Ajankohtaista Osa asiakkaistamme on virheellisesti saanut kaksi laskua heinäkuun aikana
7.7.2022

Osa asiakkaistamme on virheellisesti saanut kaksi laskua heinäkuun aikana

Palveluntarjoajan ongelmatilanteen takia noin 140 asiakastamme on saanut virheellisesti saman laskun kahteen kertaan heinäkuun alussa. Pyydämme asiakkaitamme tarkistamaan saapuneet laskut, ja vertaamaan niitä toisiinsa. Mikäli laskunumerot ovat identtisiä, ei laskua tarvitse maksaa toista kertaa. Mikäli kuitenkin olet ehtinyt jo maksaa molemmat laskut, hyvitämme maksetun summan seuraavalla laskulla. Pahoittelemme aiheutunutta häiriötä. 

Aiheeseen liittyviä uutisia

Asiakastiedote

Uudistamme torstaina 11.9.2025 sähköisten palveluidemme kirjautumisen

Lue lisää
Asiakastiedote

Vaihda e-laskuun 11.9. mennessä niin saat 1 kuukauden sähkönmyynnin perusmaksun veloituksetta!

Lue lisää
Asiakastiedote

Muutoksia Spot-sopimukseen 1.10.2025 alkaen

Lue lisää