7.7.2022
Några av våra kunder har fått felaktigt två fakturor under början av juli
På grund av tjänsteleverantörens problemsituation skickades fakturor till en del av våra kunder (ca. 140 st) två gånger i början av juli. Vi ber våra kunder att kontrollera mottagna fakturor och jämföra dem med varandra. Om fakturanummer är samma behöver du inte betala räkningen en gång till. Om du redan har betalat identiska fakturor kommer det inbetalda beloppet att krediteras från nästa faktura. Vi ber om ursäkt för besväret.
Aiheeseen liittyviä uutisia
Kundmeddelande
Våra elprodukter förnyas från och med 1.9.2023
Läs merKundmeddelande
Har du fått sms eller epost med en länk till vår kundundersökning om fjärrvärme? Besvara enkäten och vinn presentkort!
Läs merKundmeddelande
Lagarna om retroaktiv elpriskompensation och om förlängning av betalningstiderna för elräkningar har trätt i kraft
Läs mer