Käytämme evästeitä tarjotaksemme paremman käyttökokemuksen ja henkilökohtaista palvelua. Suostumalla evästeiden käyttöön voimme kehittää entistä parempaa palvelua ja tarjota sinulle kiinnostavaa sisältöä. Sinulla on hallinta evästeasetuksistasi, ja voit muuttaa niitä milloin tahansa. Lue lisää evästeistämme.
Nämä evästeet ovat välttämättömiä, jotta verkkosivumme toimisi oikein, esimerkiksi suojaustoiminnot tai evästeiden suostumusasetukset.
Mieltymysevästeiden avulla sivusto tallentaa tietoja, jotka muuttavat sivuston käyttäytymistä ja ulkonäköä, kuten kielivalintoja tai käyttäjän sijainteja.
Parantaaksemme verkkosivuamme keräämme nimettömästi tietoja tilastollisiin ja analyyttisiin tarkoituksiin. Näiden evästeiden avulla voimme esimerkiksi seurata verkkosivumme tiettyjen sivujen käyntien määrää tai kestoa, mikä auttaa meitä optimoimaan käyttäjäkokemusta.
Nämä evästeet auttavat meitä mittaamaan ja optimoimaan markkinointitoimiamme.
Herrfors-sovelluksessa on tällä hetkellä häiriöitä, tämän vuoksi kaikki käyttöpaikat eivät näy sovelluksessa. Teemme töitä ongelman ratkaisemiseksi mahdollisimman pian. Kiitos kärsivällisyydestäsi!
Asiakaskokemusta ja digitaalista palvelua kehitetään.
Herrforsin verkkosivusto näyttää hieman erilaiselta tästä syksystä lähtien. Työn alla on täysin uusi alusta, jossa on sekä uusia toimintoja että uusi ulkoasu. Lisäksi Herrforsin ja Herrfors Verkon erottaminen toisistaan helpottuu.
”Olemme pohtineet paljon asiakaskokemusta – mitä asiakkaamme hakevat ja miten voimme yksinkertaistaa ja parantaa sekä tiedonvälitystä että prosesseja. Samalla molemmat yhtiöt saavat visuaalisen kasvojenkohotuksen.” Näin kertoo markkinointipäällikkö ja hankejohtaja Anniina Aho.
Digitaalista kehitystä sujuvampien prosessien tueksi
OmaHerrfors-palvelu ja chättibotti Elli säilyvät, ja verkkosivustolle tulee myös lisää digitaalisia palveluja.
”Tavoitteena on, että asiakas voi hoitaa asiansa ympäri vuorokauden, myös silloin kun asiakaspalvelu on kiinni. Olemme panostaneet paljon uusien sähköisten lomakkeiden kehittämiseen, jotka helpottavat sekä asiakkaan asiointia että meidän sisäisiä prosessejamme.”
Logo pysyy ennallaan, samoin markkinointislogan Pieni mutta…, mutta värimaailmaa ja fontteja uudistetaan. Huomioon otetaan luonnollisesti erilaiset luettavuus- ja saavutettavuusvaatimukset. Herrfors saa käyttöönsä miellyttävän murretun väripaletin, kun taas Herrfors Verkon tunnusväri on sininen.
Herrforsin ja Herrfors Verkon verkkosivuilla käy päivittäin nelinumeroinen määrä kävijöitä etsimässä tietoa, hoitamassa asioita tai tekemässä uusia sähkösopimuksia.
Kaukolämmön perusmaksujen esitystapa laskuilla on uusittu
April 6, 2021 Kaukolämmön perusmaksujen esitystapa laskuilla on uusittuHyvät kaukolämpöasiakkaamme, Uuden laskutusjärjestelmän käyttöönoton myötä eritellään kaukolämmön perusmaksut laskuilla uudella tavalla. Tilausvesivirran perusteella laskutetut perusmaksut eritellään jatkossa kahdella rivillä, joiden yhteenlasketusta summasta perusmaksu koostuu. Perusmaksun suuruus on näinikään pysynyt muuttumattomana, mutta on uuden laskutusjärjestelmän myötä esitetty useammalla rivillä. Muutos on näkyvissä sekä Ylivieskan että Pietarsaaren kaukolämpölaskuilla. Muutos ei
Herrfors jatkaa suuria investointejaan uusiutuvaan energiaan
April 1, 2021 Herrfors jatkaa suuria investointejaan uusiutuvaan energiaanHerrforsin pitkän ajan strategia uusiutuvaan energiaan investointiin teki jälleen suuren harppauksen 31.3.2021. Investoimme tuulipuistojen Keso ja Kaukanen rakentamiseen osakkuusyhtiö Puhurin kautta. Haapavedellä sijaitsevaan Keson tuulipuistoon rakennetaan seitsemän tuulimyllyä, ja Kannuksessa sijaitsevaan Kaukasen tuulipuistoon kahdeksan. Puhurin investointi on kokonaisuudessaan noin 100 miljoonaa euroa, josta Katternökonsernin tuotantoyhtiön Katternö Kraftin