Käytämme evästeitä tarjotaksemme paremman käyttökokemuksen ja henkilökohtaista palvelua. Suostumalla evästeiden käyttöön voimme kehittää entistä parempaa palvelua ja tarjota sinulle kiinnostavaa sisältöä. Sinulla on hallinta evästeasetuksistasi, ja voit muuttaa niitä milloin tahansa. Lue lisää evästeistämme.
Nämä evästeet ovat välttämättömiä, jotta verkkosivumme toimisi oikein, esimerkiksi suojaustoiminnot tai evästeiden suostumusasetukset.
Mieltymysevästeiden avulla sivusto tallentaa tietoja, jotka muuttavat sivuston käyttäytymistä ja ulkonäköä, kuten kielivalintoja tai käyttäjän sijainteja.
Parantaaksemme verkkosivuamme keräämme nimettömästi tietoja tilastollisiin ja analyyttisiin tarkoituksiin. Näiden evästeiden avulla voimme esimerkiksi seurata verkkosivumme tiettyjen sivujen käyntien määrää tai kestoa, mikä auttaa meitä optimoimaan käyttäjäkokemusta.
Nämä evästeet auttavat meitä mittaamaan ja optimoimaan markkinointitoimiamme.
Asiakaskokemusta ja digitaalista palvelua kehitetään.
Herrforsin verkkosivusto näyttää hieman erilaiselta tästä syksystä lähtien. Työn alla on täysin uusi alusta, jossa on sekä uusia toimintoja että uusi ulkoasu. Lisäksi Herrforsin ja Herrfors Verkon erottaminen toisistaan helpottuu.
”Olemme pohtineet paljon asiakaskokemusta – mitä asiakkaamme hakevat ja miten voimme yksinkertaistaa ja parantaa sekä tiedonvälitystä että prosesseja. Samalla molemmat yhtiöt saavat visuaalisen kasvojenkohotuksen.” Näin kertoo markkinointipäällikkö ja hankejohtaja Anniina Aho.
Digitaalista kehitystä sujuvampien prosessien tueksi
OmaHerrfors-palvelu ja chättibotti Elli säilyvät, ja verkkosivustolle tulee myös lisää digitaalisia palveluja.
”Tavoitteena on, että asiakas voi hoitaa asiansa ympäri vuorokauden, myös silloin kun asiakaspalvelu on kiinni. Olemme panostaneet paljon uusien sähköisten lomakkeiden kehittämiseen, jotka helpottavat sekä asiakkaan asiointia että meidän sisäisiä prosessejamme.”
Logo pysyy ennallaan, samoin markkinointislogan Pieni mutta…, mutta värimaailmaa ja fontteja uudistetaan. Huomioon otetaan luonnollisesti erilaiset luettavuus- ja saavutettavuusvaatimukset. Herrfors saa käyttöönsä miellyttävän murretun väripaletin, kun taas Herrfors Verkon tunnusväri on sininen.
Herrforsin ja Herrfors Verkon verkkosivuilla käy päivittäin nelinumeroinen määrä kävijöitä etsimässä tietoa, hoitamassa asioita tai tekemässä uusia sähkösopimuksia.
May 20, 2025 Alentuneet sähkönmyyntihinnat 1.7.2025 alkaen Toistaiseksi voimassa olevien kiinteähintaisten sähkönmyyntisopimustemme hinta laskee keskimäärin 2,8 % 1.7.2025 alkaen. Hintamuutos johtuu loppuvuodelle ennustetuista sähkönhankintakustannusten laskusta. Perusmaksu säilyy ennallaan. Kantaverkkoyhtiö Fingrid perii tasepalvelumaksun kaikesta sähkönkulutuksesta, jonka me omalta osaltamme läpilaskutamme asiakkailtamme. Maksu on 0,166 snt/kWh + alv. Jatkossa säädämme sähkönhinnan Fingridin tasapalvelumaksun muutosten mukaisesti ilman
May 13, 2025 Herrfors-konsernin tilinpäätös 2024 Vuoden 2024 alhainen sähkön markkinahinta heijastui Herrfors-konsernin tilinpäätökseen, jonka tulos laski vuoteen 2023 verrattuna. Vuoden 2024 sähkön keskihinta oli 46 euroa/MWh, mikä on 10 euroa/MWh vähemmän kuin vuonna 2023. Konsernin liikevaihto vuonna 2024 oli 227 miljoonaa euroa, kun se vuonna 2023 oli 257 miljoonaa euroa. Konsernin liikevoitto oli
April 22, 2025 Oletko Herrforsin uusi controller? Oletko sinä etsimämme controller, motivoitunut talousalan asiantuntija, jolla on oma-aloitteisuutta ja hyvää työmoraalia? Pieni, mutta kunnianhimoinen sähköyhtiö Herrfors etsii controlleria monipuolisiin taloushallinnon tehtäviin Herrforsin päätoimipisteelle Pietarsaareen. Työskentelet osana Herrforsin taloustiimiä tukien yhtiön operaatioiden taloushallinnon prosesseja ja raportointia. Controllerina vastaat Oy Herrfors Ab:n kirjanpidon ja laskentatoimen hoitamisesta