Käytämme evästeitä tarjotaksemme paremman käyttökokemuksen ja henkilökohtaista palvelua. Suostumalla evästeiden käyttöön voimme kehittää entistä parempaa palvelua ja tarjota sinulle kiinnostavaa sisältöä. Sinulla on hallinta evästeasetuksistasi, ja voit muuttaa niitä milloin tahansa. Lue lisää evästeistämme.
Nämä evästeet ovat välttämättömiä, jotta verkkosivumme toimisi oikein, esimerkiksi suojaustoiminnot tai evästeiden suostumusasetukset.
Mieltymysevästeiden avulla sivusto tallentaa tietoja, jotka muuttavat sivuston käyttäytymistä ja ulkonäköä, kuten kielivalintoja tai käyttäjän sijainteja.
Parantaaksemme verkkosivuamme keräämme nimettömästi tietoja tilastollisiin ja analyyttisiin tarkoituksiin. Näiden evästeiden avulla voimme esimerkiksi seurata verkkosivumme tiettyjen sivujen käyntien määrää tai kestoa, mikä auttaa meitä optimoimaan käyttäjäkokemusta.
Nämä evästeet auttavat meitä mittaamaan ja optimoimaan markkinointitoimiamme.
Asiakaskokemusta ja digitaalista palvelua kehitetään.
Herrforsin verkkosivusto näyttää hieman erilaiselta tästä syksystä lähtien. Työn alla on täysin uusi alusta, jossa on sekä uusia toimintoja että uusi ulkoasu. Lisäksi Herrforsin ja Herrfors Verkon erottaminen toisistaan helpottuu.
”Olemme pohtineet paljon asiakaskokemusta – mitä asiakkaamme hakevat ja miten voimme yksinkertaistaa ja parantaa sekä tiedonvälitystä että prosesseja. Samalla molemmat yhtiöt saavat visuaalisen kasvojenkohotuksen.” Näin kertoo markkinointipäällikkö ja hankejohtaja Anniina Aho.
Digitaalista kehitystä sujuvampien prosessien tueksi
OmaHerrfors-palvelu ja chättibotti Elli säilyvät, ja verkkosivustolle tulee myös lisää digitaalisia palveluja.
”Tavoitteena on, että asiakas voi hoitaa asiansa ympäri vuorokauden, myös silloin kun asiakaspalvelu on kiinni. Olemme panostaneet paljon uusien sähköisten lomakkeiden kehittämiseen, jotka helpottavat sekä asiakkaan asiointia että meidän sisäisiä prosessejamme.”
Logo pysyy ennallaan, samoin markkinointislogan Pieni mutta…, mutta värimaailmaa ja fontteja uudistetaan. Huomioon otetaan luonnollisesti erilaiset luettavuus- ja saavutettavuusvaatimukset. Herrfors saa käyttöönsä miellyttävän murretun väripaletin, kun taas Herrfors Verkon tunnusväri on sininen.
Herrforsin ja Herrfors Verkon verkkosivuilla käy päivittäin nelinumeroinen määrä kävijöitä etsimässä tietoa, hoitamassa asioita tai tekemässä uusia sähkösopimuksia.
Elli-robotti auttaa asiakkaita ottamaan e-laskun käyttöön
Elli-robotti alkaa soittaa Herrforsin asiakkaille viikolla 44 auttaakseen e-laskun käyttöönotossa. Jos et vastaa ensimmäiseen puheluun, robotti yrittää uudelleen – jotta mahdollisimman moni saisi avun e-laskuun siirtymiseen. Puhelun tarkoituksena on helpottaa asiakkaiden siirtymistä e-laskuun. Elli-robotin avulla vaihto e-laskuun sujuu helposti. Robotti kysyy sinulta pankkiasi, jotta voimme lähettää e-laskupyynnön oikeaan pankkiin. Robotti ei kuitenkaan koskaan kysy kirjautumis-
Herrfors uudistaa sähkösopimusvalikoimansa – uutuutena pörssisähkösopimus, jonka hintaa voi kiinnittää
Herrfors on uudistanut sähkösopimusvalikoimansa ja tarjoaa asiakkailleen kolme vaihtoehtoa: Vakaa, Vakaa+ sekä täysin uusi Spot+, pörssisähkösopimus, jonka hintaa voi halutessaan kiinnittää. Spot+ yhdistää pörssisähkön joustavuuden ja mahdollisuuden suojautua hintapiikeiltä. Asiakas voi tehdä hintakiinnityksiä haluamilleen kuukausille helposti Herrforsin verkkosivuilla ja seurata sähkön hintaa sekä omaa kulutustaan Herrforsin sähköisissä palveluissa. Vakaa ja Vakaa+ tarjoavat varmuutta niille, jotka
Sähkön spot-hinta muodostuu Nord Poolissa 1.10.2025 alkaen 15 minuutin välein nykyisen tunnin sijasta. Tämä EU:n vaatimus mahdollistaa tarkemman hinnoittelun, joka seuraa paremmin kysyntää ja tarjontaa sekä helpottaa uusiutuvan energian, kuten aurinko- ja tuulivoiman, hyödyntämistä. Mitä tämä tarkoittaa sinulle: Hyödynnä hintavaihteluja Herrfors-sovelluksella Herrfors-sovelluksen avulla voit helposti hyödyntää hintavaihteluja. Sillä voit automaattisesti ohjata sähkönkulutusta, esimerkiksi ladata sähköauton