Asiakaspalvelu täällä hei!

Huolimatta siitä oletko jo asiakkaamme tai harkitsetko sitä — älä epäröi ottaa yhteyttä meihin.

Puhelinpalvelu Pietarsaari: ma-pe klo 09-16 

Puh: (06) 781 5300

Kauppiaankatu 10, 68600 Pietarsaari

Sähköposti: laskutus.psaari@katterno.fi

Vikailmoitukset 24h


Puhelinpalvelu Ylivieska: ma-pe klo 09-16

Puh: (08) 411 0400

Tulolantie 21, 84100 Ylivieska

Sähköposti: laskutus.yka@katterno.fi

Vikailmoitukset 24h

 

Usein kysyttyä

Vinkit sähkölaskun lukemiseen löydät täältä. Lue lisää aiheesta "Miten luen sähkölaskuani"

Toiselta sähköntoimittajalta saamasi laskut liittyvät käyttämääsi sähkömäärään. Herrforsilta saat laskut sähkönsiirrosta eli siitä että sähkö kuljetetaan sähköverkon kautta asunnollesi. Herrfors lähettää laskun, koska se omistaa asuinalueesi sähköverkon. Sähkönsiirrosta laskuttaa aina asuinalueen verkon omistava sähkönjakeluyhtiö.

Voit, jos vuosikulutuksesi on yli 6 000 kilowattituntia, tai jos valitset laskutustavaksi e-laskun.

Ota yhteyttä laskutukseen, puh. (06) 781 5312 (Pietarsaari) / (08) 411 0401 (Ylivieska)
Sähköposti: herrfors@katterno.fi

Kaikkien sähköyhtiöiden, jotka myyvät esimerkiksi tuulivoimasähköä, on lain mukaan voitava osoittaa, että yhtiö tosiasiassa on tuottanut tai hankkinut kyseistä sähköä saman määrän kuin on sitä myynytkin. Sen vuoksi saat kerran vuodessa laskusi erittelyosassa katsauksen siitä, miten Herrforsin myymä sähkö on tuotettu.

Jos siirrät liittymän ylläpitoon, sinulle ei enää toimiteta sen kautta sähköä, mutta liittymä on edelleen voimassa. Maksat siis edelleen liittymän perusmaksua ja voit halutessasi ottaa liittymän helposti takaisin käyttöön kytkentämaksua vastaan.

Jos irtisanot liittymissopimuksen ja haluat myöhemmin ottaa liittymän uudelleen käyttöön, siitä täytyy tehdä uusi sopimus. 

Lue lisää täältä.

Parhaat vinkkimme kaukolämpölaskun lukemiseen löydät sivulta "Miten luen kaukolämpölaskuani".

Ei. Uuteen käyttöpaikkaan tehdään aina uusi sähkönmyyntisopimus. Määräaikainen sopimus päättyy siis, kun asunnosta muutetaan pois.

Kyllä, asiakkaalla on vastuu ilmoittaa uusi posti/-laskutusosoitteensa meille, sen muuttuessa.

Dokumenttiarkisto

Täältä löydät kaikki Herrfors ja Herrfors Nät-Verkon dokumentit. Mikäli et löydä etsimääsi, älä epäröi ottaa yhteyttä.

Rekry
4.8.2022

Oletko sinä Herrforsin uusi tekninen myyjä?

Lue lisää
Asiakastiedote
21.7.2022

Harhaanjohtavaa puhelinmyyntiä Herrforsin alueella

Lue lisää
Asiakastiedote
7.7.2022

Osa asiakkaistamme on virheellisesti saanut kaksi laskua heinäkuun aikana

Lue lisää
Sähköverkko
7.6.2022

Useat laajat hankkeet parantavat sähköverkon käyttövarmuutta Maksamaalla

Lue lisää
Sähköverkko
18.5.2022

Tutustu Herrfors Nät-Verkon kehittämissuunnitelmaan ja anna palautetta!

Lue lisää
Kilpailu
29.4.2022

Nyt on hyvä aika ottaa e-lasku käyttöösi, voit voittaa robotti-imurin!

Lue lisää

Anna palautetta

Haluatko kertoa missä onnistuimme tai mitä meidän tulisi kehittää? Lähetä terveisesi ja olemme sinuun yhteydessä niin halutessasi.

 

Anna palautetta