Aktuellt Några av våra kunder har fått felaktigt två fakturor under början av juli
7.7.2022

Några av våra kunder har fått felaktigt två fakturor under början av juli

På grund av tjänsteleverantörens problemsituation skickades fakturor till en del av våra kunder (ca. 140 st) två gånger i början av juli. Vi ber våra kunder att kontrollera mottagna fakturor och jämföra dem med varandra. Om fakturanummer är samma behöver du inte betala räkningen en gång till. Om du redan har betalat identiska fakturor kommer det inbetalda beloppet att krediteras från nästa faktura. Vi ber om ursäkt för besväret.

Aiheeseen liittyviä uutisia

Kundmeddelande

Så kan vi undvika en energikris - Roger Holm och Kristian Finell reder ut begreppen

Läs mer
Kundmeddelande

Frågor och svar om elbrist

Läs mer
Kundmeddelande

Genom att aktivera vår SMS-tjänst får du avbrottsinformationen rakt i mobilen

Läs mer