Käytämme evästeitä tarjotaksemme paremman käyttökokemuksen ja henkilökohtaista palvelua. Suostumalla evästeiden käyttöön voimme kehittää entistä parempaa palvelua ja tarjota sinulle kiinnostavaa sisältöä. Sinulla on hallinta evästeasetuksistasi, ja voit muuttaa niitä milloin tahansa. Lue lisää evästeistämme.
Nämä evästeet ovat välttämättömiä, jotta verkkosivumme toimisi oikein, esimerkiksi suojaustoiminnot tai evästeiden suostumusasetukset.
Mieltymysevästeiden avulla sivusto tallentaa tietoja, jotka muuttavat sivuston käyttäytymistä ja ulkonäköä, kuten kielivalintoja tai käyttäjän sijainteja.
Parantaaksemme verkkosivuamme keräämme nimettömästi tietoja tilastollisiin ja analyyttisiin tarkoituksiin. Näiden evästeiden avulla voimme esimerkiksi seurata verkkosivumme tiettyjen sivujen käyntien määrää tai kestoa, mikä auttaa meitä optimoimaan käyttäjäkokemusta.
Nämä evästeet auttavat meitä mittaamaan ja optimoimaan markkinointitoimiamme.
Herrfors-sovelluksessa on tällä hetkellä häiriöitä, tämän vuoksi kaikki käyttöpaikat eivät näy sovelluksessa. Teemme töitä ongelman ratkaisemiseksi mahdollisimman pian. Kiitos kärsivällisyydestäsi!
Asiakaskokemusta ja digitaalista palvelua kehitetään.
Herrforsin verkkosivusto näyttää hieman erilaiselta tästä syksystä lähtien. Työn alla on täysin uusi alusta, jossa on sekä uusia toimintoja että uusi ulkoasu. Lisäksi Herrforsin ja Herrfors Verkon erottaminen toisistaan helpottuu.
”Olemme pohtineet paljon asiakaskokemusta – mitä asiakkaamme hakevat ja miten voimme yksinkertaistaa ja parantaa sekä tiedonvälitystä että prosesseja. Samalla molemmat yhtiöt saavat visuaalisen kasvojenkohotuksen.” Näin kertoo markkinointipäällikkö ja hankejohtaja Anniina Aho.
Digitaalista kehitystä sujuvampien prosessien tueksi
OmaHerrfors-palvelu ja chättibotti Elli säilyvät, ja verkkosivustolle tulee myös lisää digitaalisia palveluja.
”Tavoitteena on, että asiakas voi hoitaa asiansa ympäri vuorokauden, myös silloin kun asiakaspalvelu on kiinni. Olemme panostaneet paljon uusien sähköisten lomakkeiden kehittämiseen, jotka helpottavat sekä asiakkaan asiointia että meidän sisäisiä prosessejamme.”
Logo pysyy ennallaan, samoin markkinointislogan Pieni mutta…, mutta värimaailmaa ja fontteja uudistetaan. Huomioon otetaan luonnollisesti erilaiset luettavuus- ja saavutettavuusvaatimukset. Herrfors saa käyttöönsä miellyttävän murretun väripaletin, kun taas Herrfors Verkon tunnusväri on sininen.
Herrforsin ja Herrfors Verkon verkkosivuilla käy päivittäin nelinumeroinen määrä kävijöitä etsimässä tietoa, hoitamassa asioita tai tekemässä uusia sähkösopimuksia.
Tee määräaikainen sähkösopimus ilman perusmaksua 24.8.-6.9.2020
August 17, 2020 Tee määräaikainen sähkösopimus ilman perusmaksua 24.8.-6.9.2020 Miltä kuulostaa määräaikainen yhden, kahden tai kolmen vuoden sähkösopimus ilman perusmaksua? Meidän mielestämme erittäin hyvältä! Tästä syystä tarjoammekin kaikki 24.8.-6.9.2020 välisenä aikana tehdyt määräaikaiset sähkösopimukset 0 € perusmaksulla. Ympäristöystävällisen sähkösopimuksen voit tehdä kanssamme joko verkkosivuillamme 24/7 tai ottamalla yhteyttä sähkönmyyntiimme arkisin klo 9-16. Löydät tarjouksemme
Tervetuloa Herrforsin ja FF Jaron hauskaan ja energiseen perhetapahtumaan!
August 14, 2020 Tervetuloa Herrforsin ja FF Jaron hauskaan ja energiseen perhetapahtumaan! Sykkiikö oma tai lastesi sydämet jalkapallolle? Nautitteko yhteisistä hetkistä liikunnan parissa? Tule mukaan viettämään hauska ilta viheriöllä Herrforsin ja FF Jaron pelaajien kanssa uusia jalkapallotaitoja treenaten tai vanhoja taitoja verestäen! Illan aikana voit mitata parhaiden potkujesi nopeutta sekä pelata leikkimielisiä otteluita FF Jaron ammattilaispelaajien
Tulossa: Tieto kaukolämmön toimituskatkoista SMS-viestinä
June 22, 2020 Tulossa: Tieto kaukolämmön toimituskatkosta SMS-viestinäHaluatko olla ajan tasalla kaukolämmön toimitushäiriöistä? Rekisteröitymällä Herrforsin kaukolämmön tekstiviestipalveluun saat ilmaisen tekstiviestin / sähköpostin tulevista kaukolämmön toimituskatkoksista koskien kulutuspaikkaasi Herrforsin kaukolämpöverkossa. Voit valita, haluatko vastaanottaa viestejä vain päivän aikana vai kellon ympäri. Palvelu tullaan ottamaan käyttöön syksyllä 2020, mutta toivomme asiakkaidemme rekisteröivän puhelinnumeronsa palveluun jo kesän aikana. Lue lisää palvelusta täällä.