Käytämme evästeitä tarjotaksemme paremman käyttökokemuksen ja henkilökohtaista palvelua. Suostumalla evästeiden käyttöön voimme kehittää entistä parempaa palvelua ja tarjota sinulle kiinnostavaa sisältöä. Sinulla on hallinta evästeasetuksistasi, ja voit muuttaa niitä milloin tahansa. Lue lisää evästeistämme.
Nämä evästeet ovat välttämättömiä, jotta verkkosivumme toimisi oikein, esimerkiksi suojaustoiminnot tai evästeiden suostumusasetukset.
Mieltymysevästeiden avulla sivusto tallentaa tietoja, jotka muuttavat sivuston käyttäytymistä ja ulkonäköä, kuten kielivalintoja tai käyttäjän sijainteja.
Parantaaksemme verkkosivuamme keräämme nimettömästi tietoja tilastollisiin ja analyyttisiin tarkoituksiin. Näiden evästeiden avulla voimme esimerkiksi seurata verkkosivumme tiettyjen sivujen käyntien määrää tai kestoa, mikä auttaa meitä optimoimaan käyttäjäkokemusta.
Nämä evästeet auttavat meitä mittaamaan ja optimoimaan markkinointitoimiamme.
Asiakaskokemusta ja digitaalista palvelua kehitetään.
Herrforsin verkkosivusto näyttää hieman erilaiselta tästä syksystä lähtien. Työn alla on täysin uusi alusta, jossa on sekä uusia toimintoja että uusi ulkoasu. Lisäksi Herrforsin ja Herrfors Verkon erottaminen toisistaan helpottuu.
”Olemme pohtineet paljon asiakaskokemusta – mitä asiakkaamme hakevat ja miten voimme yksinkertaistaa ja parantaa sekä tiedonvälitystä että prosesseja. Samalla molemmat yhtiöt saavat visuaalisen kasvojenkohotuksen.” Näin kertoo markkinointipäällikkö ja hankejohtaja Anniina Aho.
Digitaalista kehitystä sujuvampien prosessien tueksi
OmaHerrfors-palvelu ja chättibotti Elli säilyvät, ja verkkosivustolle tulee myös lisää digitaalisia palveluja.
”Tavoitteena on, että asiakas voi hoitaa asiansa ympäri vuorokauden, myös silloin kun asiakaspalvelu on kiinni. Olemme panostaneet paljon uusien sähköisten lomakkeiden kehittämiseen, jotka helpottavat sekä asiakkaan asiointia että meidän sisäisiä prosessejamme.”
Logo pysyy ennallaan, samoin markkinointislogan Pieni mutta…, mutta värimaailmaa ja fontteja uudistetaan. Huomioon otetaan luonnollisesti erilaiset luettavuus- ja saavutettavuusvaatimukset. Herrfors saa käyttöönsä miellyttävän murretun väripaletin, kun taas Herrfors Verkon tunnusväri on sininen.
Herrforsin ja Herrfors Verkon verkkosivuilla käy päivittäin nelinumeroinen määrä kävijöitä etsimässä tietoa, hoitamassa asioita tai tekemässä uusia sähkösopimuksia.
May 15, 2024 Herrfors-konsernin tilinpäätös 2023 Poikkeuksellisen vuoden 2022 jälkeen, jolloin Herrfors-konserni teki ennätystuloksen, vuosi 2023 palasi normaalimmalle tasolle. Liikevaihto oli 257 miljoonaa euroa, kun se vuonna 2022 oli 334 miljoonaa euroa. Syynä on ensisijaisesti normalisoituneet sähkömarkkinat ja pienempi sähkön tuotantomäärä, jotka laskivat liikevaihtoa. Vuoden 2022 aikana konsernin tuotantolaitokset kävivät kireän sähkömarkkinatilanteen vuoksi pitkiä aikoja
Suoritamme puuston latvasahausta linjoilla Tuovila-Kovjoki, Kovjoki-Lotlax ja Tuovila-Hirvisuo
May 6, 2024 Suoritamme puuston latvasahausta linjoilla Tuovila-Kovjoki, Kovjoki-Lotlax ja Tuovila-Hirvisuo Suoritamme Tuovila-Kovjoki ja Kovjoki-Lotlax 110 kV voimajohtojen sekä Tuovila-Hirvisuo 400 kV voimajohdon lähialueelta johtoa vaarantavan puuston latvasahauksen. Toimenpiteen tarkoituksena on parantaa sähköverkon toimitusvarmuutta kestämään paremmin poikkeavia sääolosuhteita. Sahaustyö toteutetaan huhti – toukokuun 2024 välisenä aikana. Työ suoritetaan yhteistyössä kantaverkkoyhtiö Fingridin kanssa. Johtoa vaarantavien reunapuiden
Suunnittelemme tulevaisuuden sähköverkkoa – Tutustu Herrfors Nät-Verkon kehittämissuunnitelmaan ja anna palautetta!
April 30, 2024 Suunnittelemme tulevaisuuden sähköverkkoa – Tutustu Herrfors Nät-Verkon kehittämissuunnitelmaan ja anna palautetta!Tutustu oman alueesi sähköverkkoon ja vaikuta sen kehittämiseen! Voit antaa palautetta kehittämissuunnitelmaan 1.5. lähtien. Kehittämissuunnitelman julkinen kuuleminen sulkeutuu 31.5.2024. Vuodesta 2014 lähtien on jokainen Suomen sähkönjakeluyhtiöistä laatinut oman verkkonsa kehittämissuunnitelman Energiaviraston hyväksyttäväksi. Tänä vuonna sähkönjakeluyhtiöiden kehittämissuunnitelmat ovat toista kertaa julkisesti esillä ja sähkönjakeluyhtiön asiakkaiden