Käytämme evästeitä tarjotaksemme paremman käyttökokemuksen ja henkilökohtaista palvelua. Suostumalla evästeiden käyttöön voimme kehittää entistä parempaa palvelua ja tarjota sinulle kiinnostavaa sisältöä. Sinulla on hallinta evästeasetuksistasi, ja voit muuttaa niitä milloin tahansa. Lue lisää evästeistämme.
Nämä evästeet ovat välttämättömiä, jotta verkkosivumme toimisi oikein, esimerkiksi suojaustoiminnot tai evästeiden suostumusasetukset.
Mieltymysevästeiden avulla sivusto tallentaa tietoja, jotka muuttavat sivuston käyttäytymistä ja ulkonäköä, kuten kielivalintoja tai käyttäjän sijainteja.
Parantaaksemme verkkosivuamme keräämme nimettömästi tietoja tilastollisiin ja analyyttisiin tarkoituksiin. Näiden evästeiden avulla voimme esimerkiksi seurata verkkosivumme tiettyjen sivujen käyntien määrää tai kestoa, mikä auttaa meitä optimoimaan käyttäjäkokemusta.
Nämä evästeet auttavat meitä mittaamaan ja optimoimaan markkinointitoimiamme.
Herrfors-sovelluksessa on tällä hetkellä häiriöitä, tämän vuoksi kaikki käyttöpaikat eivät näy sovelluksessa. Teemme töitä ongelman ratkaisemiseksi mahdollisimman pian. Kiitos kärsivällisyydestäsi!
Asiakaskokemusta ja digitaalista palvelua kehitetään.
Herrforsin verkkosivusto näyttää hieman erilaiselta tästä syksystä lähtien. Työn alla on täysin uusi alusta, jossa on sekä uusia toimintoja että uusi ulkoasu. Lisäksi Herrforsin ja Herrfors Verkon erottaminen toisistaan helpottuu.
”Olemme pohtineet paljon asiakaskokemusta – mitä asiakkaamme hakevat ja miten voimme yksinkertaistaa ja parantaa sekä tiedonvälitystä että prosesseja. Samalla molemmat yhtiöt saavat visuaalisen kasvojenkohotuksen.” Näin kertoo markkinointipäällikkö ja hankejohtaja Anniina Aho.
Digitaalista kehitystä sujuvampien prosessien tueksi
OmaHerrfors-palvelu ja chättibotti Elli säilyvät, ja verkkosivustolle tulee myös lisää digitaalisia palveluja.
”Tavoitteena on, että asiakas voi hoitaa asiansa ympäri vuorokauden, myös silloin kun asiakaspalvelu on kiinni. Olemme panostaneet paljon uusien sähköisten lomakkeiden kehittämiseen, jotka helpottavat sekä asiakkaan asiointia että meidän sisäisiä prosessejamme.”
Logo pysyy ennallaan, samoin markkinointislogan Pieni mutta…, mutta värimaailmaa ja fontteja uudistetaan. Huomioon otetaan luonnollisesti erilaiset luettavuus- ja saavutettavuusvaatimukset. Herrfors saa käyttöönsä miellyttävän murretun väripaletin, kun taas Herrfors Verkon tunnusväri on sininen.
Herrforsin ja Herrfors Verkon verkkosivuilla käy päivittäin nelinumeroinen määrä kävijöitä etsimässä tietoa, hoitamassa asioita tai tekemässä uusia sähkösopimuksia.
Suunnittelemme tulevaisuuden sähköverkkoa – Tutustu Herrfors Nät-Verkon kehittämissuunnitelmaan ja anna palautetta!
April 30, 2024 Suunnittelemme tulevaisuuden sähköverkkoa – Tutustu Herrfors Nät-Verkon kehittämissuunnitelmaan ja anna palautetta! Tutustu oman alueesi sähköverkkoon ja vaikuta sen kehittämiseen! Voit antaa palautetta kehittämissuunnitelmaan 1.5. lähtien. Kehittämissuunnitelman julkinen kuuleminen sulkeutuu 31.5.2024. Vuodesta 2014 lähtien on jokainen Suomen sähkönjakeluyhtiöistä laatinut oman verkkonsa kehittämissuunnitelman Energiaviraston hyväksyttäväksi. Tänä vuonna sähkönjakeluyhtiöiden kehittämissuunnitelmat ovat toista kertaa julkisesti esillä
April 19, 2024 Häiriö sähkönjakeluverkossamme perjantaina 19.4.2024 Liian korkea jännite kantaverkkoyhtiö Fingridin kantaverkossa on aiheuttanut laajan sähkökatkoksen Herrfors Nät-Verkon sähkönjakelualueella tänä aamuna 19.4.2024. Verkkoalueellamme oli sähköttömiä asiakkaita enimmillään noin 16 000. Häiriötilanne on nyt ohi.Katkoksen aikana myös matkapuhelinverkossa oli ongelmia, mikä aiheutti lähetettyjen katkosviestien viivästymisen. Asiakkaanamme voit myös tarkistaa katkosviestipalvelussamme, oletko tilannut katkosviestit vuorokauden ympäri, vai
Herrfors Nät-Verkko uusii sähkömittareita Ylivieskan seudulla
March 25, 2024 Herrfors Nät-Verkko uusii sähkömittareita Ylivieskan seudulla Vastataksemme tulevaisuuden vaatimuksiin, vaihdamme vanhan mittalaitekannan uuden sukupolven mittalaitteisiin Ylivieskan seudulla. Pääurakoitsijana hankkeessa toimii KNK Networks Oy. Projekti alkaa 04/2024 ja on monivuotinen. Kustannukseton mittarinvaihto ei vaadi toimenpiteitä asiakkaalta. Maksaako mittarinvaihto? Projektilla vaihdettava mittarin vaihto on maksuton Mitä eroa on uudella ja vanhalla mittarilla? Useimmat vanhat