Ajankohtaista Epsi Rating tutkii asiakastyytyväisyyttämme syyskuussa
8.9.2023
Asiakastiedote

EPSI Rating tutkii asiakastyytyväisyyttämme syyskuussa

Tämän vuoden asiakastyytyväisyyskysely Herrforsin yksityisasiakkaiden keskuudessa käynnistyy 12. syyskuuta, kestäen arviolta kaksi viikkoa. Tutkimuksen suorittaa EPSI Rating Herrforsin toimesta. Asiakkaisiimme tullaan ottamaan yhteyttä joko soittamalla tai vaihtoehtoisesti sähköpostitse, missä asiakkaita pyydetään vastaamaan kysymyksiin. Marraskuun lopussa julkaistavia tuloksia tullaan hyödyntämään asiakaskokemuksen ja palveluiden kehittämisessä. 


Toivomme, että ehdit osallistua tutkimukseen saadessasi mahdollisen yhteydenoton. Mielipiteesi on meille tärkeä. Kiitos ajastasi! 

Aiheeseen liittyviä uutisia

Uutinen

Katternö-konsernista tuli Herrfors-konserni

Lue lisää
Uutinen

Herrfors investoi sähkövarastoon ja sähkökattilaan

Lue lisää