Käytämme evästeitä tarjotaksemme paremman käyttökokemuksen ja henkilökohtaista palvelua. Suostumalla evästeiden käyttöön voimme kehittää entistä parempaa palvelua ja tarjota sinulle kiinnostavaa sisältöä. Sinulla on hallinta evästeasetuksistasi, ja voit muuttaa niitä milloin tahansa. Lue lisää evästeistämme.
Nämä evästeet ovat välttämättömiä, jotta verkkosivumme toimisi oikein, esimerkiksi suojaustoiminnot tai evästeiden suostumusasetukset.
Mieltymysevästeiden avulla sivusto tallentaa tietoja, jotka muuttavat sivuston käyttäytymistä ja ulkonäköä, kuten kielivalintoja tai käyttäjän sijainteja.
Parantaaksemme verkkosivuamme keräämme nimettömästi tietoja tilastollisiin ja analyyttisiin tarkoituksiin. Näiden evästeiden avulla voimme esimerkiksi seurata verkkosivumme tiettyjen sivujen käyntien määrää tai kestoa, mikä auttaa meitä optimoimaan käyttäjäkokemusta.
Nämä evästeet auttavat meitä mittaamaan ja optimoimaan markkinointitoimiamme.
Herrfors-sovelluksessa on tällä hetkellä häiriöitä, tämän vuoksi kaikki käyttöpaikat eivät näy sovelluksessa. Teemme töitä ongelman ratkaisemiseksi mahdollisimman pian. Kiitos kärsivällisyydestäsi!
Asiakaskokemusta ja digitaalista palvelua kehitetään.
Herrforsin verkkosivusto näyttää hieman erilaiselta tästä syksystä lähtien. Työn alla on täysin uusi alusta, jossa on sekä uusia toimintoja että uusi ulkoasu. Lisäksi Herrforsin ja Herrfors Verkon erottaminen toisistaan helpottuu.
”Olemme pohtineet paljon asiakaskokemusta – mitä asiakkaamme hakevat ja miten voimme yksinkertaistaa ja parantaa sekä tiedonvälitystä että prosesseja. Samalla molemmat yhtiöt saavat visuaalisen kasvojenkohotuksen.” Näin kertoo markkinointipäällikkö ja hankejohtaja Anniina Aho.
Digitaalista kehitystä sujuvampien prosessien tueksi
OmaHerrfors-palvelu ja chättibotti Elli säilyvät, ja verkkosivustolle tulee myös lisää digitaalisia palveluja.
”Tavoitteena on, että asiakas voi hoitaa asiansa ympäri vuorokauden, myös silloin kun asiakaspalvelu on kiinni. Olemme panostaneet paljon uusien sähköisten lomakkeiden kehittämiseen, jotka helpottavat sekä asiakkaan asiointia että meidän sisäisiä prosessejamme.”
Logo pysyy ennallaan, samoin markkinointislogan Pieni mutta…, mutta värimaailmaa ja fontteja uudistetaan. Huomioon otetaan luonnollisesti erilaiset luettavuus- ja saavutettavuusvaatimukset. Herrfors saa käyttöönsä miellyttävän murretun väripaletin, kun taas Herrfors Verkon tunnusväri on sininen.
Herrforsin ja Herrfors Verkon verkkosivuilla käy päivittäin nelinumeroinen määrä kävijöitä etsimässä tietoa, hoitamassa asioita tai tekemässä uusia sähkösopimuksia.
Haluatko palvella Suomen tyytyväisimpiä sähköasiakkaita? Rekrytoimme asiakasneuvojan Pietarsaareen tai Ylivieskaan
September 21, 2022 Rekrytoimme asiakasneuvojan Pietarsaareen tai Ylivieskaan Haluatko palvella Suomen tyytyväisimpiä sähköasiakkaita? Etsimme asiakasneuvojaa Pietarsaareen tai Ylivieskaan – tervetuloa hakemaan töihin Herrforsille! Odotamme innolla hakemustasi 9. lokakuuta mennessä. Herrforsin asiakasneuvojana et koe tylsää päivää konttorilla, vaihtelevat työtehtävät yhdistettynä energisiin työtovereihin sekä maan parhaisiin asiakkaisiin pitävät sinut hereillä ja varpaillasi työpäivän aikana. Viihtyäksesi meillä on
September 2, 2022 Kodin sähkönsäästövinkit Oletko viime aikoina miettinyt, miten voisit säästää sähköä? Pienillä arjen teoilla voit alentaa kulutustasi huomattavasti. Nyt jos koskaan kannattaa ottaa nämä vinkit käyttöön, joiden avulla voit säästää sähkölaskussasi, riippumatta asutko omakotitalossa tai asunnossa.
Sähköasiakkaamme saavat turvallisen talven: Herrfors jatkaa nykyisillä toistaiseksi voimalla olevilla hinnoilla
August 31, 2022 Sähköasiakkaamme saavat turvallisen talven: Herrfors jatkaa nykyisillä toistaiseksi voimalla olevilla hinnoilla Sähkömarkkinoiden haastavan tilanteen vuoksi Herrfors on analysoinut tilannetta asiakasnäkökulmasta. Tavoitteena on tukea sähköasiakkaamme pääsemään tulevan talven ylitse ilman, että kukaan joutuisi tahattomasti alttiiksi korkeille markkinahinnoille.”Sen ansiosta, että sähköntuotantomme on hyvin tasapainossa sähkön myynnin kanssa, voimme käyttää tuotannosta saatavaa voittoa sähkönmyynnin tappioiden korvaamiseen.