Asiakaspalvelu täällä hei!

Huolimatta siitä oletko jo asiakkaamme tai harkitsetko sitä — älä epäröi ottaa yhteyttä meihin.

Puhelinpalvelu Pietarsaari: ma-pe klo 10-15 

Puh: (06) 781 5300

Kauppiaankatu 10, 68600 Pietarsaari

Sähköposti: herrfors@katterno.fi

Vikailmoitukset 24h


Puhelinpalvelu Ylivieska: ma-pe klo 10-15

Puh: (08) 411 0400

Torikuja 3, 84100 Ylivieska

Sähköposti: laskutus.yka@katterno.fi

Vikailmoitukset 24h

 

Rekry
31.1.2023

Haluatko palvella Suomen tyytyväisimpiä sähköasiakkaita? Etsimme asiakasneuvojaa Ylivieskaan

Lue lisää
Sähköverkko
9.1.2023

Olemme ottaneet netotuksen käyttöön 1.1.2023

Lue lisää
Asiakastiedote
21.12.2022

Asiakkaanamme saat jatkossa tärkeitä asiakastiedotteita tekstiviestien ja sähköpostin välityksellä

Lue lisää
Asiakastiedote
8.12.2022

Tilapäisiä ongelmia Herrforsin kulutuksenseurannan käytössä 

Lue lisää
Asiakastiedote
1.12.2022

Näin saat apua sähkölaskuusi tänä talvena

Lue lisää
Asiakastiedote
30.11.2022

Sähkön arvonlisäveroa alennetaan väliaikaisesti

Lue lisää

Meiltä löydät Suomen tyytyväisimmät sähköasiakkaat

Herrfors sijoittui EPSI Ratingin tekemässä vuosittaisessa Sähkön vähittäismyynti (2022) -tutkimuksessa ensimmäiselle sijalle - yksityisasiakkaamme ovat Suomen sähköyhtiöistä tyytyväisimpiä. Tutkimuksen mukaan asiakkaamme arvostavat tapaamme pitää hyvää huolta asiakkaistamme myös energiakriisin aikana. Herrfors oli tutkimuksessa ainoa sähköyhtiö, jonka asiakkaat katsottiin erittäin tyytyväisiksi. 


Vuosina 2019, 2020 ja 2021 olemme myös sijoittuneet asiakastyytyväisyystutkimuksissa top kolmoseen. 

Online-palvelut

Hoida sähköasiat nopeasti ja helposti ja sinulle sopivana ajankohtana. Online-palveluidemme avulla voit seurata muun muassa sähkönhinnan kehitystä ja sähkön- tai lämmönkulutustasi. 

 

Herrfors 24/7 -mobiilisovellus >

Seuraa spothintaa >

Tee muuttoilmoitus >

Tarkkaile oma sähkönkulutustasi >

Tarkkaile oma lämmönkulutustasi >

Häiriökartta >

Käyttökatkospalvelu / Tekstiviestipalvelu >

Sähkösopimuksen peruuttamisoikeus ja sopimuserimielisyydet >

Herrfors Nät-Verkon parhaat vinkit sähkökatkosten ajalle

Mitä tehdä, kun sähköt ovat poikki? Tutustu Herrfors Nät-Verkon asiakkailleen keräämiin ohjeisiin - olipa kyseessä sähköverkkoon ilmestynyt jakeluhäiriö tai sähköpulan aiheuttama toimituskatkos. 

 

Sähkökatkos - mitä tehdä? 
Häiriökartta ›

Ota yhteyttä ›
Käyttökatkot ›
Tiedotteet ›
Kysymyksiä ja vastauksia koskien sähköpulaa ›

Yhdessä teemme hyvää

Herrforsin asiakkaana tuet elinvoimaista lähiympäristöä. Tukemme näkyy muun muassa vuosittain tukemissamme lukuisissa paikallisissa hankkeissa. Energiakriisin aikana olemme myös tehneet parhaamme kantaaksemme osamme yhteiskuntavastuustamme pitämällä hintatason kohtuullisena ja tukemalla erilaisia toimintoja sponsorointiohjelmamme avulla. Työnantajana haluamme taata henkilökunnan hyvinvoinnin ja tarjota mahdollisuuksia kehittymiseen. Yhdessä tekeminen ja yhteisen vastuun kantaminen ovatkin avainsanoja suuressa osassa toimintaamme.

 

Herrfors - pieni, mutta energinen sähköyhtiö Pohjanmaalta › 

Viisi syytä valita Herrfors ›

Herrforsin sponsorointiohjelma ›

Herrfors työnantajana ›

100 % usko tulevaisuuteen

Kaikki yksityisille asiakkaille toimittamamme sähkö on täysin uusiutuvaa. Tämän lisäksi voimme auttaa asiakkaitamme tekemään ympäristöteon, joka myös on kannattava investointi. Herrfors Aurinkosähkö on osa ratkaisua – emme turhaan kutsu sitä markkinoiden älykkäimmäksi aurinkoenergiaksi.

 

Tutustu aurinkopaneelivalikoimaamme ›