Käytämme evästeitä tarjotaksemme paremman käyttökokemuksen ja henkilökohtaista palvelua. Suostumalla evästeiden käyttöön voimme kehittää entistä parempaa palvelua ja tarjota sinulle kiinnostavaa sisältöä. Sinulla on hallinta evästeasetuksistasi, ja voit muuttaa niitä milloin tahansa. Lue lisää evästeistämme.
Nämä evästeet ovat välttämättömiä, jotta verkkosivumme toimisi oikein, esimerkiksi suojaustoiminnot tai evästeiden suostumusasetukset.
Mieltymysevästeiden avulla sivusto tallentaa tietoja, jotka muuttavat sivuston käyttäytymistä ja ulkonäköä, kuten kielivalintoja tai käyttäjän sijainteja.
Parantaaksemme verkkosivuamme keräämme nimettömästi tietoja tilastollisiin ja analyyttisiin tarkoituksiin. Näiden evästeiden avulla voimme esimerkiksi seurata verkkosivumme tiettyjen sivujen käyntien määrää tai kestoa, mikä auttaa meitä optimoimaan käyttäjäkokemusta.
Nämä evästeet auttavat meitä mittaamaan ja optimoimaan markkinointitoimiamme.
Herrfors-sovelluksessa on tällä hetkellä häiriöitä, tämän vuoksi kaikki käyttöpaikat eivät näy sovelluksessa. Teemme töitä ongelman ratkaisemiseksi mahdollisimman pian. Kiitos kärsivällisyydestäsi!
Asiakaskokemusta ja digitaalista palvelua kehitetään.
Herrforsin verkkosivusto näyttää hieman erilaiselta tästä syksystä lähtien. Työn alla on täysin uusi alusta, jossa on sekä uusia toimintoja että uusi ulkoasu. Lisäksi Herrforsin ja Herrfors Verkon erottaminen toisistaan helpottuu.
”Olemme pohtineet paljon asiakaskokemusta – mitä asiakkaamme hakevat ja miten voimme yksinkertaistaa ja parantaa sekä tiedonvälitystä että prosesseja. Samalla molemmat yhtiöt saavat visuaalisen kasvojenkohotuksen.” Näin kertoo markkinointipäällikkö ja hankejohtaja Anniina Aho.
Digitaalista kehitystä sujuvampien prosessien tueksi
OmaHerrfors-palvelu ja chättibotti Elli säilyvät, ja verkkosivustolle tulee myös lisää digitaalisia palveluja.
”Tavoitteena on, että asiakas voi hoitaa asiansa ympäri vuorokauden, myös silloin kun asiakaspalvelu on kiinni. Olemme panostaneet paljon uusien sähköisten lomakkeiden kehittämiseen, jotka helpottavat sekä asiakkaan asiointia että meidän sisäisiä prosessejamme.”
Logo pysyy ennallaan, samoin markkinointislogan Pieni mutta…, mutta värimaailmaa ja fontteja uudistetaan. Huomioon otetaan luonnollisesti erilaiset luettavuus- ja saavutettavuusvaatimukset. Herrfors saa käyttöönsä miellyttävän murretun väripaletin, kun taas Herrfors Verkon tunnusväri on sininen.
Herrforsin ja Herrfors Verkon verkkosivuilla käy päivittäin nelinumeroinen määrä kävijöitä etsimässä tietoa, hoitamassa asioita tai tekemässä uusia sähkösopimuksia.
Herrforsin asiakastyytyväisyys erittäin korkealla tasolla – sijoittuu jälleen energia-alan kärkikolmikkoon
December 3, 2021 Herrforsin asiakastyytyväisyys erittäin korkealla tasolla – sijoittuu jälleen energia-alan kärkikolmikkoon Herrfors sijoittui kolmatta vuotta peräkkäin kärkikolmikkoon EPSI Ratingin suorittamassa sähkön vähittäismyyntiyhtiöiden asiakastyytyväisyystutkimuksessa. Vuoden 2021 tutkimuksessa haastateltiin 1318 asiakasta kymmeneltä eri sähkönmyyntiyhtiöltä loka-marraskuun aikana.Herrfors erottui toimialasta erityisesti imagon, palvelulaadun sekä asiakasuskollisuuden osilta. Toimialaan verrattuna kokevat asiakkaamme, että olemme luotettavampia ja pidämme parempaa huolta niin
Näin säästät sähköä kotona – parhaat vinkit energiansäästämiseen
October 12, 2021 Näin säästät sähköä kotona – parhaat vinkit energiansäästämiseen Tarkista ovien ja ikkunoiden tiivisteet sekä patterit ja termostaatit. Sammuta valot huoneista missä et ole. Hyödynnä ajastimia, liiketunnistimia ja hämäräkytkimiä. Olennaisinta on, että valoja käytetään ainoastaan, kun niille on tarve. Maltillinen huonelämpötila: Jo asteen lasku huonelämpötilassa pienentää energiankulutusta 5%. Lämmitä saunaa vain tarpeellinen aika.