Käytämme evästeitä tarjotaksemme paremman käyttökokemuksen ja henkilökohtaista palvelua. Suostumalla evästeiden käyttöön voimme kehittää entistä parempaa palvelua ja tarjota sinulle kiinnostavaa sisältöä. Sinulla on hallinta evästeasetuksistasi, ja voit muuttaa niitä milloin tahansa. Lue lisää evästeistämme.
Nämä evästeet ovat välttämättömiä, jotta verkkosivumme toimisi oikein, esimerkiksi suojaustoiminnot tai evästeiden suostumusasetukset.
Mieltymysevästeiden avulla sivusto tallentaa tietoja, jotka muuttavat sivuston käyttäytymistä ja ulkonäköä, kuten kielivalintoja tai käyttäjän sijainteja.
Parantaaksemme verkkosivuamme keräämme nimettömästi tietoja tilastollisiin ja analyyttisiin tarkoituksiin. Näiden evästeiden avulla voimme esimerkiksi seurata verkkosivumme tiettyjen sivujen käyntien määrää tai kestoa, mikä auttaa meitä optimoimaan käyttäjäkokemusta.
Nämä evästeet auttavat meitä mittaamaan ja optimoimaan markkinointitoimiamme.
Asiakaskokemusta ja digitaalista palvelua kehitetään.
Herrforsin verkkosivusto näyttää hieman erilaiselta tästä syksystä lähtien. Työn alla on täysin uusi alusta, jossa on sekä uusia toimintoja että uusi ulkoasu. Lisäksi Herrforsin ja Herrfors Verkon erottaminen toisistaan helpottuu.
”Olemme pohtineet paljon asiakaskokemusta – mitä asiakkaamme hakevat ja miten voimme yksinkertaistaa ja parantaa sekä tiedonvälitystä että prosesseja. Samalla molemmat yhtiöt saavat visuaalisen kasvojenkohotuksen.” Näin kertoo markkinointipäällikkö ja hankejohtaja Anniina Aho.
Digitaalista kehitystä sujuvampien prosessien tueksi
OmaHerrfors-palvelu ja chättibotti Elli säilyvät, ja verkkosivustolle tulee myös lisää digitaalisia palveluja.
”Tavoitteena on, että asiakas voi hoitaa asiansa ympäri vuorokauden, myös silloin kun asiakaspalvelu on kiinni. Olemme panostaneet paljon uusien sähköisten lomakkeiden kehittämiseen, jotka helpottavat sekä asiakkaan asiointia että meidän sisäisiä prosessejamme.”
Logo pysyy ennallaan, samoin markkinointislogan Pieni mutta…, mutta värimaailmaa ja fontteja uudistetaan. Huomioon otetaan luonnollisesti erilaiset luettavuus- ja saavutettavuusvaatimukset. Herrfors saa käyttöönsä miellyttävän murretun väripaletin, kun taas Herrfors Verkon tunnusväri on sininen.
Herrforsin ja Herrfors Verkon verkkosivuilla käy päivittäin nelinumeroinen määrä kävijöitä etsimässä tietoa, hoitamassa asioita tai tekemässä uusia sähkösopimuksia.
Vieskan Voima on vähentänyt päästöjä 85% – ja se on vasta alkua
Viime vuosien useiden investointien ansiosta Vieskan Voima voi tuottaa päästötöntä kaukolämpöä aikana, jolloin muut maksavat kallista hintaa päästöistään. Viimeisin investointi on kolme uutta sähkökattilaa, jotka optimoivat lämmöntuotannon sähkön hinnan mukaan, korvaavat öljyä huippukulutuksissa ja mahdollistavat osallistumisen kantaverkon säätömarkkinoihin. Tulevaisuudessa kaukolämmön tuotanto voi näyttää aivan erilaiselta kuin tänään. Monipuolistuvaa tuotantoa voidaan sijoittaa strategisiin paikkoihin teollisuusalueille, joissa…
Asutko lähellä kaukolämpöverkkoa? Hienoa, silloin voit valita tämän yksinkertaisen, paikallisesti tuotetun lämmitysmuodon, joka on ihanan vakaa – sekä hinnan että saatavuuden suhteen. Kaukolämpö on myös ympäristöystävällinen valinta, sillä lämpö tuotetaan pääasiassa metsätalouden ja sahojen sivutuotteista.
Yrittäjä valitsi kaukolämmön uuteen teollisuushalliin
”Meillä on vuokralaisena myös sähköalan yritys, joka toivoi toimistotiloihin vähän lämpimämpää sisäilmaa. Toiveen toteuttaminen onnistuu hyvin, koska kaikilla vuokralaisilla on omat mittarit ja termostaatit. Vuokralaiset arvostavat kaukolämmön edullisuutta, ja meille vuokranantajana on tärkeää, että kaukolämpö on luotettavaa ja huoltovapaata”