Käytämme evästeitä tarjotaksemme paremman käyttökokemuksen ja henkilökohtaista palvelua. Suostumalla evästeiden käyttöön voimme kehittää entistä parempaa palvelua ja tarjota sinulle kiinnostavaa sisältöä. Sinulla on hallinta evästeasetuksistasi, ja voit muuttaa niitä milloin tahansa. Lue lisää evästeistämme.
Nämä evästeet ovat välttämättömiä, jotta verkkosivumme toimisi oikein, esimerkiksi suojaustoiminnot tai evästeiden suostumusasetukset.
Mieltymysevästeiden avulla sivusto tallentaa tietoja, jotka muuttavat sivuston käyttäytymistä ja ulkonäköä, kuten kielivalintoja tai käyttäjän sijainteja.
Parantaaksemme verkkosivuamme keräämme nimettömästi tietoja tilastollisiin ja analyyttisiin tarkoituksiin. Näiden evästeiden avulla voimme esimerkiksi seurata verkkosivumme tiettyjen sivujen käyntien määrää tai kestoa, mikä auttaa meitä optimoimaan käyttäjäkokemusta.
Nämä evästeet auttavat meitä mittaamaan ja optimoimaan markkinointitoimiamme.
Herrfors-sovelluksessa on tällä hetkellä häiriöitä, tämän vuoksi kaikki käyttöpaikat eivät näy sovelluksessa. Teemme töitä ongelman ratkaisemiseksi mahdollisimman pian. Kiitos kärsivällisyydestäsi!
Asiakaskokemusta ja digitaalista palvelua kehitetään.
Herrforsin verkkosivusto näyttää hieman erilaiselta tästä syksystä lähtien. Työn alla on täysin uusi alusta, jossa on sekä uusia toimintoja että uusi ulkoasu. Lisäksi Herrforsin ja Herrfors Verkon erottaminen toisistaan helpottuu.
”Olemme pohtineet paljon asiakaskokemusta – mitä asiakkaamme hakevat ja miten voimme yksinkertaistaa ja parantaa sekä tiedonvälitystä että prosesseja. Samalla molemmat yhtiöt saavat visuaalisen kasvojenkohotuksen.” Näin kertoo markkinointipäällikkö ja hankejohtaja Anniina Aho.
Digitaalista kehitystä sujuvampien prosessien tueksi
OmaHerrfors-palvelu ja chättibotti Elli säilyvät, ja verkkosivustolle tulee myös lisää digitaalisia palveluja.
”Tavoitteena on, että asiakas voi hoitaa asiansa ympäri vuorokauden, myös silloin kun asiakaspalvelu on kiinni. Olemme panostaneet paljon uusien sähköisten lomakkeiden kehittämiseen, jotka helpottavat sekä asiakkaan asiointia että meidän sisäisiä prosessejamme.”
Logo pysyy ennallaan, samoin markkinointislogan Pieni mutta…, mutta värimaailmaa ja fontteja uudistetaan. Huomioon otetaan luonnollisesti erilaiset luettavuus- ja saavutettavuusvaatimukset. Herrfors saa käyttöönsä miellyttävän murretun väripaletin, kun taas Herrfors Verkon tunnusväri on sininen.
Herrforsin ja Herrfors Verkon verkkosivuilla käy päivittäin nelinumeroinen määrä kävijöitä etsimässä tietoa, hoitamassa asioita tai tekemässä uusia sähkösopimuksia.
Varoitamme Herrforsin nimissä tapahtuvasta huijaustoiminnasta Ylivieskan alueella
April 24, 2020 Varoitamme Herrforsin nimissä tapahtuvasta huijaustoiminnasta Ylivieskan alueella Viime päivien aikana ovat asiakkaamme saanut puheluita mieshenkilöltä, joka Herrforsin nimissä on pyrkinyt pääsemään asiakkaiden kotitalouksiin tarkistamaan sähkömittareita. Varoitamme asiakkaitamme olemaan tarkkaavaisia henkilön esittäytyessä, ja epäilyksen herätessä ottamaan aina yhteyttä omaan sähköyhtiöön. Älä koskaan päästä kiinteistöön sisään henkilöä, joka ei luotettavasti pysty todistamaan henkilöllisyyttään.
Vuosittainen sähkönmyyjän raportti asiakkaan energiankäytöstä on nyt julkaistu
April 22, 2020 Vuosittainen sähkönmyyjän raportti asiakkaan energiankäytöstä on nyt julkaistu Jokaisella sähkönmyyjällä on velvollisuus raportoida asiakkaidensa energiankäytöstä vuosittain. Herrforsin sähkönmyyntiasiakkaana voit tutustua omaan vuosittaiseen sähkönkäyttöraporttiisi online-palvelussamme. Palveluun kirjautumiseen tarvitset sekä käyttöpaikka- että asiakasnumeron. Molemmat näistä löydät sähkölaskusi etusivulta. Mikäli mieluummin haluat tutustua raporttiin paperilla, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme, jotta voimme lähettää raportin sinulle postitse. Palvelemme asiakkaitamme arkisin klo 9-16
Herrfors toimittaa 112 paneelin aurinkosähköjärjestelmän päiväkoti Almaan
March 3, 2020 Herrfors toimittaa 112 paneelin aurinkosähköjärjestelmän päiväkoti Almaan Oy Herrfors Ab ja Fastighets Ab Ebba Kiinteistöt Oy ovat tehneet sopimuksen aurinkopaneelijärjestelmän toimittamisesta päiväkoti Almaan Pietarsaaressa. 112 paneelin aurinkosähköjärjestelmä tuottaa 25 MWh vuodessa ja kattaa 190 neliömetrin kattopinta-alan. ”Priorisoimme kestävyyden kaikissa Ebban uusrakennuksissa, ja mietimme tarkasti miten voimme vaikuttaa energiankulutuksen vähentämiseen. Aina kun on taloudellisesti