon
November 26, 2024 Herrfors sijoittui kuudennen kerran peräkkäin vuosittaisen sähkönmyyntialan asiakastyytyväisyystutkimuksen kärkikolmikkoon Herrforsin asiakastyytyväisyys on koko sähkönmyyntialaa huomattavasti korkeammalla tasolla. Tämän todistaa EPSI Ratingin vuosittainen sähkönmyyntialan asiakastyytyväisyystutkimus. Herrfors sijoittuu ainoana sähkönmyyntiyhtiönä kuudennen kerran peräkkäin tutkimuksen kolmen parhaan joukkoon. 87 % asiakkaistamme kertovat olevansa tyytyväisiä tai erittäin tyytyväisiä asiakkainamme Herrforsin asiakkailla on tutkimuksen mukaan korkeat
Päivitetyt sähkönmyynti- ja verkkopalveluehdot 1.12.2024 alkaen
November 1, 2024 Päivitetyt sähkönmyynti- ja verkkopalveluehdot 1.12.2024 alkaen Arvoisa asiakkaamme Sähköverkkoyhtiö Herrfors Nät-Verkko Oy Ab ja sähkönmyyntiyhtiö Oy Herrfors Ab ottavat käyttöön Energiateollisuus ry:n päivittämät verkkopalveluehdot (VPE2024) ja sähkönmyyntiehdot (SME2024). Herrfors ja Herrfors Nät-Verkko noudattavat päivitettyjä ehtoja sopimuksissaan 1.12.2024 alkaen. Ehtomuutokset eivät koske hinnoittelua eivätkä vaadi erillisiä toimenpiteitä asiakkaalta. Huomaathan, että määräaikaisten sähkönmyyntisopimuksien kohdalla uusia