Käytämme evästeitä tarjotaksemme paremman käyttökokemuksen ja henkilökohtaista palvelua. Suostumalla evästeiden käyttöön voimme kehittää entistä parempaa palvelua ja tarjota sinulle kiinnostavaa sisältöä. Sinulla on hallinta evästeasetuksistasi, ja voit muuttaa niitä milloin tahansa. Lue lisää evästeistämme.
Nämä evästeet ovat välttämättömiä, jotta verkkosivumme toimisi oikein, esimerkiksi suojaustoiminnot tai evästeiden suostumusasetukset.
Mieltymysevästeiden avulla sivusto tallentaa tietoja, jotka muuttavat sivuston käyttäytymistä ja ulkonäköä, kuten kielivalintoja tai käyttäjän sijainteja.
Parantaaksemme verkkosivuamme keräämme nimettömästi tietoja tilastollisiin ja analyyttisiin tarkoituksiin. Näiden evästeiden avulla voimme esimerkiksi seurata verkkosivumme tiettyjen sivujen käyntien määrää tai kestoa, mikä auttaa meitä optimoimaan käyttäjäkokemusta.
Nämä evästeet auttavat meitä mittaamaan ja optimoimaan markkinointitoimiamme.
Herrfors-sovelluksessa on tällä hetkellä häiriöitä, tämän vuoksi kaikki käyttöpaikat eivät näy sovelluksessa. Teemme töitä ongelman ratkaisemiseksi mahdollisimman pian. Kiitos kärsivällisyydestäsi!
Asiakaskokemusta ja digitaalista palvelua kehitetään.
Herrforsin verkkosivusto näyttää hieman erilaiselta tästä syksystä lähtien. Työn alla on täysin uusi alusta, jossa on sekä uusia toimintoja että uusi ulkoasu. Lisäksi Herrforsin ja Herrfors Verkon erottaminen toisistaan helpottuu.
”Olemme pohtineet paljon asiakaskokemusta – mitä asiakkaamme hakevat ja miten voimme yksinkertaistaa ja parantaa sekä tiedonvälitystä että prosesseja. Samalla molemmat yhtiöt saavat visuaalisen kasvojenkohotuksen.” Näin kertoo markkinointipäällikkö ja hankejohtaja Anniina Aho.
Digitaalista kehitystä sujuvampien prosessien tueksi
OmaHerrfors-palvelu ja chättibotti Elli säilyvät, ja verkkosivustolle tulee myös lisää digitaalisia palveluja.
”Tavoitteena on, että asiakas voi hoitaa asiansa ympäri vuorokauden, myös silloin kun asiakaspalvelu on kiinni. Olemme panostaneet paljon uusien sähköisten lomakkeiden kehittämiseen, jotka helpottavat sekä asiakkaan asiointia että meidän sisäisiä prosessejamme.”
Logo pysyy ennallaan, samoin markkinointislogan Pieni mutta…, mutta värimaailmaa ja fontteja uudistetaan. Huomioon otetaan luonnollisesti erilaiset luettavuus- ja saavutettavuusvaatimukset. Herrfors saa käyttöönsä miellyttävän murretun väripaletin, kun taas Herrfors Verkon tunnusväri on sininen.
Herrforsin ja Herrfors Verkon verkkosivuilla käy päivittäin nelinumeroinen määrä kävijöitä etsimässä tietoa, hoitamassa asioita tai tekemässä uusia sähkösopimuksia.
June 16, 2020 Oletko seuraava alueverkkopäällikkömme? Haluatko olla mukana rakentamassa tulevaisuuden alueverkkoa? Olemme intensiivisen kehityksen vaiheessa jossa uudistamme alueverkkoamme niin että se pystyy tänään ja tulevaisuudessa vastaamaan uusiutuvien energiamuotojen lisääntyneeseen osuuteen verkosta. Olemme alueverkkopuolella viidenneksi suurin toimija Suomessa ja teemme töitä suurella sydämellä asiakkaidemme parhaaksi. Herrforsilla on Suomen tyytyväisimmät asiakkaat. Tule mukaan huolehtimaan että niin
May 27, 2020 Voita arktinen savusaunailta!Tiedämme, että useat asiakkaistamme ovat todellisia guruja, kun kyseessä on Pohjanmaalla sijaitsevat maisemat. Emme kuitenkaan koskaan ole testanneet, kuinka vahva heidän tuntemuksensa todellisuudessa on. Vuoden 2019 vuosikertomuksessamme esittelemme 10 maisemaa eri puolilta toimialuettamme. Kuinka monta niistä tunnistat, vai tunnistatko parhaassa tapauksessa niistä jokaisen? Lue lisää arvonnasta Facebook-sivullamme, ja osallistu arvontaan 14.6.
Katternö-yhtiöiden vuosikertomus 2019 on julkaistu
May 5, 2020 Katternö-yhtiöiden vuosikertomus 2019 on julkaistu Miltä näytti vuosi 2019 Katternö-yhtiöissä? Vuosikertomuksemme avulla saat tarkan kuvan toiminnastamme ja toimintamme tuloksista vuonna 2019. Vuosikertomus on julkaistu sekä suomeksi että ruotsiksi. Lue vuosikertomuksemme.