Asiakaspalvelu täällä hei!

Huolimatta siitä oletko jo asiakkaamme tai harkitsetko sitä — älä epäröi ottaa yhteyttä meihin.

Puhelinpalvelu Pietarsaari: ma-pe klo 10-15 

Puh: (06) 781 5300

Kauppiaankatu 10, 68600 Pietarsaari

Sähköposti: herrfors@katterno.fi

Vikailmoitukset 24h


Puhelinpalvelu Ylivieska: ma-pe klo 10-15

Puh: (08) 411 0400

Tulolantie 21, 84100 Ylivieska

Sähköposti: laskutus.yka@katterno.fi

Vikailmoitukset 24h

 

Uutinen
24.11.2022

Herrforsilla on Suomen tyytyväisimmät sähköasiakkaat

Lue lisää
Rekry
17.11.2022

Tervetuloa hakemaan töihin Herrforsin henkilöstöpäälliköksi!

Lue lisää
Asiakastiedote
7.11.2022

Näin voimme välttää energiakriisin - Roger Holm ja Kristian Finell selittävät käsitteitä

Lue lisää
Asiakastiedote
3.11.2022

Kysymyksiä ja vastauksia koskien sähköpulaa

Lue lisää
Rekry
7.10.2022

Tervetuloa hakemaan töihin Herrfors Nät-Verkon tekniseksi asiakkuuspäälliköksi!

Lue lisää
Uutinen
27.9.2022

Sponsorointia järjestöllesi, organisaatiollesi tai tapahtumallesi?⁠

Lue lisää

Ei avoimia työpaikkoja tällä hetkellä, mutta otamme mielellämme vastaan avoimen hakemuksen!

Meiltä löydät Suomen tyytyväisimmät sähköasiakkaat

Herrfors sijoittui EPSI Ratingin tekemässä vuosittaisessa Sähkön vähittäismyynti (2022) -tutkimuksessa ensimmäiselle sijalle - yksityisasiakkaamme ovat Suomen sähköyhtiöistä tyytyväisimpiä. Tutkimuksen mukaan asiakkaamme arvostavat tapaamme pitää hyvää huolta asiakkaistamme myös energiakriisin aikana. Herrfors oli tutkimuksessa ainoa sähköyhtiö, jonka asiakkaat katsottiin erittäin tyytyväisiksi. 


Vuosina 2019, 2020 ja 2021 olemme myös sijoittuneet asiakastyytyväisyystutkimuksissa top kolmoseen. 

Online-palvelut

Hoida sähköasiat nopeasti ja helposti ja sinulle sopivana ajankohtana. Online-palveluidemme avulla voit seurata muun muassa sähkönhinnan kehitystä ja sähkön- tai lämmönkulutustasi. 

 

Herrfors 24/7 -mobiilisovellus >

Seuraa spothintaa >

Tee muuttoilmoitus >

Tarkkaile oma sähkönkulutustasi >

Tarkkaile oma lämmönkulutustasi >

Häiriökartta >

Käyttökatkospalvelu / Tekstiviestipalvelu >

Sähkösopimuksen peruuttamisoikeus ja sopimuserimielisyydet >

Parhaat vinkit sähkökatkosten ajalle

Mitä tehdä, kun sähköt ovat poikki? Tutustu asiakkaillemme keräämiimme ohjeisiin - olipa kyseessä sähköverkkoon ilmestynyt jakeluhäiriö tai sähköpulan aiheuttama toimituskatkos. 

 

Sähkökatkos - mitä tehdä? 
Häiriökartta ›

Ota yhteyttä ›
Käyttökatkot ›
Tiedotteet ›
Kysymyksiä ja vastauksia koskien sähköpulaa ›

Yhdessä teemme hyvää

Herrforsin asiakkaana tuet elinvoimaista lähiympäristöä. Tukemme näkyy muun muassa vuosittain tukemissamme lukuisissa paikallisissa hankkeissa. Energiakriisin aikana olemme myös tehneet parhaamme kantaaksemme osamme yhteiskuntavastuustamme pitämällä hintatason kohtuullisena ja tukemalla erilaisia toimintoja sponsorointiohjelmamme avulla. Työnantajana haluamme taata henkilökunnan hyvinvoinnin ja tarjota mahdollisuuksia kehittymiseen. Yhdessä tekeminen ja yhteisen vastuun kantaminen ovatkin avainsanoja suuressa osassa toimintaamme.

 

Herrfors - pieni, mutta energinen sähköyhtiö Pohjanmaalta › 

Herrforsin sponsorointiohjelma ›

Herrfors työnantajana ›