Ajankohtaista Epsi Rating tutkii asiakastyytyväisyyttämme
4.11.2020
Asiakastiedote

EPSI Rating tutkii asiakastyytyväisyyttämme. 

Tämän vuoden asiakastyytyväisyyskysely on parhaillaan meneillään, kestäen arviolta ensi viikon loppuun saakka. Tutkimuksen tekee EPSI Rating Herrforsin toimesta. Asiakkaisiimme tullaan ottamaan yhteyttä joko soittamalla tai vaihtoehtoisesti sähköpostitse, missä asiakkaita pyydetään vastaamaan kysymyksiin. Tulokset tullaan julkaisemaan marraskuun lopussa, ja niitä hyödynnetään asiakaskokemuksen ja palveluiden kehittämisessä. 


Toivomme, että ehdit osallistua tutkimukseen saadessasi mahdollisen yhteydenoton.

 

Ystävällisin terveisin, 

Herrforsin asiakaspalvelu

Aiheeseen liittyviä uutisia

Uutinen

Katternö-konsernista tuli Herrfors-konserni

Lue lisää
Uutinen

Herrfors investoi sähkövarastoon ja sähkökattilaan

Lue lisää