Käytämme evästeitä tarjotaksemme paremman käyttökokemuksen ja henkilökohtaista palvelua. Suostumalla evästeiden käyttöön voimme kehittää entistä parempaa palvelua ja tarjota sinulle kiinnostavaa sisältöä. Sinulla on hallinta evästeasetuksistasi, ja voit muuttaa niitä milloin tahansa. Lue lisää evästeistämme.
Nämä evästeet ovat välttämättömiä, jotta verkkosivumme toimisi oikein, esimerkiksi suojaustoiminnot tai evästeiden suostumusasetukset.
Mieltymysevästeiden avulla sivusto tallentaa tietoja, jotka muuttavat sivuston käyttäytymistä ja ulkonäköä, kuten kielivalintoja tai käyttäjän sijainteja.
Parantaaksemme verkkosivuamme keräämme nimettömästi tietoja tilastollisiin ja analyyttisiin tarkoituksiin. Näiden evästeiden avulla voimme esimerkiksi seurata verkkosivumme tiettyjen sivujen käyntien määrää tai kestoa, mikä auttaa meitä optimoimaan käyttäjäkokemusta.
Nämä evästeet auttavat meitä mittaamaan ja optimoimaan markkinointitoimiamme.
Asiakaskokemusta ja digitaalista palvelua kehitetään.
Herrforsin verkkosivusto näyttää hieman erilaiselta tästä syksystä lähtien. Työn alla on täysin uusi alusta, jossa on sekä uusia toimintoja että uusi ulkoasu. Lisäksi Herrforsin ja Herrfors Verkon erottaminen toisistaan helpottuu.
”Olemme pohtineet paljon asiakaskokemusta – mitä asiakkaamme hakevat ja miten voimme yksinkertaistaa ja parantaa sekä tiedonvälitystä että prosesseja. Samalla molemmat yhtiöt saavat visuaalisen kasvojenkohotuksen.” Näin kertoo markkinointipäällikkö ja hankejohtaja Anniina Aho.
Digitaalista kehitystä sujuvampien prosessien tueksi
OmaHerrfors-palvelu ja chättibotti Elli säilyvät, ja verkkosivustolle tulee myös lisää digitaalisia palveluja.
”Tavoitteena on, että asiakas voi hoitaa asiansa ympäri vuorokauden, myös silloin kun asiakaspalvelu on kiinni. Olemme panostaneet paljon uusien sähköisten lomakkeiden kehittämiseen, jotka helpottavat sekä asiakkaan asiointia että meidän sisäisiä prosessejamme.”
Logo pysyy ennallaan, samoin markkinointislogan Pieni mutta…, mutta värimaailmaa ja fontteja uudistetaan. Huomioon otetaan luonnollisesti erilaiset luettavuus- ja saavutettavuusvaatimukset. Herrfors saa käyttöönsä miellyttävän murretun väripaletin, kun taas Herrfors Verkon tunnusväri on sininen.
Herrforsin ja Herrfors Verkon verkkosivuilla käy päivittäin nelinumeroinen määrä kävijöitä etsimässä tietoa, hoitamassa asioita tai tekemässä uusia sähkösopimuksia.
Asiakaspalvelupisteemme Ylivieskassa on muuttanut uuteen osoitteeseen
April 14, 2025 Asiakaspalvelupisteemme Ylivieskassa on muuttanut uuteen osoitteeseen! Olemme muuttaneet! Ylivieskan asiakaspalvelupisteemme palvelee sinua nyt uudessa osoitteessa: Rehutie 1, 84100 Ylivieska Tavoitat meidät tuttuun tapaan nopeasti ja vaivattomasti sähköpostitse ja puhelimitse, mutta olet myös lämpimästi tervetullut varaamaan ajan asiakaspalveluumme. Tervetuloa asioimaan uudessa toimipisteessämme!
April 14, 2025 Etsimme teknistä asiakkuuspäällikköä Herrfors Nät-Verkolle Etsimme kasvunhaluista ja motivoitunutta teknistä asiakkuuspäällikköä Herrfors Nät-Verkon sähköverkkotiimiin! Tässä roolissa toimit tärkeänä linkkinä asiakkaiden ja teknisten asiantuntijoidemme välillä – huolehdit sähköverkon liittymien ja tuotantoliittymien sujuvasta etenemisestä, tarjoat asiakkaille teknisiä ratkaisuja ja varmistat erinomaisen asiakaskokemuksen koko prosessin ajan. Jos sinulla on soveltuva sähkötekninen tausta ja asiakaslähtöinen työote,
Siirry e-laskuun – osallistut automaattisesti K-ryhmän lahjakorttien arvontaan!
March 1, 2025 Siirry e-laskuun – voita K-ryhmän lahjakortti! E-lasku on digitaalinen versio perinteisestä paperilaskusta ja se sisältää kaikki samat tiedot kuin paperilasku. Sen lisäksi, että e-lasku on ympäristöystävällisempi, se on myös kätevämpi ratkaisu sinulle, koska tällöin kaikki laskut ovat yhdessä ja samassa paikassa verkkopankissasi. Lisäksi saamme tiedon siitä, jos e-laskuasi ei ole toimitettu perille verkkopankkiisi.