Ajankohtaista Epsi Rating tutkii asiakastyytyväisyyttämme
29.9.2021
Asiakastiedote

EPSI Rating tutkii asiakastyytyväisyyttämme. 

Tämän vuoden asiakastyytyväisyyskysely suoritetaan lokakuun aikana. Tutkimuksen tekee EPSI Rating Herrforsin toimesta. Asiakkaisiimme tullaan ottamaan yhteyttä joko soittamalla tai vaihtoehtoisesti sähköpostitse, missä asiakkaita pyydetään vastaamaan kysymyksiin. Tulokset tullaan julkaisemaan marraskuun lopussa, ja niitä hyödynnetään asiakaskokemuksen ja palveluiden kehittämisessä. 


Toivomme, että ehdit osallistua tutkimukseen saadessasi mahdollisen yhteydenoton.

 

Ystävällisin terveisin, 

Herrforsin asiakaspalvelu

Aiheeseen liittyviä uutisia

Uutinen

Herrforsilla on Suomen tyytyväisimmät sähköasiakkaat

Lue lisää
Uutinen

Sponsorointia järjestöllesi, organisaatiollesi tai tapahtumallesi?⁠

Lue lisää