Käytämme evästeitä tarjotaksemme paremman käyttökokemuksen ja henkilökohtaista palvelua. Suostumalla evästeiden käyttöön voimme kehittää entistä parempaa palvelua ja tarjota sinulle kiinnostavaa sisältöä. Sinulla on hallinta evästeasetuksistasi, ja voit muuttaa niitä milloin tahansa. Lue lisää evästeistämme.
Nämä evästeet ovat välttämättömiä, jotta verkkosivumme toimisi oikein, esimerkiksi suojaustoiminnot tai evästeiden suostumusasetukset.
Mieltymysevästeiden avulla sivusto tallentaa tietoja, jotka muuttavat sivuston käyttäytymistä ja ulkonäköä, kuten kielivalintoja tai käyttäjän sijainteja.
Parantaaksemme verkkosivuamme keräämme nimettömästi tietoja tilastollisiin ja analyyttisiin tarkoituksiin. Näiden evästeiden avulla voimme esimerkiksi seurata verkkosivumme tiettyjen sivujen käyntien määrää tai kestoa, mikä auttaa meitä optimoimaan käyttäjäkokemusta.
Nämä evästeet auttavat meitä mittaamaan ja optimoimaan markkinointitoimiamme.
Herrfors-sovelluksessa on tällä hetkellä häiriöitä, tämän vuoksi kaikki käyttöpaikat eivät näy sovelluksessa. Teemme töitä ongelman ratkaisemiseksi mahdollisimman pian. Kiitos kärsivällisyydestäsi!
Asiakaskokemusta ja digitaalista palvelua kehitetään.
Herrforsin verkkosivusto näyttää hieman erilaiselta tästä syksystä lähtien. Työn alla on täysin uusi alusta, jossa on sekä uusia toimintoja että uusi ulkoasu. Lisäksi Herrforsin ja Herrfors Verkon erottaminen toisistaan helpottuu.
”Olemme pohtineet paljon asiakaskokemusta – mitä asiakkaamme hakevat ja miten voimme yksinkertaistaa ja parantaa sekä tiedonvälitystä että prosesseja. Samalla molemmat yhtiöt saavat visuaalisen kasvojenkohotuksen.” Näin kertoo markkinointipäällikkö ja hankejohtaja Anniina Aho.
Digitaalista kehitystä sujuvampien prosessien tueksi
OmaHerrfors-palvelu ja chättibotti Elli säilyvät, ja verkkosivustolle tulee myös lisää digitaalisia palveluja.
”Tavoitteena on, että asiakas voi hoitaa asiansa ympäri vuorokauden, myös silloin kun asiakaspalvelu on kiinni. Olemme panostaneet paljon uusien sähköisten lomakkeiden kehittämiseen, jotka helpottavat sekä asiakkaan asiointia että meidän sisäisiä prosessejamme.”
Logo pysyy ennallaan, samoin markkinointislogan Pieni mutta…, mutta värimaailmaa ja fontteja uudistetaan. Huomioon otetaan luonnollisesti erilaiset luettavuus- ja saavutettavuusvaatimukset. Herrfors saa käyttöönsä miellyttävän murretun väripaletin, kun taas Herrfors Verkon tunnusväri on sininen.
Herrforsin ja Herrfors Verkon verkkosivuilla käy päivittäin nelinumeroinen määrä kävijöitä etsimässä tietoa, hoitamassa asioita tai tekemässä uusia sähkösopimuksia.
February 25, 2022 Tervetuloa viettämään Kaukonpäivää Ylivieskaan 3.3.2022! Kaukonpäivän pulkkamäki nousee nuorisotalo Sputnikin eteen Virastokadun ja Kyöstinkadun kulmaan. Torstaina 3.3.2022 vietetään Kaukonpäivää, jolloin pulkkamäen ympärillä myös tapahtuu. Nuorisotalo Sputnikin pihalla järjestetään koko perheen mäenlaskutapahtuma, jossa mäenlaskun lomassa on tarjolla makkaraa ja lämmintä mehua. Oy Herrfors Ab järjestää tapahtuman yhteistyössä Ylivieskan kaupungin nuorisopalveluiden, Ylivieskan
Rekrytoimme varasto- ja logistiikkavastaavan Pietarsaareen
February 2, 2022 Rekrytoimme varasto- ja logistiikkavastaavan PietarsaareenTervetuloa hakemaan töihin Herrfors Nät-Verkon varasto- ja logistiikkavastaavaksi! Odotamme innolla hakemustasi 28. helmikuuta mennessä.Haluatko olla mukana muokkaamassa tulevaisuuden sähköverkkoa vakaassa ja taloudellisesti hyvinvoivassa yrityksessä, energia-alan etulinjassa? Avain menestykseemme löytyy ydintoimintamme kehittämisestä sekä yksittäisten työntekijöiden jatkuvasta kouluttautumisesta. Viihtyäksesi meillä on tärkeää, että olet halukas oppimaan uusia asioita ja tunnet
Yhteinen tiedonvaihtojärjestelmä nopeuttaa sähköyhtiöiden asiakaspalvelua
February 2, 2022 Yhteinen tiedonvaihtojärjestelmä nopeuttaa sähköyhtiöiden asiakaspalvelua Datahub on sähkön vähittäismarkkinoiden keskitetty tiedonvaihtojärjestelmä, johon tallennetaan tietoja Suomen 3,8 miljoonasta sähkönkäyttöpaikasta. Datahubin tietoja käyttävät noin 80 sähkönmyyjää ja 80 jakeluverkkoyhtiötä palvellessaan asiakkaitaan eli sähkön käyttäjiä. Yhteinen järjestelmä parantaa ja nopeuttaa sähkönkäyttäjän saamaa palvelua, kun tiedonvaihdon eri osapuolet (sähkönmyyjät, jakeluverkkoyhtiöt) toimivat samassa järjestelmässä. Järjestelmässä ovat tiedot