Käytämme evästeitä tarjotaksemme paremman käyttökokemuksen ja henkilökohtaista palvelua. Suostumalla evästeiden käyttöön voimme kehittää entistä parempaa palvelua ja tarjota sinulle kiinnostavaa sisältöä. Sinulla on hallinta evästeasetuksistasi, ja voit muuttaa niitä milloin tahansa. Lue lisää evästeistämme.
Nämä evästeet ovat välttämättömiä, jotta verkkosivumme toimisi oikein, esimerkiksi suojaustoiminnot tai evästeiden suostumusasetukset.
Mieltymysevästeiden avulla sivusto tallentaa tietoja, jotka muuttavat sivuston käyttäytymistä ja ulkonäköä, kuten kielivalintoja tai käyttäjän sijainteja.
Parantaaksemme verkkosivuamme keräämme nimettömästi tietoja tilastollisiin ja analyyttisiin tarkoituksiin. Näiden evästeiden avulla voimme esimerkiksi seurata verkkosivumme tiettyjen sivujen käyntien määrää tai kestoa, mikä auttaa meitä optimoimaan käyttäjäkokemusta.
Nämä evästeet auttavat meitä mittaamaan ja optimoimaan markkinointitoimiamme.
Herrfors-sovelluksessa on tällä hetkellä häiriöitä, tämän vuoksi kaikki käyttöpaikat eivät näy sovelluksessa. Teemme töitä ongelman ratkaisemiseksi mahdollisimman pian. Kiitos kärsivällisyydestäsi!
Asiakaskokemusta ja digitaalista palvelua kehitetään.
Herrforsin verkkosivusto näyttää hieman erilaiselta tästä syksystä lähtien. Työn alla on täysin uusi alusta, jossa on sekä uusia toimintoja että uusi ulkoasu. Lisäksi Herrforsin ja Herrfors Verkon erottaminen toisistaan helpottuu.
”Olemme pohtineet paljon asiakaskokemusta – mitä asiakkaamme hakevat ja miten voimme yksinkertaistaa ja parantaa sekä tiedonvälitystä että prosesseja. Samalla molemmat yhtiöt saavat visuaalisen kasvojenkohotuksen.” Näin kertoo markkinointipäällikkö ja hankejohtaja Anniina Aho.
Digitaalista kehitystä sujuvampien prosessien tueksi
OmaHerrfors-palvelu ja chättibotti Elli säilyvät, ja verkkosivustolle tulee myös lisää digitaalisia palveluja.
”Tavoitteena on, että asiakas voi hoitaa asiansa ympäri vuorokauden, myös silloin kun asiakaspalvelu on kiinni. Olemme panostaneet paljon uusien sähköisten lomakkeiden kehittämiseen, jotka helpottavat sekä asiakkaan asiointia että meidän sisäisiä prosessejamme.”
Logo pysyy ennallaan, samoin markkinointislogan Pieni mutta…, mutta värimaailmaa ja fontteja uudistetaan. Huomioon otetaan luonnollisesti erilaiset luettavuus- ja saavutettavuusvaatimukset. Herrfors saa käyttöönsä miellyttävän murretun väripaletin, kun taas Herrfors Verkon tunnusväri on sininen.
Herrforsin ja Herrfors Verkon verkkosivuilla käy päivittäin nelinumeroinen määrä kävijöitä etsimässä tietoa, hoitamassa asioita tai tekemässä uusia sähkösopimuksia.
Tervetuloa hakemaan töihin Herrfors Nät-Verkon tekniseksi asiakkuuspäälliköksi!
October 7, 2022 Tervetuloa hakemaan töihin Herrfors Nät-Verkon tekniseksi asiakkuuspäälliköksi! Haluatko olla mukana muokkaamassa tulevaisuuden sähköverkkoa vakaassa ja taloudellisesti hyvinvoivassa yrityksessä, energia-alan etulinjassa? Tervetuloa hakemaan töihin Herrfors Nät-Verkon tekniseksi asiakkuuspäälliköksi, odotamme innolla hakemustasi 20. marraskuuta mennessä. Teknisenä asiakkuuspäällikkönämme olet vastuussa liittymämyynnistämme ja liittymäasiakkuuksien ylläpidosta. Osallistut liittymäsuunnitteluun ja mittaustekniikan ylläpitoon yhdessä asiantuntijatiimimme kanssa. Työnkuvaasi sisältyy jakeluverkon
Sponsorointia järjestöllesi, organisaatiollesi tai tapahtumallesi?
September 27, 2022 Etsitkö sponsorointia järjestöllesi, organisaatiollesi tai tapahtumallesi?Meille Herrforsilla on erittäin tärkeää saada olla mukana tukemassa paikallista ja alueellista toimintaa, siitä syystä olemme luoneet Herrforsin sponsorointiohjelman. Syksyn hakuaika on avoinna 30.9. saakka, joten vielä ehdit hakea sponsorointia. Huomoithan, että tämä on vuoden viimeinen hakujakso. Tutustu hakukriteereihin ja täytä sponsorointihakemus osoitteessa: https://www.herrfors.fi/fi/sponsorointihakemus/
Aktivoimalla tekstiviestipalvelumme varmistat että saat tiedon sinua koskettavista sähkökatkoksista
September 23, 2022 Aktivoimalla tekstiviestipalvelumme varmistat että saat tiedon sinua koskettavista sähkökatkoksista. Lyhyt ja informatiivinen tekstiviesti suoraan matkapuhelimeen. Näin useimmat asiakkaat haluavat saada tiedon sähkökatkoista. Herrfors Nät-Verkon ilmaista tekstiviestipalvelua käytetään suunniteltujen ja suunnittelemattomien sähkökatkosten yhteydessä. Suunnittelemattoman sähkökatkoksen aikana tekstiviesti lähtee matkaan välittömästi vian rekisteröidyttyä valvontajärjestelmiimme. Viesti tulee sisältämään myös arvion vian korjausajasta.Tekstiviesti sähkökatkosta lähetetään ainoastaan, kun katkos