Käytämme evästeitä tarjotaksemme paremman käyttökokemuksen ja henkilökohtaista palvelua. Suostumalla evästeiden käyttöön voimme kehittää entistä parempaa palvelua ja tarjota sinulle kiinnostavaa sisältöä. Sinulla on hallinta evästeasetuksistasi, ja voit muuttaa niitä milloin tahansa. Lue lisää evästeistämme.
Nämä evästeet ovat välttämättömiä, jotta verkkosivumme toimisi oikein, esimerkiksi suojaustoiminnot tai evästeiden suostumusasetukset.
Mieltymysevästeiden avulla sivusto tallentaa tietoja, jotka muuttavat sivuston käyttäytymistä ja ulkonäköä, kuten kielivalintoja tai käyttäjän sijainteja.
Parantaaksemme verkkosivuamme keräämme nimettömästi tietoja tilastollisiin ja analyyttisiin tarkoituksiin. Näiden evästeiden avulla voimme esimerkiksi seurata verkkosivumme tiettyjen sivujen käyntien määrää tai kestoa, mikä auttaa meitä optimoimaan käyttäjäkokemusta.
Nämä evästeet auttavat meitä mittaamaan ja optimoimaan markkinointitoimiamme.
Herrfors-sovelluksessa on tällä hetkellä häiriöitä, tämän vuoksi kaikki käyttöpaikat eivät näy sovelluksessa. Teemme töitä ongelman ratkaisemiseksi mahdollisimman pian. Kiitos kärsivällisyydestäsi!
Asiakaskokemusta ja digitaalista palvelua kehitetään.
Herrforsin verkkosivusto näyttää hieman erilaiselta tästä syksystä lähtien. Työn alla on täysin uusi alusta, jossa on sekä uusia toimintoja että uusi ulkoasu. Lisäksi Herrforsin ja Herrfors Verkon erottaminen toisistaan helpottuu.
”Olemme pohtineet paljon asiakaskokemusta – mitä asiakkaamme hakevat ja miten voimme yksinkertaistaa ja parantaa sekä tiedonvälitystä että prosesseja. Samalla molemmat yhtiöt saavat visuaalisen kasvojenkohotuksen.” Näin kertoo markkinointipäällikkö ja hankejohtaja Anniina Aho.
Digitaalista kehitystä sujuvampien prosessien tueksi
OmaHerrfors-palvelu ja chättibotti Elli säilyvät, ja verkkosivustolle tulee myös lisää digitaalisia palveluja.
”Tavoitteena on, että asiakas voi hoitaa asiansa ympäri vuorokauden, myös silloin kun asiakaspalvelu on kiinni. Olemme panostaneet paljon uusien sähköisten lomakkeiden kehittämiseen, jotka helpottavat sekä asiakkaan asiointia että meidän sisäisiä prosessejamme.”
Logo pysyy ennallaan, samoin markkinointislogan Pieni mutta…, mutta värimaailmaa ja fontteja uudistetaan. Huomioon otetaan luonnollisesti erilaiset luettavuus- ja saavutettavuusvaatimukset. Herrfors saa käyttöönsä miellyttävän murretun väripaletin, kun taas Herrfors Verkon tunnusväri on sininen.
Herrforsin ja Herrfors Verkon verkkosivuilla käy päivittäin nelinumeroinen määrä kävijöitä etsimässä tietoa, hoitamassa asioita tai tekemässä uusia sähkösopimuksia.
November 30, 2022 Sähkön arvonlisäveroa alennetaan väliaikaisesti Sähkön arvonlisäverokantaa alennetaan väliaikaisesti 24 prosentista 10 prosenttiin. Alennettua verokantaa sovelletaan aikavälillä 1.12.2022 – 30.4.2023 tapahtuvaan sähkön myyntiin, eli sillä aikavälillä kulutettuun energiaan. Arvonlisäveron alentaminen koskee ainoastaan sähkön myyntiä, ei sähkön siirtoa (eli verkkopalvelua). Sähkönmyyntisopimuksen mahdollinen perusmaksu kuuluu myös alennuksen piiriin. Alemman veroprosentin saaminen ei
November 27, 2022 Rekrytoimme Herrforsille tuotepäällikön Haluaisitko olla mukana muuttamassa maailmaa aurinkopaneeliliiketoiminnan tuotepäällikkönä? Pieni, mutta kunnianhimoinen sähköyhtiö Oy Herrfors Ab etsii uusiutuvasta energiasta kiinnostunutta liiketoimintalähtöistä tuotepäällikköä, jolle on tärkeä löytää energiatehokkaita ratkaisuja eri asiakasryhmien tarpeisiin.Tuotepäällikkönä et koe tylsää päivää konttorilla, vaihtelevat työtehtävät yhdistettynä energisiin työtovereihin sekä maan parhaisiin asiakkaisiin pitävät sinut hereillä ja varpaillasi työpäivän aikana. Viihtyäksesi meillä
Herrforsilla on Suomen tyytyväisimmät sähköasiakkaat
November 24, 2022 Herrforsilla on Suomen tyytyväisimmät sähköasiakkaat Kun puhutaan asiakastyytyväisyydestä, Herrfors on huipulla. Herrfors sijoittui ensimmäiselle sijalle valtakunnallisessa tutkimuksessa, jossa EPSI Rating kysyi 3500 suomalaiselta sähköasiakkaalta, mitä mieltä he ovat sähköyhtiöstään. Upea saavutus erityisesti vuonna 2022, jolloin yksityisasiakkaiden tyytymättömyys on ennätyksellisen korkealla tasolla. Herrfors sai varhaisen joululahjan marraskuussa, kun EPSI Rating esitteli sähköalan kansallisen asiakastyytyväisyystutkimuksensa tulokset.