Käytämme evästeitä tarjotaksemme paremman käyttökokemuksen ja henkilökohtaista palvelua. Suostumalla evästeiden käyttöön voimme kehittää entistä parempaa palvelua ja tarjota sinulle kiinnostavaa sisältöä. Sinulla on hallinta evästeasetuksistasi, ja voit muuttaa niitä milloin tahansa. Lue lisää evästeistämme.
Nämä evästeet ovat välttämättömiä, jotta verkkosivumme toimisi oikein, esimerkiksi suojaustoiminnot tai evästeiden suostumusasetukset.
Mieltymysevästeiden avulla sivusto tallentaa tietoja, jotka muuttavat sivuston käyttäytymistä ja ulkonäköä, kuten kielivalintoja tai käyttäjän sijainteja.
Parantaaksemme verkkosivuamme keräämme nimettömästi tietoja tilastollisiin ja analyyttisiin tarkoituksiin. Näiden evästeiden avulla voimme esimerkiksi seurata verkkosivumme tiettyjen sivujen käyntien määrää tai kestoa, mikä auttaa meitä optimoimaan käyttäjäkokemusta.
Nämä evästeet auttavat meitä mittaamaan ja optimoimaan markkinointitoimiamme.
Herrfors-sovelluksessa on tällä hetkellä häiriöitä, tämän vuoksi kaikki käyttöpaikat eivät näy sovelluksessa. Teemme töitä ongelman ratkaisemiseksi mahdollisimman pian. Kiitos kärsivällisyydestäsi!
Asiakaskokemusta ja digitaalista palvelua kehitetään.
Herrforsin verkkosivusto näyttää hieman erilaiselta tästä syksystä lähtien. Työn alla on täysin uusi alusta, jossa on sekä uusia toimintoja että uusi ulkoasu. Lisäksi Herrforsin ja Herrfors Verkon erottaminen toisistaan helpottuu.
”Olemme pohtineet paljon asiakaskokemusta – mitä asiakkaamme hakevat ja miten voimme yksinkertaistaa ja parantaa sekä tiedonvälitystä että prosesseja. Samalla molemmat yhtiöt saavat visuaalisen kasvojenkohotuksen.” Näin kertoo markkinointipäällikkö ja hankejohtaja Anniina Aho.
Digitaalista kehitystä sujuvampien prosessien tueksi
OmaHerrfors-palvelu ja chättibotti Elli säilyvät, ja verkkosivustolle tulee myös lisää digitaalisia palveluja.
”Tavoitteena on, että asiakas voi hoitaa asiansa ympäri vuorokauden, myös silloin kun asiakaspalvelu on kiinni. Olemme panostaneet paljon uusien sähköisten lomakkeiden kehittämiseen, jotka helpottavat sekä asiakkaan asiointia että meidän sisäisiä prosessejamme.”
Logo pysyy ennallaan, samoin markkinointislogan Pieni mutta…, mutta värimaailmaa ja fontteja uudistetaan. Huomioon otetaan luonnollisesti erilaiset luettavuus- ja saavutettavuusvaatimukset. Herrfors saa käyttöönsä miellyttävän murretun väripaletin, kun taas Herrfors Verkon tunnusväri on sininen.
Herrforsin ja Herrfors Verkon verkkosivuilla käy päivittäin nelinumeroinen määrä kävijöitä etsimässä tietoa, hoitamassa asioita tai tekemässä uusia sähkösopimuksia.
Sähkönmyynti yhtiöissä Fi-Nergy Voima Oy, Fi-nergy Voima OÜ ja 365 Hankinta Oy on päättynyt
June 14, 2021 Sähkönmyynti yhtiöissä Fi-Nergy Voima Oy, Fi-nergy Voima OÜ ja 365 Hankinta Oy on päättynyt Hyvä asiakkaamme, Energiavirasto on 11.6.2021 ilmoittanut, että sähkönmyynti yhtiöissä Fi-Nergy Voima Oy, Fi-nergy Voima OÜ ja 365 Hankinta Oy päättyy välittömästi. Kehotamme kaikkia asiakkaitamme, jotka ovat sähkönmyynnin asiakkaita kyseisissä yhtiöissä viipymättä tekemään uuden sähkönmyyntisopimuksen valitsemansa sähkönmyyntiyhtiön kanssa. Näin
Haluatko olla mukana muokkaamassa tulevaisuuden sähköverkkoa? Hae Herrfors Verkon uudeksi linja-asentajaksi!
June 2, 2021 Haluatko olla mukana muokkaamassa tulevaisuuden sähköverkkoa? Rekrytoimme linja-asentajan Herrfors Verkolle Pietarsaareen tai Kolppiin. Haluatko olla mukana muokkaamassa tulevaisuuden sähköverkkoa vakaassa ja taloudellisesti hyvinvoivassa yrityksessä, energia-alan etulinjassa? Avain menestykseemme löytyy ydintoimintamme kehittämisestä sekä yksittäisten työntekijöiden jatkuvasta kouluttautumisesta. Viihtyäksesi meillä on tärkeää, että olet halukas oppimaan uusia asioita ja tunnet olosi mukavaksi työympäristössä missä useat
Suoramaksulaskut toimivat normaalisti poikkeavasta ulkonäöstä huolimatta
May 19, 2021 Suoramaksulaskut toimivat normaalisti poikkeavasta ulkonäöstä huolimattaHyvä asiakkaamme,Olemme ottaneet käyttöön uuden laskutusjärjestelmän, jonka seurauksena suoramaksulaskujen esitystapaan on tullut pieni muutos. Suoramaksulaskuissa on uuden järjestelmän myötä ”Suoraveloitus” -tekstin sijaan merkintä ”******”. Suoramaksu toimii kuitenkin normaaliin tapaan, vaikka merkintä tästä on laskuilta poistunut. Pahoittelemme mahdollista muutoksen aiheuttamaa vaivaa. Mikäli sinulla on kysymyksiä laskuista, pyydämme sinua ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme