Käytämme evästeitä tarjotaksemme paremman käyttökokemuksen ja henkilökohtaista palvelua. Suostumalla evästeiden käyttöön voimme kehittää entistä parempaa palvelua ja tarjota sinulle kiinnostavaa sisältöä. Sinulla on hallinta evästeasetuksistasi, ja voit muuttaa niitä milloin tahansa. Lue lisää evästeistämme.
Nämä evästeet ovat välttämättömiä, jotta verkkosivumme toimisi oikein, esimerkiksi suojaustoiminnot tai evästeiden suostumusasetukset.
Mieltymysevästeiden avulla sivusto tallentaa tietoja, jotka muuttavat sivuston käyttäytymistä ja ulkonäköä, kuten kielivalintoja tai käyttäjän sijainteja.
Parantaaksemme verkkosivuamme keräämme nimettömästi tietoja tilastollisiin ja analyyttisiin tarkoituksiin. Näiden evästeiden avulla voimme esimerkiksi seurata verkkosivumme tiettyjen sivujen käyntien määrää tai kestoa, mikä auttaa meitä optimoimaan käyttäjäkokemusta.
Nämä evästeet auttavat meitä mittaamaan ja optimoimaan markkinointitoimiamme.
Asiakaskokemusta ja digitaalista palvelua kehitetään.
Herrforsin verkkosivusto näyttää hieman erilaiselta tästä syksystä lähtien. Työn alla on täysin uusi alusta, jossa on sekä uusia toimintoja että uusi ulkoasu. Lisäksi Herrforsin ja Herrfors Verkon erottaminen toisistaan helpottuu.
”Olemme pohtineet paljon asiakaskokemusta – mitä asiakkaamme hakevat ja miten voimme yksinkertaistaa ja parantaa sekä tiedonvälitystä että prosesseja. Samalla molemmat yhtiöt saavat visuaalisen kasvojenkohotuksen.” Näin kertoo markkinointipäällikkö ja hankejohtaja Anniina Aho.
Digitaalista kehitystä sujuvampien prosessien tueksi
OmaHerrfors-palvelu ja chättibotti Elli säilyvät, ja verkkosivustolle tulee myös lisää digitaalisia palveluja.
”Tavoitteena on, että asiakas voi hoitaa asiansa ympäri vuorokauden, myös silloin kun asiakaspalvelu on kiinni. Olemme panostaneet paljon uusien sähköisten lomakkeiden kehittämiseen, jotka helpottavat sekä asiakkaan asiointia että meidän sisäisiä prosessejamme.”
Logo pysyy ennallaan, samoin markkinointislogan Pieni mutta…, mutta värimaailmaa ja fontteja uudistetaan. Huomioon otetaan luonnollisesti erilaiset luettavuus- ja saavutettavuusvaatimukset. Herrfors saa käyttöönsä miellyttävän murretun väripaletin, kun taas Herrfors Verkon tunnusväri on sininen.
Herrforsin ja Herrfors Verkon verkkosivuilla käy päivittäin nelinumeroinen määrä kävijöitä etsimässä tietoa, hoitamassa asioita tai tekemässä uusia sähkösopimuksia.
Uudistamme torstaina 11.9.2025 klo 9.00 sähköisten palveluidemme kirjautumisen. Muutoksen myötä asiointisi helpottuu ja tietoturva paranee. Mikä muuttuu? Nykyinen suora kirjautuminen OmaHerrforsiin poistuu. Ensimmäisellä kirjautumiskerralla tunnistaudut vahvasti pankkitunnuksilla tai mobiilivarmenteella. Tämän jälkeen pääset palveluihin helposti sähköpostilla ja salasanalla. Tulevaisuudessa kaikki sähköiset palvelumme ovat yhden kirjautumisen takana – silloin et enää tarvitse erillisiä tunnuksia eri palveluihin.
Tervetuloa uusien toimitilojemme avajaisiin Ylivieskaan 11.9.2025!
Tervetuloa koko perheen kanssa uusien toimitilojemme avajaisiin Ylivieskaan! Torstaina 11.9. klo 14–18 tarjoamme makkaraa, mehua ja kahvia uusissa toimitiloissamme osoitteessa Rehutie 1. Tilaisuuden aikana voit osallistua arvontaan, ja lapsille on luvassa mukavaa tekemistä aarteenetsinnän parissa. Samalla voit keskustella asiantuntijoidemme kanssa ajankohtaisista sähköasioista ja kysyä uusista sähköisistä palveluistamme. Toivottavasti nähdään! Aika: torstai 11.9. klo
Vaihda e-laskuun 11.9. mennessä niin saat 1 kuukauden sähkönmyynnin perusmaksun veloituksetta!
Vaihda e-laskuun 11.9. mennessä niin saat 1 kuukauden sähkönmyynnin perusmaksun veloituksetta! Ota e-lasku käyttöön 5.–11.9.2025 välisenä aikana ja saat yhden kuukauden sähkönmyynnin perusmaksun täysin ilmaiseksi. Kampanja koskee sekä uusia että nykyisiä sähkönmyyntiasiakkaitamme. Hyvitys vähennetään automaattisesti marraskuun sähkönmyyntilaskustasi. (Etu ei koske sähkönsiirtoa eikä kaukolämpöä.) Miksi vaihtaa e-laskuun? Helppo – lasku tulee suoraan verkkopankkiisi valmiiksi täytettynä.