Käytämme evästeitä tarjotaksemme paremman käyttökokemuksen ja henkilökohtaista palvelua. Suostumalla evästeiden käyttöön voimme kehittää entistä parempaa palvelua ja tarjota sinulle kiinnostavaa sisältöä. Sinulla on hallinta evästeasetuksistasi, ja voit muuttaa niitä milloin tahansa. Lue lisää evästeistämme.
Nämä evästeet ovat välttämättömiä, jotta verkkosivumme toimisi oikein, esimerkiksi suojaustoiminnot tai evästeiden suostumusasetukset.
Mieltymysevästeiden avulla sivusto tallentaa tietoja, jotka muuttavat sivuston käyttäytymistä ja ulkonäköä, kuten kielivalintoja tai käyttäjän sijainteja.
Parantaaksemme verkkosivuamme keräämme nimettömästi tietoja tilastollisiin ja analyyttisiin tarkoituksiin. Näiden evästeiden avulla voimme esimerkiksi seurata verkkosivumme tiettyjen sivujen käyntien määrää tai kestoa, mikä auttaa meitä optimoimaan käyttäjäkokemusta.
Nämä evästeet auttavat meitä mittaamaan ja optimoimaan markkinointitoimiamme.
Herrfors-sovelluksessa on tällä hetkellä häiriöitä, tämän vuoksi kaikki käyttöpaikat eivät näy sovelluksessa. Teemme töitä ongelman ratkaisemiseksi mahdollisimman pian. Kiitos kärsivällisyydestäsi!
Asiakaskokemusta ja digitaalista palvelua kehitetään.
Herrforsin verkkosivusto näyttää hieman erilaiselta tästä syksystä lähtien. Työn alla on täysin uusi alusta, jossa on sekä uusia toimintoja että uusi ulkoasu. Lisäksi Herrforsin ja Herrfors Verkon erottaminen toisistaan helpottuu.
”Olemme pohtineet paljon asiakaskokemusta – mitä asiakkaamme hakevat ja miten voimme yksinkertaistaa ja parantaa sekä tiedonvälitystä että prosesseja. Samalla molemmat yhtiöt saavat visuaalisen kasvojenkohotuksen.” Näin kertoo markkinointipäällikkö ja hankejohtaja Anniina Aho.
Digitaalista kehitystä sujuvampien prosessien tueksi
OmaHerrfors-palvelu ja chättibotti Elli säilyvät, ja verkkosivustolle tulee myös lisää digitaalisia palveluja.
”Tavoitteena on, että asiakas voi hoitaa asiansa ympäri vuorokauden, myös silloin kun asiakaspalvelu on kiinni. Olemme panostaneet paljon uusien sähköisten lomakkeiden kehittämiseen, jotka helpottavat sekä asiakkaan asiointia että meidän sisäisiä prosessejamme.”
Logo pysyy ennallaan, samoin markkinointislogan Pieni mutta…, mutta värimaailmaa ja fontteja uudistetaan. Huomioon otetaan luonnollisesti erilaiset luettavuus- ja saavutettavuusvaatimukset. Herrfors saa käyttöönsä miellyttävän murretun väripaletin, kun taas Herrfors Verkon tunnusväri on sininen.
Herrforsin ja Herrfors Verkon verkkosivuilla käy päivittäin nelinumeroinen määrä kävijöitä etsimässä tietoa, hoitamassa asioita tai tekemässä uusia sähkösopimuksia.
August 31, 2021 Tervetuloa Ylivieskan Kauppojen Yöhön 3.9.2021! Ylivieskan vuoden suurin kauppatapahtuma, jo perinteeksi muodostunut Kauppojen Yö, järjestetään jälleen perjantaina 3.9. Tapahtumassa esiintyvät tällä kertaa Kake Randelin, Kyyrölä Big Band ja Marian ja Veskun taikashow. Herrforsin teltan löydät Juurikoskenkadulta, niin kutsutulta basaarikadulta. Viime vuosien tapaan tarjoamme aktiviteetteja perheen nuorimmillle, tällä kertaa korikiipeilyn ja liikennepuiston
Nyt on aika vaihtaa sähkösopimus Herrforsille – perusmaksu 0 €!
August 25, 2021 Nyt on aika vaihtaa sähkösopimus Herrforsille – perusmaksu 0 €! Sähkölasku sisältää sähkönkulutuksen lisäksi perusmaksun, joka on meillä Herrforsilla kolme tai neljä euroa kuukaudessa sähkösopimuksen tyypistä riippuen. Nyt saat koko sopimuskauden ilman perusmaksua kun tilaat kahden tai kolmen vuoden kiinteän sähkösopimuksen 8.9.2021 mennessä. Ilman perusmaksua kahden tai kolmen vuoden aikana säästyy sievoinen
June 22, 2021 5 syytä valita Herrfors Markkinoilla on monta sähköyhtiötä. Monelle sillä ei ole liiemmin väliä, mistä lasku tulee, kunhan pistorasiasta saa sähköä kun sitä tarvitsee ja hinta pysyy kohtuullisena. On kuitenkin olemassa monta seikkaa, joiden takia kannattaa valita pienempi sähköyhtiö. Tässä viisi syytä valita pienempi sähköyhtiö: Pieneltä on helppo ostaa Kyllähän meistä jokainen