Käytämme evästeitä tarjotaksemme paremman käyttökokemuksen ja henkilökohtaista palvelua. Suostumalla evästeiden käyttöön voimme kehittää entistä parempaa palvelua ja tarjota sinulle kiinnostavaa sisältöä. Sinulla on hallinta evästeasetuksistasi, ja voit muuttaa niitä milloin tahansa. Lue lisää evästeistämme.
Nämä evästeet ovat välttämättömiä, jotta verkkosivumme toimisi oikein, esimerkiksi suojaustoiminnot tai evästeiden suostumusasetukset.
Mieltymysevästeiden avulla sivusto tallentaa tietoja, jotka muuttavat sivuston käyttäytymistä ja ulkonäköä, kuten kielivalintoja tai käyttäjän sijainteja.
Parantaaksemme verkkosivuamme keräämme nimettömästi tietoja tilastollisiin ja analyyttisiin tarkoituksiin. Näiden evästeiden avulla voimme esimerkiksi seurata verkkosivumme tiettyjen sivujen käyntien määrää tai kestoa, mikä auttaa meitä optimoimaan käyttäjäkokemusta.
Nämä evästeet auttavat meitä mittaamaan ja optimoimaan markkinointitoimiamme.
Avajaispäivä kokosi yhteen asiakkaat, henkilöstön ja yhteistyökumppanit juhlistamaan uusia, moderneja toimitiloja. Päivän aikana nautittiin hyvästä tunnelmasta, keskusteluista ja yhteisestä tekemisestä.
Herrforsin ja Herrfors Verkon uudet tilat Ylivieskassa vihittiin käyttöön 11. syyskuuta.
Herrforsin toimitusjohtaja Roger Holm ja Herrfors Verkon toimitusjohtaja Kristian Finell esittelivät kutsuvieraille uusia tiloja. Perinteisen nauhanleikkuun sijasta Kristian leikkasi sähkökaapelin.
Iltapäivällä ovet avautuivat kaikille asiakkaille, jotka saivat tutustua tiloihin ja osallistua koko perheelle suunnattuun ohjelmaan. Lapsille pidettiin arpajaiset ja aarteenetsintää, ja vieraille tarjottiin grillimakkaraa. Tunnelma oli lämmin ja energinen, ja monet tarttuivat tilaisuuteen keskustella sähköstä ja tulevaisuudesta paikalla olevan henkilöstön kanssa.
Avajaiset tarjosivat mahdollisuuden paitsi esitellä uusia tiloja myös vahvistaa niitä läheisiä siteitä, joita Herrfors-yhtiöillä on Ylivieskan seutuun.
Kuvateksti: Herrforsin sähkönmyyntipäällikkö Kari Sipilä, sekä Herrfors Verkon kehityspäällikkö Kari Vaara ja asiakkuuspäällikkö Joonas Häkkilä ovat tyytyväisiä uusiin tiloihin.
Vuoden raskain hanke on Herrforsin osalta puoliksi valmis. Ensimmäinen niin kutsutun HAVA-aseman muuntajien kahdesta seuraajasta saapui onnellisesti palveluspaikalleen Pietarsaareen 8. syyskuuta. Hankejohtaja Carl-Johan Nylundille hetki ei ehkä ollut varsinaisesti juhlahetki, mutta ainakin tilaisuus huokaista helpotuksesta. ”Kyseessä oli raskas paketti, yli 53 tonnia, jota ei noin vain siirretä. Mutta kuljetus valmistajalta, Vaasan Hitachilta, sujui täysin suunnitelmien mukaan.” Seuraajan
Myyntipäällikkö Jaana Gäddnäs on viettänyt talossa 27 vuotta, joten hän tietää tarkkaan, mitä asiakkaat haluavat. Ja mitä he tarvitsevat. Jaana Gäddnäs on torstaina toimistolla. Hän käyttää tilaisuuden hyväkseen vaihtaakseen ideoita kollegoiden kanssa ja kuullakseen, mitä talossa tapahtuu. Jaana nimittäin työskentelee etänä 2–3 päivää viikossa, mutta asiakkaat eivät sitä huomaa. “Puhelin on tärkein työkaluni. Myynti siirtyy yhä enemmän
Elli-robotti auttaa asiakkaita ottamaan e-laskun käyttöön
Elli-robotti alkaa soittaa Herrforsin asiakkaille viikolla 44 auttaakseen e-laskun käyttöönotossa. Jos et vastaa ensimmäiseen puheluun, robotti yrittää uudelleen – jotta mahdollisimman moni saisi avun e-laskuun siirtymiseen. Puhelun tarkoituksena on helpottaa asiakkaiden siirtymistä e-laskuun. Elli-robotin avulla vaihto e-laskuun sujuu helposti. Robotti kysyy sinulta pankkiasi, jotta voimme lähettää e-laskupyynnön oikeaan pankkiin. Robotti ei kuitenkaan koskaan kysy kirjautumis-