Käytämme evästeitä tarjotaksemme paremman käyttökokemuksen ja henkilökohtaista palvelua. Suostumalla evästeiden käyttöön voimme kehittää entistä parempaa palvelua ja tarjota sinulle kiinnostavaa sisältöä. Sinulla on hallinta evästeasetuksistasi, ja voit muuttaa niitä milloin tahansa. Lue lisää evästeistämme.
Nämä evästeet ovat välttämättömiä, jotta verkkosivumme toimisi oikein, esimerkiksi suojaustoiminnot tai evästeiden suostumusasetukset.
Mieltymysevästeiden avulla sivusto tallentaa tietoja, jotka muuttavat sivuston käyttäytymistä ja ulkonäköä, kuten kielivalintoja tai käyttäjän sijainteja.
Parantaaksemme verkkosivuamme keräämme nimettömästi tietoja tilastollisiin ja analyyttisiin tarkoituksiin. Näiden evästeiden avulla voimme esimerkiksi seurata verkkosivumme tiettyjen sivujen käyntien määrää tai kestoa, mikä auttaa meitä optimoimaan käyttäjäkokemusta.
Nämä evästeet auttavat meitä mittaamaan ja optimoimaan markkinointitoimiamme.
Herrfors-sovelluksessa on tällä hetkellä häiriöitä, tämän vuoksi kaikki käyttöpaikat eivät näy sovelluksessa. Teemme töitä ongelman ratkaisemiseksi mahdollisimman pian. Kiitos kärsivällisyydestäsi!
Asiakaskokemusta ja digitaalista palvelua kehitetään.
Herrforsin verkkosivusto näyttää hieman erilaiselta tästä syksystä lähtien. Työn alla on täysin uusi alusta, jossa on sekä uusia toimintoja että uusi ulkoasu. Lisäksi Herrforsin ja Herrfors Verkon erottaminen toisistaan helpottuu.
”Olemme pohtineet paljon asiakaskokemusta – mitä asiakkaamme hakevat ja miten voimme yksinkertaistaa ja parantaa sekä tiedonvälitystä että prosesseja. Samalla molemmat yhtiöt saavat visuaalisen kasvojenkohotuksen.” Näin kertoo markkinointipäällikkö ja hankejohtaja Anniina Aho.
Digitaalista kehitystä sujuvampien prosessien tueksi
OmaHerrfors-palvelu ja chättibotti Elli säilyvät, ja verkkosivustolle tulee myös lisää digitaalisia palveluja.
”Tavoitteena on, että asiakas voi hoitaa asiansa ympäri vuorokauden, myös silloin kun asiakaspalvelu on kiinni. Olemme panostaneet paljon uusien sähköisten lomakkeiden kehittämiseen, jotka helpottavat sekä asiakkaan asiointia että meidän sisäisiä prosessejamme.”
Logo pysyy ennallaan, samoin markkinointislogan Pieni mutta…, mutta värimaailmaa ja fontteja uudistetaan. Huomioon otetaan luonnollisesti erilaiset luettavuus- ja saavutettavuusvaatimukset. Herrfors saa käyttöönsä miellyttävän murretun väripaletin, kun taas Herrfors Verkon tunnusväri on sininen.
Herrforsin ja Herrfors Verkon verkkosivuilla käy päivittäin nelinumeroinen määrä kävijöitä etsimässä tietoa, hoitamassa asioita tai tekemässä uusia sähkösopimuksia.
Oletko uusi markkinointikoordinaattorimme tai asiakasneuvojamme?
November 1, 2023 Oletko uusi markkinointikoordinaattorimme tai asiakasneuvojamme? Markkinointikoordinaattori Oletko sinä etsimämme markkinointikoordinaattori, joka on intohimoinen sisällön tuottaja ja tehokas koordinoija? Etsimme nyt markkinointikoordinaattoria monipuolisiin markkinoinnin ja viestinnän tehtäviin Herrforsin päätoimipisteelle Pietarsaareen. Markkinointikoordinaattorin tehtävässä pääset muun muassa vastaamaan Herrforsin sosiaalisista medioista sekä kehittämään niin strategisia linjauksia kuin sisältöjä eri sosiaalisen median alustoihin. Olet suuressa
Herrforsin kaukolämpö sai asiakkailta hyvän arvosanan
October 10, 2023 Herrforsin kaukolämpö sai asiakkailta hyvän arvosananHerrforsin kaukolämmön asiakkaat ovat tyytyväisiä palveluun. Tämän osoittaa äskettäin yhtiön tilaama asiakaskysely. Asiakkaat antavat Herrforsille arvosanaksi 8,6, kun taas kaukolämpöliiketoiminta saa arvosanan 4,2/5.”Asiakkaat arvostavat eniten sitä, että toimittamamme kaukolämpö on luotettavaa ja turvallista ja että mahdolliset häiriöt eivät häiritse heidän arkeaan. Monet ovat kiittäneet myös asiakaspalvelua”, kertoo
Epsi Rating tutkii asiakastyytyväisyyttämme syyskuussa
September 8, 2023 EPSI Rating tutkii asiakastyytyväisyyttämme syyskuussaTämän vuoden asiakastyytyväisyyskysely Herrforsin yksityisasiakkaiden keskuudessa käynnistyy 12. syyskuuta, kestäen arviolta kaksi viikkoa. Tutkimuksen suorittaa EPSI Rating Herrforsin toimesta. Asiakkaisiimme tullaan ottamaan yhteyttä joko soittamalla tai vaihtoehtoisesti sähköpostitse, missä asiakkaita pyydetään vastaamaan kysymyksiin. Marraskuun lopussa julkaistavia tuloksia tullaan hyödyntämään asiakaskokemuksen ja palveluiden kehittämisessä. Toivomme, että ehdit osallistua tutkimukseen saadessasi