Käytämme evästeitä tarjotaksemme paremman käyttökokemuksen ja henkilökohtaista palvelua. Suostumalla evästeiden käyttöön voimme kehittää entistä parempaa palvelua ja tarjota sinulle kiinnostavaa sisältöä. Sinulla on hallinta evästeasetuksistasi, ja voit muuttaa niitä milloin tahansa. Lue lisää evästeistämme.
Nämä evästeet ovat välttämättömiä, jotta verkkosivumme toimisi oikein, esimerkiksi suojaustoiminnot tai evästeiden suostumusasetukset.
Mieltymysevästeiden avulla sivusto tallentaa tietoja, jotka muuttavat sivuston käyttäytymistä ja ulkonäköä, kuten kielivalintoja tai käyttäjän sijainteja.
Parantaaksemme verkkosivuamme keräämme nimettömästi tietoja tilastollisiin ja analyyttisiin tarkoituksiin. Näiden evästeiden avulla voimme esimerkiksi seurata verkkosivumme tiettyjen sivujen käyntien määrää tai kestoa, mikä auttaa meitä optimoimaan käyttäjäkokemusta.
Nämä evästeet auttavat meitä mittaamaan ja optimoimaan markkinointitoimiamme.
Asiakaskokemusta ja digitaalista palvelua kehitetään.
Herrforsin verkkosivusto näyttää hieman erilaiselta tästä syksystä lähtien. Työn alla on täysin uusi alusta, jossa on sekä uusia toimintoja että uusi ulkoasu. Lisäksi Herrforsin ja Herrfors Verkon erottaminen toisistaan helpottuu.
”Olemme pohtineet paljon asiakaskokemusta – mitä asiakkaamme hakevat ja miten voimme yksinkertaistaa ja parantaa sekä tiedonvälitystä että prosesseja. Samalla molemmat yhtiöt saavat visuaalisen kasvojenkohotuksen.” Näin kertoo markkinointipäällikkö ja hankejohtaja Anniina Aho.
Digitaalista kehitystä sujuvampien prosessien tueksi
OmaHerrfors-palvelu ja chättibotti Elli säilyvät, ja verkkosivustolle tulee myös lisää digitaalisia palveluja.
”Tavoitteena on, että asiakas voi hoitaa asiansa ympäri vuorokauden, myös silloin kun asiakaspalvelu on kiinni. Olemme panostaneet paljon uusien sähköisten lomakkeiden kehittämiseen, jotka helpottavat sekä asiakkaan asiointia että meidän sisäisiä prosessejamme.”
Logo pysyy ennallaan, samoin markkinointislogan Pieni mutta…, mutta värimaailmaa ja fontteja uudistetaan. Huomioon otetaan luonnollisesti erilaiset luettavuus- ja saavutettavuusvaatimukset. Herrfors saa käyttöönsä miellyttävän murretun väripaletin, kun taas Herrfors Verkon tunnusväri on sininen.
Herrforsin ja Herrfors Verkon verkkosivuilla käy päivittäin nelinumeroinen määrä kävijöitä etsimässä tietoa, hoitamassa asioita tai tekemässä uusia sähkösopimuksia.
Fingrid ei peri kulutuksen tasepalvelumaksua joulukuulta 2025 – tämä näkyy Herrforsin asiakkaiden laskuissa
Fingrid on ilmoittanut, että se ei laskuta tuotannon ja kulutuksen tasepalvelumaksua joulukuulta 2025. Tasepalvelumaksu on 1.9.2025 alkaen 1,35 €/MWh ilman alv (0,169 snt/kWh sis. alv), mutta joulukuun osalta sitä ei peritä, koska tasepalvelumaksuilla katettavat reservikustannukset ovat pysyneet ennustettua alemmalla tasolla. Mitä tämä tarkoittaa Herrforsin asiakkaille? Koska tasepalvelumaksua ei laskuteta joulukuulta, vaikutus näkyy asiakkaille joulukuun 2025
Herrfors sijoittui jälleen alan kärkijoukkoon – asiakastyytyväisyys noussut selvästi EPSI Ratingin vuoden 2025 tutkimuksessa
Herrforsin asiakastyytyväisyys on edelleen selvästi koko sähkönmyyntialaa korkeammalla tasolla. EPSI Ratingin vuoden 2025 sähkön vähittäismyynnin asiakastyytyväisyystutkimus vahvistaa, että Herrfors jatkaa kuuluvansa alan parhaiden joukkoon. Yhtiö saavutti tutkimuksessa toiseksi parhaan tuloksen 80,0 pisteellä, parantaen tulostaan merkittävät +4,8 pistettä edellisvuoteen verrattuna. Herrfors paransi tuloksiaan tutkimuksen jokaisella osa-alueella kuluneen vuoden aikana. 87 % asiakkaista tyytyväisiä – vastuullisuus ja
Herrforsin verkkosivusto näyttää hieman erilaiselta tästä syksystä lähtien. Työn alla on täysin uusi alusta, jossa on sekä uusia toimintoja että uusi ulkoasu. Lisäksi Herrforsin ja Herrfors Verkon erottaminen toisistaan helpottuu. ”Olemme pohtineet paljon asiakaskokemusta – mitä asiakkaamme hakevat ja miten voimme yksinkertaistaa ja parantaa sekä tiedonvälitystä että prosesseja. Samalla molemmat yhtiöt saavat visuaalisen kasvojenkohotuksen.” Näin