Käytämme evästeitä tarjotaksemme paremman käyttökokemuksen ja henkilökohtaista palvelua. Suostumalla evästeiden käyttöön voimme kehittää entistä parempaa palvelua ja tarjota sinulle kiinnostavaa sisältöä. Sinulla on hallinta evästeasetuksistasi, ja voit muuttaa niitä milloin tahansa. Lue lisää evästeistämme.
Nämä evästeet ovat välttämättömiä, jotta verkkosivumme toimisi oikein, esimerkiksi suojaustoiminnot tai evästeiden suostumusasetukset.
Mieltymysevästeiden avulla sivusto tallentaa tietoja, jotka muuttavat sivuston käyttäytymistä ja ulkonäköä, kuten kielivalintoja tai käyttäjän sijainteja.
Parantaaksemme verkkosivuamme keräämme nimettömästi tietoja tilastollisiin ja analyyttisiin tarkoituksiin. Näiden evästeiden avulla voimme esimerkiksi seurata verkkosivumme tiettyjen sivujen käyntien määrää tai kestoa, mikä auttaa meitä optimoimaan käyttäjäkokemusta.
Nämä evästeet auttavat meitä mittaamaan ja optimoimaan markkinointitoimiamme.
Asiakaskokemusta ja digitaalista palvelua kehitetään.
Herrforsin verkkosivusto näyttää hieman erilaiselta tästä syksystä lähtien. Työn alla on täysin uusi alusta, jossa on sekä uusia toimintoja että uusi ulkoasu. Lisäksi Herrforsin ja Herrfors Verkon erottaminen toisistaan helpottuu.
”Olemme pohtineet paljon asiakaskokemusta – mitä asiakkaamme hakevat ja miten voimme yksinkertaistaa ja parantaa sekä tiedonvälitystä että prosesseja. Samalla molemmat yhtiöt saavat visuaalisen kasvojenkohotuksen.” Näin kertoo markkinointipäällikkö ja hankejohtaja Anniina Aho.
Digitaalista kehitystä sujuvampien prosessien tueksi
OmaHerrfors-palvelu ja chättibotti Elli säilyvät, ja verkkosivustolle tulee myös lisää digitaalisia palveluja.
”Tavoitteena on, että asiakas voi hoitaa asiansa ympäri vuorokauden, myös silloin kun asiakaspalvelu on kiinni. Olemme panostaneet paljon uusien sähköisten lomakkeiden kehittämiseen, jotka helpottavat sekä asiakkaan asiointia että meidän sisäisiä prosessejamme.”
Logo pysyy ennallaan, samoin markkinointislogan Pieni mutta…, mutta värimaailmaa ja fontteja uudistetaan. Huomioon otetaan luonnollisesti erilaiset luettavuus- ja saavutettavuusvaatimukset. Herrfors saa käyttöönsä miellyttävän murretun väripaletin, kun taas Herrfors Verkon tunnusväri on sininen.
Herrforsin ja Herrfors Verkon verkkosivuilla käy päivittäin nelinumeroinen määrä kävijöitä etsimässä tietoa, hoitamassa asioita tai tekemässä uusia sähkösopimuksia.
Herrfors lanseeraa tänä syksynä kolme uudenlaista sähkösopimusta. Yksityisasiakkaat saavat entistä paremman mahdollisuuden vaikuttaa itse sähkön hintaan. Kuinka paljon olet valmis maksamaan sähköstä? Tämä kysymys on noussut yhä ajankohtaisemmaksi maailmantilanteen ja sähkömarkkinoiden muutosten myötä. ”Monia asiakkaita kiinnostaa mahdollisuus valita itse hinnoittelumalli oman tilanteensa mukaan”, sanoo hankejohtaja ja sähkönmyyntipäällikkö Kari Sipilä. Keskeinen kysymys liittyy riskienhallintaan ja siihen,
Vuoden raskain hanke on Herrforsin osalta puoliksi valmis. Ensimmäinen niin kutsutun HAVA-aseman muuntajien kahdesta seuraajasta saapui onnellisesti palveluspaikalleen Pietarsaareen 8. syyskuuta. Hankejohtaja Carl-Johan Nylundille hetki ei ehkä ollut varsinaisesti juhlahetki, mutta ainakin tilaisuus huokaista helpotuksesta. ”Kyseessä oli raskas paketti, yli 53 tonnia, jota ei noin vain siirretä. Mutta kuljetus valmistajalta, Vaasan Hitachilta, sujui täysin suunnitelmien mukaan.” Seuraajan
Myyntipäällikkö Jaana Gäddnäs on viettänyt talossa 27 vuotta, joten hän tietää tarkkaan, mitä asiakkaat haluavat. Ja mitä he tarvitsevat. Jaana Gäddnäs on torstaina toimistolla. Hän käyttää tilaisuuden hyväkseen vaihtaakseen ideoita kollegoiden kanssa ja kuullakseen, mitä talossa tapahtuu. Jaana nimittäin työskentelee etänä 2–3 päivää viikossa, mutta asiakkaat eivät sitä huomaa. “Puhelin on tärkein työkaluni. Myynti siirtyy yhä enemmän