Käytämme evästeitä tarjotaksemme paremman käyttökokemuksen ja henkilökohtaista palvelua. Suostumalla evästeiden käyttöön voimme kehittää entistä parempaa palvelua ja tarjota sinulle kiinnostavaa sisältöä. Sinulla on hallinta evästeasetuksistasi, ja voit muuttaa niitä milloin tahansa. Lue lisää evästeistämme.
Nämä evästeet ovat välttämättömiä, jotta verkkosivumme toimisi oikein, esimerkiksi suojaustoiminnot tai evästeiden suostumusasetukset.
Mieltymysevästeiden avulla sivusto tallentaa tietoja, jotka muuttavat sivuston käyttäytymistä ja ulkonäköä, kuten kielivalintoja tai käyttäjän sijainteja.
Parantaaksemme verkkosivuamme keräämme nimettömästi tietoja tilastollisiin ja analyyttisiin tarkoituksiin. Näiden evästeiden avulla voimme esimerkiksi seurata verkkosivumme tiettyjen sivujen käyntien määrää tai kestoa, mikä auttaa meitä optimoimaan käyttäjäkokemusta.
Nämä evästeet auttavat meitä mittaamaan ja optimoimaan markkinointitoimiamme.
Herrfors-sovelluksessa on tällä hetkellä häiriöitä, tämän vuoksi kaikki käyttöpaikat eivät näy sovelluksessa. Teemme töitä ongelman ratkaisemiseksi mahdollisimman pian. Kiitos kärsivällisyydestäsi!
Asiakaskokemusta ja digitaalista palvelua kehitetään.
Herrforsin verkkosivusto näyttää hieman erilaiselta tästä syksystä lähtien. Työn alla on täysin uusi alusta, jossa on sekä uusia toimintoja että uusi ulkoasu. Lisäksi Herrforsin ja Herrfors Verkon erottaminen toisistaan helpottuu.
”Olemme pohtineet paljon asiakaskokemusta – mitä asiakkaamme hakevat ja miten voimme yksinkertaistaa ja parantaa sekä tiedonvälitystä että prosesseja. Samalla molemmat yhtiöt saavat visuaalisen kasvojenkohotuksen.” Näin kertoo markkinointipäällikkö ja hankejohtaja Anniina Aho.
Digitaalista kehitystä sujuvampien prosessien tueksi
OmaHerrfors-palvelu ja chättibotti Elli säilyvät, ja verkkosivustolle tulee myös lisää digitaalisia palveluja.
”Tavoitteena on, että asiakas voi hoitaa asiansa ympäri vuorokauden, myös silloin kun asiakaspalvelu on kiinni. Olemme panostaneet paljon uusien sähköisten lomakkeiden kehittämiseen, jotka helpottavat sekä asiakkaan asiointia että meidän sisäisiä prosessejamme.”
Logo pysyy ennallaan, samoin markkinointislogan Pieni mutta…, mutta värimaailmaa ja fontteja uudistetaan. Huomioon otetaan luonnollisesti erilaiset luettavuus- ja saavutettavuusvaatimukset. Herrfors saa käyttöönsä miellyttävän murretun väripaletin, kun taas Herrfors Verkon tunnusväri on sininen.
Herrforsin ja Herrfors Verkon verkkosivuilla käy päivittäin nelinumeroinen määrä kävijöitä etsimässä tietoa, hoitamassa asioita tai tekemässä uusia sähkösopimuksia.
March 18, 2021 Poikkeava laskutus maalis- ja huhtikuussa Hyvä asiakkaamme, Otamme parhaillaan käyttöön uutta laskutusjärjestelmää. Tavoitteenamme on, että laskutusjärjestelmä on käytössä huhtikuun alussa. Käyttöönoton jälkeen tulemme ottamaan käyttöön myös muita toimintoja asiakkaillemme, joista kerromme lisää hieman myöhemmin. Mitä tämä tarkoittaa sinulle asiakkaana? Ne asiakkaistamme, joita laskutetaan neljä kertaa vuodessa, tulevat järjestelmänvaihdon takia saamaan viisi laskua
February 17, 2021 Uusi Katternö-lehti 2/2020 on ilmestynyt! Miksi naiset haudattiin Levänluhdan lähteeseen – onko arkeologi Anna Wessman arvoituksen ratkaisun äärellä? Kuka on suomalainen ja kuka ruotsalainen – oikeasti? Miten Kerttu Saalasti hoiti roolinsa presidentin – Kyösti Kallion – tyttärenä? Ja miksi yhä useammat hakeutuvat North Shoren pilveen? Lue lisää tuoreesta Katternö -lehdestämme!
Tee määräaikainen sähkösopimus ilman perusmaksua 23.1. – 6.2.2021
January 23, 2021 Tee määräaikainen sähkösopimus ilman perusmaksua 23.1. – 6.2.2021 Pohjoismaista sähkönpäivää vietetään vuosittain 23.1. Sähkönpäivän kunniaksi tarjoamme 12, 24 ja 36 kuukauden sähkösopimukset tasan 0€ perusmaksuilla 6.2.2021 saakka! Ympäristöystävällisen sähkösopimuksen voit tehdä kanssamme joko verkkosivuillamme 24/7 tai ottamalla yhteyttä sähkönmyyntiimme arkisin klo 9-16.