Käytämme evästeitä tarjotaksemme paremman käyttökokemuksen ja henkilökohtaista palvelua. Suostumalla evästeiden käyttöön voimme kehittää entistä parempaa palvelua ja tarjota sinulle kiinnostavaa sisältöä. Sinulla on hallinta evästeasetuksistasi, ja voit muuttaa niitä milloin tahansa. Lue lisää evästeistämme.
Nämä evästeet ovat välttämättömiä, jotta verkkosivumme toimisi oikein, esimerkiksi suojaustoiminnot tai evästeiden suostumusasetukset.
Mieltymysevästeiden avulla sivusto tallentaa tietoja, jotka muuttavat sivuston käyttäytymistä ja ulkonäköä, kuten kielivalintoja tai käyttäjän sijainteja.
Parantaaksemme verkkosivuamme keräämme nimettömästi tietoja tilastollisiin ja analyyttisiin tarkoituksiin. Näiden evästeiden avulla voimme esimerkiksi seurata verkkosivumme tiettyjen sivujen käyntien määrää tai kestoa, mikä auttaa meitä optimoimaan käyttäjäkokemusta.
Nämä evästeet auttavat meitä mittaamaan ja optimoimaan markkinointitoimiamme.
Herrfors-sovelluksessa on tällä hetkellä häiriöitä, tämän vuoksi kaikki käyttöpaikat eivät näy sovelluksessa. Teemme töitä ongelman ratkaisemiseksi mahdollisimman pian. Kiitos kärsivällisyydestäsi!
Asiakaskokemusta ja digitaalista palvelua kehitetään.
Herrforsin verkkosivusto näyttää hieman erilaiselta tästä syksystä lähtien. Työn alla on täysin uusi alusta, jossa on sekä uusia toimintoja että uusi ulkoasu. Lisäksi Herrforsin ja Herrfors Verkon erottaminen toisistaan helpottuu.
”Olemme pohtineet paljon asiakaskokemusta – mitä asiakkaamme hakevat ja miten voimme yksinkertaistaa ja parantaa sekä tiedonvälitystä että prosesseja. Samalla molemmat yhtiöt saavat visuaalisen kasvojenkohotuksen.” Näin kertoo markkinointipäällikkö ja hankejohtaja Anniina Aho.
Digitaalista kehitystä sujuvampien prosessien tueksi
OmaHerrfors-palvelu ja chättibotti Elli säilyvät, ja verkkosivustolle tulee myös lisää digitaalisia palveluja.
”Tavoitteena on, että asiakas voi hoitaa asiansa ympäri vuorokauden, myös silloin kun asiakaspalvelu on kiinni. Olemme panostaneet paljon uusien sähköisten lomakkeiden kehittämiseen, jotka helpottavat sekä asiakkaan asiointia että meidän sisäisiä prosessejamme.”
Logo pysyy ennallaan, samoin markkinointislogan Pieni mutta…, mutta värimaailmaa ja fontteja uudistetaan. Huomioon otetaan luonnollisesti erilaiset luettavuus- ja saavutettavuusvaatimukset. Herrfors saa käyttöönsä miellyttävän murretun väripaletin, kun taas Herrfors Verkon tunnusväri on sininen.
Herrforsin ja Herrfors Verkon verkkosivuilla käy päivittäin nelinumeroinen määrä kävijöitä etsimässä tietoa, hoitamassa asioita tai tekemässä uusia sähkösopimuksia.
Me Herrforsilla toivotamme hyvää joulua ja jännittävää uutta vuotta!
December 21, 2023 Me Herrforsilla toivotamme hyvää joulua ja jännittävää uutta vuotta! Me Herrforsilla levitämme valoa ja lämpöä ympäri vuoden, mutta erityisen tärkeältä se tuntuu näin joulun alla.Lämmin ja kodikas joulu ei valitettavasti ole itsestäänselvyys jokaisessa kodissa. Me emme pysty valaisemaan jokaista kotia, mutta voimme lahjoittaa osan joululahjabudjetistamme hyväntekeväisyyteen. Se on meidän pieni liekkimme, jonka
Herrfors investoi sähkövarastoon ja sähkökattilaan
December 20, 2023 Herrfors investoi sähkövarastoon ja sähkökattilaanOsana fossiilivapaata muutosta Herrfors investoi sähkövarastoon samaan aikaan sähkökattilan kanssa. Sähkövaraston teho on 7 MW ja varastokapasiteetti 7 MWh, kun taas sähkökattilan teho on 5 MW. Sähkövarasto rakennetaan Oravaisten Herrfors Nät-Verkko Oy:n sähköasemalle ja sähkökattila Ylivieskan Herrforsin voimalaitokselle. Herrfors on valinnut sähkövaraston toimittajaksi suomalaisen Merus Powerin, joka vastaa
Herrforsin asiakastyytyväisyys erittäin korkealla tasolla jo viidennettä vuotta peräkkäin
November 14, 2023 Herrforsin asiakastyytyväisyys erittäin korkealla tasolla jo viidennettä vuotta peräkkäin Herrforsin ja koko sähkön vähittäismyyntialan asiakastyytyväisyyttä on mitattu jälleen EPSI Ratingin toimesta. Suomalaiset kuluttajat saivat kertoa kokemuksistaan sähköyhtiön asiakkaana ja kuinka tyytyväisiä he ovat olleet omaan sähköyhtiöönsä. Herrfors yltää tutkimuksen toiselle sijalle ja kolmen kärkeen jo viidennettä vuotta peräkkäin. Tutkimuksen mukaan yrityksen erittäin