Käytämme evästeitä tarjotaksemme paremman käyttökokemuksen ja henkilökohtaista palvelua. Suostumalla evästeiden käyttöön voimme kehittää entistä parempaa palvelua ja tarjota sinulle kiinnostavaa sisältöä. Sinulla on hallinta evästeasetuksistasi, ja voit muuttaa niitä milloin tahansa. Lue lisää evästeistämme.
Nämä evästeet ovat välttämättömiä, jotta verkkosivumme toimisi oikein, esimerkiksi suojaustoiminnot tai evästeiden suostumusasetukset.
Mieltymysevästeiden avulla sivusto tallentaa tietoja, jotka muuttavat sivuston käyttäytymistä ja ulkonäköä, kuten kielivalintoja tai käyttäjän sijainteja.
Parantaaksemme verkkosivuamme keräämme nimettömästi tietoja tilastollisiin ja analyyttisiin tarkoituksiin. Näiden evästeiden avulla voimme esimerkiksi seurata verkkosivumme tiettyjen sivujen käyntien määrää tai kestoa, mikä auttaa meitä optimoimaan käyttäjäkokemusta.
Nämä evästeet auttavat meitä mittaamaan ja optimoimaan markkinointitoimiamme.
Herrfors-sovelluksessa on tällä hetkellä häiriöitä, tämän vuoksi kaikki käyttöpaikat eivät näy sovelluksessa. Teemme töitä ongelman ratkaisemiseksi mahdollisimman pian. Kiitos kärsivällisyydestäsi!
Herrfors Verkko ja Siikaverkko yhdistävät voimansa Pylväsperässä.
Samalla kun Herrfors Verkko uudistaa ja varmentaa sähköverkkoa Ylivieskan Pylväsperän alueella, hyödyntää Osuuskunta Siikaverkko -kuituyhtiö tilaisuuden asentaa omat kaapelinsa.
”Kun huomasimme, että me ja kuituyhtiö suunnittelimme toimenpiteitä samoille reiteille laajalla alueella, aloimme sovittaa töitä yhteen”, kertoo Kari Vaara, Herrfors Verkon kehityspäällikkö.
Kyseessä on kolmivuotinen hanke, jossa Herrfors Verkko uudistaa sekä 20 kilovoltin että 0,4 kilovoltin kaapeliverkkoja. Maahan kaivetaan yhteensä 65 km maakaapelia, ja samalla puretaan noin 45 km vanhoja ilmajohtoja.
Hankkeeseen kuuluu myös 20 uutta ympäristöystävällistä puistomuuntamoa. Kun kaikki valmistuu, 270 suoraa asiakasta ja yli 200 epäsuoraa asiakasta saa paremmat yhteydet.
Nopeampi ja vakaampi yhteys yhä useampaan kotiin
Siikaverkon osuus hankkeesta koskee kuituverkon laajentamista. Tällä hetkellä monilta alueen kotitalouksilta puuttuu kuituyhteys. Tavoitteena on seuraavien kahden vuoden aikana rakentaa 115 km kuitukaapelia, pääasiassa Ylivieskan pohjois- ja itäosiin.
”Yhteisrakentamisen suurin etu on se, että voimme minimoida asiakkaille aiheutuvan vaivan. Se on myös kustannustehokasta, sillä meidän ei tarvitse kaivaa samaa aluetta useaan kertaan. Tämä on suurin yhteinen rakennushankkeemme pitkään aikaan”, sanoo Vaara.
Oletko uusi markkinointikoordinaattorimme tai asiakasneuvojamme?
November 1, 2023 Oletko uusi markkinointikoordinaattorimme tai asiakasneuvojamme? Markkinointikoordinaattori Oletko sinä etsimämme markkinointikoordinaattori, joka on intohimoinen sisällön tuottaja ja tehokas koordinoija? Etsimme nyt markkinointikoordinaattoria monipuolisiin markkinoinnin ja viestinnän tehtäviin Herrforsin päätoimipisteelle Pietarsaareen. Markkinointikoordinaattorin tehtävässä pääset muun muassa vastaamaan Herrforsin sosiaalisista medioista sekä kehittämään niin strategisia linjauksia kuin sisältöjä eri sosiaalisen median alustoihin. Olet suuressa
Herrforsin kaukolämpö sai asiakkailta hyvän arvosanan
October 10, 2023 Herrforsin kaukolämpö sai asiakkailta hyvän arvosananHerrforsin kaukolämmön asiakkaat ovat tyytyväisiä palveluun. Tämän osoittaa äskettäin yhtiön tilaama asiakaskysely. Asiakkaat antavat Herrforsille arvosanaksi 8,6, kun taas kaukolämpöliiketoiminta saa arvosanan 4,2/5.”Asiakkaat arvostavat eniten sitä, että toimittamamme kaukolämpö on luotettavaa ja turvallista ja että mahdolliset häiriöt eivät häiritse heidän arkeaan. Monet ovat kiittäneet myös asiakaspalvelua”, kertoo
Epsi Rating tutkii asiakastyytyväisyyttämme syyskuussa
September 8, 2023 EPSI Rating tutkii asiakastyytyväisyyttämme syyskuussaTämän vuoden asiakastyytyväisyyskysely Herrforsin yksityisasiakkaiden keskuudessa käynnistyy 12. syyskuuta, kestäen arviolta kaksi viikkoa. Tutkimuksen suorittaa EPSI Rating Herrforsin toimesta. Asiakkaisiimme tullaan ottamaan yhteyttä joko soittamalla tai vaihtoehtoisesti sähköpostitse, missä asiakkaita pyydetään vastaamaan kysymyksiin. Marraskuun lopussa julkaistavia tuloksia tullaan hyödyntämään asiakaskokemuksen ja palveluiden kehittämisessä. Toivomme, että ehdit osallistua tutkimukseen saadessasi