Käytämme evästeitä tarjotaksemme paremman käyttökokemuksen ja henkilökohtaista palvelua. Suostumalla evästeiden käyttöön voimme kehittää entistä parempaa palvelua ja tarjota sinulle kiinnostavaa sisältöä. Sinulla on hallinta evästeasetuksistasi, ja voit muuttaa niitä milloin tahansa. Lue lisää evästeistämme.
Nämä evästeet ovat välttämättömiä, jotta verkkosivumme toimisi oikein, esimerkiksi suojaustoiminnot tai evästeiden suostumusasetukset.
Mieltymysevästeiden avulla sivusto tallentaa tietoja, jotka muuttavat sivuston käyttäytymistä ja ulkonäköä, kuten kielivalintoja tai käyttäjän sijainteja.
Parantaaksemme verkkosivuamme keräämme nimettömästi tietoja tilastollisiin ja analyyttisiin tarkoituksiin. Näiden evästeiden avulla voimme esimerkiksi seurata verkkosivumme tiettyjen sivujen käyntien määrää tai kestoa, mikä auttaa meitä optimoimaan käyttäjäkokemusta.
Nämä evästeet auttavat meitä mittaamaan ja optimoimaan markkinointitoimiamme.
Asiakaskokemusta ja digitaalista palvelua kehitetään.
Herrforsin verkkosivusto näyttää hieman erilaiselta tästä syksystä lähtien. Työn alla on täysin uusi alusta, jossa on sekä uusia toimintoja että uusi ulkoasu. Lisäksi Herrforsin ja Herrfors Verkon erottaminen toisistaan helpottuu.
”Olemme pohtineet paljon asiakaskokemusta – mitä asiakkaamme hakevat ja miten voimme yksinkertaistaa ja parantaa sekä tiedonvälitystä että prosesseja. Samalla molemmat yhtiöt saavat visuaalisen kasvojenkohotuksen.” Näin kertoo markkinointipäällikkö ja hankejohtaja Anniina Aho.
Digitaalista kehitystä sujuvampien prosessien tueksi
OmaHerrfors-palvelu ja chättibotti Elli säilyvät, ja verkkosivustolle tulee myös lisää digitaalisia palveluja.
”Tavoitteena on, että asiakas voi hoitaa asiansa ympäri vuorokauden, myös silloin kun asiakaspalvelu on kiinni. Olemme panostaneet paljon uusien sähköisten lomakkeiden kehittämiseen, jotka helpottavat sekä asiakkaan asiointia että meidän sisäisiä prosessejamme.”
Logo pysyy ennallaan, samoin markkinointislogan Pieni mutta…, mutta värimaailmaa ja fontteja uudistetaan. Huomioon otetaan luonnollisesti erilaiset luettavuus- ja saavutettavuusvaatimukset. Herrfors saa käyttöönsä miellyttävän murretun väripaletin, kun taas Herrfors Verkon tunnusväri on sininen.
Herrforsin ja Herrfors Verkon verkkosivuilla käy päivittäin nelinumeroinen määrä kävijöitä etsimässä tietoa, hoitamassa asioita tai tekemässä uusia sähkösopimuksia.
Kaivuutyö Puutarhakadulla aiheutti sähkökatkon Pietarsaaressa tiistaina 2.7.2025
Kaivuutyö Puutarhakadulla aiheutti sähkökatkon Pietarsaaressa tiistaina 2.7.2025 Puutarhakadulla tehty kaivuutyö vaurioitti kaapelia, mikä aiheutti sähkökatkon Herrfors Nät-Verkon jakelualueella Pietarsaaressa tiistaina 2.7.2025 klo 11.14. Enimmillään 4195 asiakasta oli ilman sähköä. Vian paikantamisen jälkeen verkossa tehtiin kytkentöjä tilanteen palauttamiseksi. Häiriö kesti 23 minuuttia ja on nyt ohi. Pahoittelemme katkoksen aiheuttamia häiriöitä asiakkaillemme.
Etsimme markkinointikoordinaattoria Pietarsaareen Oletko sinä etsimämme markkinointikoordinaattori, joka on intohimoinen sisällön tuottaja ja tehokas koordinoija? Pieni, mutta kunnianhimoinen sähköyhtiö Herrfors etsii markkinointikoordinaattoria monipuolisiin markkinoinnin ja viestinnän tehtäviin Herrforsin päätoimipisteelle Pietarsaareen. Kyseessä on äitiysloman sijaisuus ajalle 1.9.2025-1.9.2026. Markkinointikoordinaattorin tehtävässä pääset vastaamaan Herrforsin sosiaalisista medioista sekä kehittämään niin strategisia linjauksia kuin sisältöjä eri sosiaalisen median alustoihin. Tehtävässä
Herrfors 24/7 -sovellus poistuu käytöstä Reilut vuosi sitten lanseerasimme uuden Herrfors-sovelluksen sähkönmyyntiasiakkaillemme. Se korvasi monin tavoin aiemman Herrfors 24/7 -sovelluksen. Koska uusi sovellus toimii kuitenkin vain sähkönmyyntiasiakkaille – eikä sähkönjakelu- tai kaukolämpöasiakkaille – päätimme säilyttää molemmat sovellukset siirtymäkauden ajan. Muutama viikko sitten lanseerasimme uuden digitaalisen palvelumme, OmaHerrforsin, joka toimii erinomaisesti myös mobiililaitteilla ja on