Käytämme evästeitä tarjotaksemme paremman käyttökokemuksen ja henkilökohtaista palvelua. Suostumalla evästeiden käyttöön voimme kehittää entistä parempaa palvelua ja tarjota sinulle kiinnostavaa sisältöä. Sinulla on hallinta evästeasetuksistasi, ja voit muuttaa niitä milloin tahansa. Lue lisää evästeistämme.
Nämä evästeet ovat välttämättömiä, jotta verkkosivumme toimisi oikein, esimerkiksi suojaustoiminnot tai evästeiden suostumusasetukset.
Mieltymysevästeiden avulla sivusto tallentaa tietoja, jotka muuttavat sivuston käyttäytymistä ja ulkonäköä, kuten kielivalintoja tai käyttäjän sijainteja.
Parantaaksemme verkkosivuamme keräämme nimettömästi tietoja tilastollisiin ja analyyttisiin tarkoituksiin. Näiden evästeiden avulla voimme esimerkiksi seurata verkkosivumme tiettyjen sivujen käyntien määrää tai kestoa, mikä auttaa meitä optimoimaan käyttäjäkokemusta.
Nämä evästeet auttavat meitä mittaamaan ja optimoimaan markkinointitoimiamme.
Herrfors-sovelluksessa on tällä hetkellä häiriöitä, tämän vuoksi kaikki käyttöpaikat eivät näy sovelluksessa. Teemme töitä ongelman ratkaisemiseksi mahdollisimman pian. Kiitos kärsivällisyydestäsi!
Asiakaskokemusta ja digitaalista palvelua kehitetään.
Herrforsin verkkosivusto näyttää hieman erilaiselta tästä syksystä lähtien. Työn alla on täysin uusi alusta, jossa on sekä uusia toimintoja että uusi ulkoasu. Lisäksi Herrforsin ja Herrfors Verkon erottaminen toisistaan helpottuu.
”Olemme pohtineet paljon asiakaskokemusta – mitä asiakkaamme hakevat ja miten voimme yksinkertaistaa ja parantaa sekä tiedonvälitystä että prosesseja. Samalla molemmat yhtiöt saavat visuaalisen kasvojenkohotuksen.” Näin kertoo markkinointipäällikkö ja hankejohtaja Anniina Aho.
Digitaalista kehitystä sujuvampien prosessien tueksi
OmaHerrfors-palvelu ja chättibotti Elli säilyvät, ja verkkosivustolle tulee myös lisää digitaalisia palveluja.
”Tavoitteena on, että asiakas voi hoitaa asiansa ympäri vuorokauden, myös silloin kun asiakaspalvelu on kiinni. Olemme panostaneet paljon uusien sähköisten lomakkeiden kehittämiseen, jotka helpottavat sekä asiakkaan asiointia että meidän sisäisiä prosessejamme.”
Logo pysyy ennallaan, samoin markkinointislogan Pieni mutta…, mutta värimaailmaa ja fontteja uudistetaan. Huomioon otetaan luonnollisesti erilaiset luettavuus- ja saavutettavuusvaatimukset. Herrfors saa käyttöönsä miellyttävän murretun väripaletin, kun taas Herrfors Verkon tunnusväri on sininen.
Herrforsin ja Herrfors Verkon verkkosivuilla käy päivittäin nelinumeroinen määrä kävijöitä etsimässä tietoa, hoitamassa asioita tai tekemässä uusia sähkösopimuksia.
Ajankohtaista tietoa sähkösopimusvalikoimastamme – mikä sähkösopimus sopii minulle
August 31, 2022 Ajankohtaista tietoa sähkösopimusvalikoimastamme – mikä sähkösopimus sopii minulle Herrfors tarjoaa uuden Paikallissähkö-tuotteen auttaakseen alueensa asiakkaita selviämään talven yli. Tämä tuote on toistaiseksi voimassa oleva ja on valittavissa ainoastaan Herrfors Nät-Verkon jakelualueella. Tuotteen hinta on sen alkaessa 20 snt/kWh ja perusmaksu 3 € /kk. Jos hinta tai ehdot tulevaisuudessa muuttuvat, ilmoitetaan se
August 29, 2022 Tervetuloa Ylivieskan Kauppojen Yöhön 2.9.2022! Tänäkin vuonna järjestetään Ylivieskassa vuoden suurin kauppatapahtuma, Kauppojen Yö, perjantaina 2.9. Luvassa monipuolista ohjelmaa koko perheelle, muun muassa myyntikojuja, musiikkia, ruokaa ja poniratsastusta. Vuoden esiintyjät ovat Mimi & Kuku, Jouni Järvelä Feat ja Aikakone. Tuttuun tapaan Herrfors on mukana ja pisteellämme voitte osallistua korikiipeilyyn, liikennepuistoon ja arvontaan klo
August 4, 2022 Oletko sinä Herrforsin uusi tekninen myyjä?Haluaisitko olla mukana muuttamassa maailmaa? Teknisenä myyjänä et koe tylsää päivää konttorilla, vaihtelevat työtehtävät yhdistettynä energisiin työtovereihin sekä maan parhaisiin asiakkaisiin pitävät sinut hereillä ja varpaillasi työpäivän aikana. Viihtyäksesi meillä on tärkeää, että olet halukas oppimaan uusia asioita ja tunnet olosi mukavaksi työympäristössä missä useat asiat tapahtuvat rinnakkain. Odotamme